partner
Marcin Liszewski
778 pkt
8 pytań
27 odpowiedzi
51 pomysłów
82 komentarzy
398 96%
29 pkt

Dlaczego strona społeczności działa jak działa?....

Marcin Liszewski zapytał/a o
Społeczność
Społeczność pytań: 136 | odpowiedzi: 867

Społeczność Comarch ERP

Marta OrleckaEMILIA CHAŁKAKatarzyna WierzejskaPaulina ŻądełekEwa RybakMarcin KosmellaSzymon DworakBogdan Wełna

Coś, co powinno być jedną z wizytówek Comarchu, budzi jedynie uśmiech politowania. Strona nie jest jakość szczególnie przeładowana technicznymi wodotryskami, a na reakcję trzeba czekać czasem kilkanaście sekund....

Aplikacja na Androida nie ma tego problemu w stopniu zauważalnym, więc gdzie jest problem? Zaoszczędzono na serwerach?

Tak czy inaczej odechciewa się używania.

Jeśli Comarch nie może sobie poradzić z optymalizacją strony czy bazy na której jest oparta, proponuję odpuścić poszukiwania straconego na to czasu i przejść np. na phpBB - produkt sprawdzony w setkach tysięcy instalacji z milionami użytkowników - nie zdarzyło mi się spotkać wolno działającego forum opartego na tym skrypcie.

P.S.

Zapisanie niniejszego posta po edycji (dopisanie jednego zdania) zajęło ponad minutę....

Odpowiedzi:

User Avatar
partner
Roman Wojciechowski
9 163 pkt
10 pytań
717 odpowiedzi
34 pomysłów
105 komentarzy
410 96%
1 pkt
 
Roman Wojciechowski odpowiedział/a
Społeczność
Społeczność pytań: 0 | odpowiedzi: 107

Społeczność Comarch ERP

Popieram. Kliknąłem udziel odpowiedzi i czekałem prawie minutę na otwarcie okna do wpisania odpowiedzi. Comarch powinien coś z tym zrobić.

Ta odpowiedź została skomentowana
User Avatar
partner
Paweł Szymiczek
867 pkt
15 pytań
77 odpowiedzi
1 pomysłów
3 komentarzy
59 100%
10 pkt
 
Paweł Szymiczek odpowiedział/a
Społeczność
Społeczność pytań: 0 | odpowiedzi: 107

Społeczność Comarch ERP

Witam

Odpowiedź na pytanie jest bardzo prosta - To celowe działanie.
W czasie ładowania się strony interesant ma czas na przemyślenie swojego problemu, zredagowanie w myślach treści pytania/odpowiedzi.

Sam tak robię z klientami od których albo nie odbieram telefonów albo proszę o telefon za godzinę. Moje wiarygodne :) statystyki wskazują, że w tym czasie 93% problemów klient potrafi rozwiązać w tym czasie sam :) !!!! trzeba mu tylko dać czas na pomyślenie.

EDIT:

Napisanie powyższego posta zajęło mi ok 10 minut !! temat wyświetlał się ok 4minut, po kliknięciu w udziel odpowiedzi czekałem 2 minuty, w tym czasie kliknąłem na udziel odpowiedzi 3 razy, gdy pojawiło się pierwsze okno do wpisania i zacząłem pisać to tekst zniknął gdyż strona zareagowała na drugie kliknięcie w udziel odpowiedzi w końcu napisałem odpowiedź w notatniku i ostatecznie wkelilem. Nie liczę jeszcze edycji posta o uwagę odnośnie czasu

EDIT2:

Zatwierdzenie poprzedniej edycji czyli wpis tych kilku zdań do bazy comarch to kolejne ok 2 minuty.

Pomogłem ? Poproszę czekoladkę

Ta odpowiedź została skomentowana
User Avatar
pracownik comarch
Gabriela Nadczuk
302 pkt
0 pytań
10 odpowiedzi
0 pomysłów
0 komentarzy
13 92%
1 pkt
 
Gabriela Nadczuk odpowiedział/a
Społeczność
Społeczność pytań: 0 | odpowiedzi: 107

Społeczność Comarch ERP

Witam.

Pracujemy nad poprawą wydajności. Zmiany na lepsze powinny pojawić się do najpóźniej w połowie czerwca. Proszę tymczasem o cierpliwość i dziękuję za aktywne udzielanie się :-)

pozdrawiam

Gabriela

Ta odpowiedź została skomentowana
User Avatar
partner
Marcin Liszewski
778 pkt
8 pytań
27 odpowiedzi
51 pomysłów
82 komentarzy
398 96%
1 pkt
 
Marcin Liszewski odpowiedział/a
Społeczność
Społeczność pytań: 0 | odpowiedzi: 107

Społeczność Comarch ERP

Jest początek grudnia, a jakiegoś przełomu w działaniu nie zauważyłem...

Ta odpowiedź została skomentowana
User Avatar
partner
Maciej Włodarczyk
970 pkt
4 pytań
93 odpowiedzi
43 pomysłów
78 komentarzy
277 97%
oceń
 
Maciej Włodarczyk odpowiedział/a
Społeczność
Społeczność pytań: 0 | odpowiedzi: 107

Społeczność Comarch ERP

Najgorzej chodzi po godzinie 22:00 - widocznie iBard24 dużo backupów wtedy robi...

Wczoraj strona się ładowała w pół sekundy i pokazywała pustą stronę - co ciekawe prawy przycisk myszy nawet nie działał xD

User Avatar
partner
Jacek Kamiński
1 432 pkt
6 pytań
421 odpowiedzi
7 pomysłów
86 komentarzy
355 94%
2 pkt
 
Jacek Kamiński odpowiedział/a
Społeczność
Społeczność pytań: 0 | odpowiedzi: 107

Społeczność Comarch ERP

Witam Panie i Panów, 

Jest dobra nowina! 

Comarch zabrał się za naprawę Społeczności i na początek zabrał  wszystkim punkty żeby nie obciążały serwera! 

Teraz należy testować przez zadawanie pytań (za darmo - bez punktów) czy to była wina zgromadzonych W serwerze punktów, które blokowały szybki przepływ pytań od użytkowników. Taki wyczyszczony serwer będzie dostępny tylko przez chwilę i wszyscy chłonni wiedzy powinni reagować na to ułatwienie tak szybko jak teraz działa uwolniony serwer!

User Avatar
partner
Łukasz Walter
28 301 pkt
106 pytań
2394 odpowiedzi
58 pomysłów
677 komentarzy
2617 96%
3 pkt
 
Łukasz Walter odpowiedział/a
Społeczność
Społeczność pytań: 0 | odpowiedzi: 107

Społeczność Comarch ERP

Przepraszam Marcin, ja miałem wprowadzić te zmiany w Społeczności ale cały czas mam problem i robię nowe wpisy, Rafał też się zarzekał, że zmniejszy częstotliwość i też mu nie wyszło. W każdym razie ja obiecuję, że się poprawię i będę robił mniej wpisów to forum będzie mam nadzieję chodziło lepiej :)

User Avatar
partner
Rafał Cebulski
6 681 pkt
3 pytań
1473 odpowiedzi
10 pomysłów
52 komentarzy
916 97%
1 pkt
 
Rafał Cebulski odpowiedział/a
Społeczność
Społeczność pytań: 0 | odpowiedzi: 107

Społeczność Comarch ERP

I znowu kolorowo przez przeglądarkę 😉
Ta odpowiedź została skomentowana
User Avatar
partner
Maciej Włodarczyk
970 pkt
4 pytań
93 odpowiedzi
43 pomysłów
78 komentarzy
277 97%
oceń
 
Maciej Włodarczyk odpowiedział/a
Społeczność
Społeczność pytań: 0 | odpowiedzi: 107

Społeczność Comarch ERP

Co ty bierzesz ? - ja też tak chcę ;D

Na Chrome dostaję tylko czystą stronę która nie daje się odświeżyć ;)

Ta odpowiedź została skomentowana
User Avatar
partner
Norbert Longawa
926 pkt
7 pytań
413 odpowiedzi
3 pomysłów
73 komentarzy
262 98%
1 pkt
 
Norbert Longawa odpowiedział/a
Społeczność
Społeczność pytań: 0 | odpowiedzi: 107

Społeczność Comarch ERP

Ponoć na ten rok planowany jest wielki BANG - całkiem nowa wersja Społeczności 😉 No nic to... zostało nam z goła 363 dni odliczania.
Ta odpowiedź została skomentowana
User Avatar
partner
Maciej Włodarczyk
970 pkt
4 pytań
93 odpowiedzi
43 pomysłów
78 komentarzy
277 97%
oceń
 
Maciej Włodarczyk odpowiedział/a
Społeczność
Społeczność pytań: 0 | odpowiedzi: 107

Społeczność Comarch ERP

Może w Comarch ERP 5.0 to co tak pięknie opisują - mobilność, nowoczesność, bezpieczeństwo, efektywna sprzedaż, nowy wymiar - w końcu zacznie działać , tego sobie i wam drodzy Partnerzy i Klienci na nowy rok życzę ;)

User Avatar
partner
Jacek Kamiński
1 432 pkt
6 pytań
421 odpowiedzi
7 pomysłów
86 komentarzy
355 94%
6 pkt
 
Jacek Kamiński odpowiedział/a
Społeczność
Społeczność pytań: 0 | odpowiedzi: 107

Społeczność Comarch ERP

Witam, w związku z niespodziewanym atakiem ciemnej "mocy" chcącej zgłębiać tajniki wiedzy na gwiazdę Comarch, Lord Comarchu nakazał przekierowanie całej energii serwerów do emiterów osłon nowej instrukcji obsługi Optimy - WWW!

Podczas tego ataku inne podsystemy (w tym podtrzymywania Społeczności) zostały pozbawione osłon i padają jeden po drugim (załączniki z wczoraj ok 16:00).

Główny inżynier prosi wszystkich załogantów o darowizny na nowy rdzeń kwantowy działający z szybkością warp 10 do serwera Społeczności. 

Tym czasem nasza Społeczność została przełączona na serwery "przeżycia" - ZX-81 (czasami Atari 800XL) i połączeń modemowych z szybkością 2400 

Niech Moc będzie ze Społecznością!

Ta odpowiedź została skomentowana

Masz pytanie?

zadaj pytanie

Masz pomysł?

zgłoś pomysł