partner
Łukasz Walter
28 863 pkt
120 pytań
2592 odpowiedzi
65 pomysłów
707 komentarzy
3080 96%
12 pkt

Przechwałki CRM Plus

Łukasz Walter zapytał/a o
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pytań: 4662 | odpowiedzi: 18632

Optima

Marcin NowakAnna PawlicaJoanna KrygierAgnieszka BurekWitold KłodnickiJakub PrażmowskiBartosz PłatekKatarzyna Witkowska-Steć
CRM
CRM pytań: 97 | odpowiedzi: 338

Łukasz FrankowskiMonika KalaDominik WajdaPaweł BrzostowskiKarolina NowakSylwia Kubala-ŚliwkaPatrycja RasińskaPiotr Śladowski

Sprzedajemy ostatnio klientom sporo CRM Plus i ustawiamy automatyczne powiadomienia wysyłane do dłużników. Na pytanie do pani księgowej jednej z firm, czy przypomnienia zwiększyły spływ należności, odpowiedź brzmiała:

Jest reakcja, nie sprawdzałam na wiekowaniu, ale mam informacje że:
- przychodzą klienci wpłacają gotówkę
- na skrzynkę przychodzą potwierdzenia wpłaty i przeprosiny
- na skrzynkę przychodzi info że ktoś nie dostał faktury
wiec w moim odczuciu, na pewno jest to fajna sprawa. Musiałabym z handlowcami porozmawiać jak oni na to patrzą, żeby mieć pełną informację.
To na czym mi zależało to też żeby również (oprócz przepływu środków) odciążyć handlowców, oni musieli dzwonić do klientów jak było przeterminowanie, teraz też muszą dzwonić ale dopiero jak jest przeterminowanie powyżej 30 dni (Szef zmienił zasady).

Podsumowując: super sprawa.

A więc jak szukacie pieniędzy to poszukajcie ich u swoich odbiorców za pomocą modułu CRM Plus

PS. Sorry, że w pytaniach ale Bloga nikt nie czyta :)

Masz pytanie?

zadaj pytanie

Masz pomysł?

zgłoś pomysł