klient
Przemysław Dmochowski
4 916 pkt
21 pytań
222 odpowiedzi
49 pomysłów
192 komentarzy
482 90%
16 pkt

Zapis kolejnych zmian statusów napraw modułu Serwis

Przemysław Dmochowski napisał/a o
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pomysłów: 1347 | odpowiedzi: 17871

Optima

Anna MatuszakPiotr ZborowskiMarcin LiszewskiStanisław PachaczEWA SZCZEPANIAKMaciej WłodarczykArtur NakoniecznyWojciech Sałański
Serwis
Serwis pomysłów: 41 | odpowiedzi: 305

Magdalena KampaPaweł BrzostowskiPiotr BrzozowskiWłodzimierz DuvalPiotr BartosiakWojtusik WaldemarPrzemysław SwatJurek Ogórek

Brakuje takiego loga kolejnych zmian statusów w serwisie np.

1. przyjęto (data)

2. podjęto naprawę (data)

3. zdiagnozowano usterki (data)

3. Wysłano zapytanie o akceptację kosztów (data)

4. otrzymano akceptację (data)

...a ja mam nawet gotowy na to przepis, tylko żeby Autorzy zechcieli z niego skorzystać ;)

Odpowiedzi:

User Avatar
partner
Łukasz Walter
28 584 pkt
113 pytań
2491 odpowiedzi
63 pomysłów
696 komentarzy
2867 96%
2 pkt
 
Łukasz Walter odpowiedział/a
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pytań: 4439 | odpowiedzi: 17871

Optima

Paweł MiczkaMarta OrleckaKatarzyna Fossa-SzczepaniakMariusz KołaczMarta KornaszStefan HeinceBartłomiej FrączekIzabela Stefaniak
Serwis
Serwis pytań: 0 | odpowiedzi: 55

4 lata temu

Jak widać za mało firm korzysta z tego modułu żeby zdobyć odpowiednią ilość głosów. Ja jestem za, bo to bardzo dobry pomysł w tym niszowym module.

Ta odpowiedź została skomentowana
User Avatar
klient
Przemysław Dmochowski
4 916 pkt
21 pytań
222 odpowiedzi
49 pomysłów
192 komentarzy
482 90%
2 pkt
 
Przemysław Dmochowski odpowiedział/a
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pytań: 4439 | odpowiedzi: 17871

Optima

Paweł MiczkaMarta OrleckaKatarzyna Fossa-SzczepaniakMariusz KołaczMarta KornaszStefan HeinceBartłomiej FrączekIzabela Stefaniak
Serwis
Serwis pytań: 0 | odpowiedzi: 55

4 lata temu

Tu nie chodzi tylko o moduł serwisowy (który uważam za dość kulawy w porównaniu do pozostałych modułów) bo logowanie zmian - powinno być standardem w systemach klasy ERP.

W ogóle podejście do tematu w modelu: 1 naprawa(zlecenie)=1 urządzenie to już jest nieporozumienie.

Zlecenie serwisowe powinno mieć swoje pozycje - podobnie jak dokumenty handlowe. Często klient przysyła do naprawy kilka różnych urządzeń w jednej paczce i oczekuje odesłania wszystkich razem.

Teraz jak mamy 50 czytników do naprawy to jedziemy 50 x ctrl-insert :p

Ta odpowiedź została skomentowana
User Avatar
klient
Przemysław Dmochowski
4 916 pkt
21 pytań
222 odpowiedzi
49 pomysłów
192 komentarzy
482 90%
oceń
 
Przemysław Dmochowski odpowiedział/a
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pytań: 4439 | odpowiedzi: 17871

Optima

Paweł MiczkaMarta OrleckaKatarzyna Fossa-SzczepaniakMariusz KołaczMarta KornaszStefan HeinceBartłomiej FrączekIzabela Stefaniak
Serwis
Serwis pytań: 0 | odpowiedzi: 55

4 lata temu

Mamy nadane atrybuty: NR_SERYJNY, TYP_ZLECENIA_SERW, gdzie Klient deklaruje tryb naprawy ale sprawdzamy to jeszcze w innym systemie, który mieliśmy zanim wdrożono optimę.

Takie rzeczy jak płatność i sposób odbioru mamy niesformalizowane bo 99% to przelew i wysyłka - w innych wypadkach ląduje to w jakimś opisie.

User Avatar
klient
Artur Malik
758 pkt
5 pytań
9 odpowiedzi
13 pomysłów
85 komentarzy
127 92%
0 pkt
 
Artur Malik odpowiedział/a
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pytań: 4439 | odpowiedzi: 17871

Optima

Paweł MiczkaMarta OrleckaKatarzyna Fossa-SzczepaniakMariusz KołaczMarta KornaszStefan HeinceBartłomiej FrączekIzabela Stefaniak
Serwis
Serwis pytań: 0 | odpowiedzi: 55

4 lata temu

Mam pytanie Panie Przemku

a jak załatwiacie na zleceniu formę płatności - czyli technik naprawia i skąd wie że:
- towar jest na gwarancji ( jest karta - a czy numer karty jest w systemie)
- płatność przelew / gotówka / umowa serwisowa - gdzie to znaczycie

Transport jaki : odbiór osobisty klienta / dostawa serwis / dostawa kurier
gdzie to wszystko zapisać.

User Avatar
klient
Piotr Warda
2 897 pkt
18 pytań
155 odpowiedzi
25 pomysłów
100 komentarzy
173 68%
3 pkt
 
Piotr Warda odpowiedział/a
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pytań: 4439 | odpowiedzi: 17871

Optima

Paweł MiczkaMarta OrleckaKatarzyna Fossa-SzczepaniakMariusz KołaczMarta KornaszStefan HeinceBartłomiej FrączekIzabela Stefaniak
Serwis
Serwis pytań: 0 | odpowiedzi: 55

4 lata temu

Mała dygresja - jak widać podejście "ilości +" nie zawsze powinno być podstawowym kryterium w kwestii wprowadzania zmian.

Swoją drogą - zmiana statusu w serwisie (z datą zmiany) to ... podstawa a nie dodatkowa funkcja. Szczególnie, jeśli trwa to dłużej niż jeden dzień i dotyczy to szczególnie postępowania w kwestii niezgodności towaru z umową (tzw. ustawa konsumencka). Postepowanie te jest bardziej restrykcyjne od zwykłego postepowania reklamacyjnego z tytułu rękojmi lub gwarancji (k.c.).

Historia postępowania może być niezbędna w przypadku mediacyjnego lub sądowego dochodzenia roszczeń przez klienta.

Ta odpowiedź została skomentowana
User Avatar
klient
Przemysław Dmochowski
4 916 pkt
21 pytań
222 odpowiedzi
49 pomysłów
192 komentarzy
482 90%
0 pkt
 
Przemysław Dmochowski odpowiedział/a
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pytań: 4439 | odpowiedzi: 17871

Optima

Paweł MiczkaMarta OrleckaKatarzyna Fossa-SzczepaniakMariusz KołaczMarta KornaszStefan HeinceBartłomiej FrączekIzabela Stefaniak
Serwis
Serwis pytań: 0 | odpowiedzi: 55

4 lata temu

Takie podejście jest również ważne - ale to już "wysokoszczeblowe kwestie s*****1e" :)

Ja raczej o bardziej przyziemnych sprawach...

U nas rozwiązałem to przez dodanie odpowiedniego triggera, który przy każdej zmianie statusu - dopisuje tę zmianę jako notatka i jest super.

User Avatar
klient
Piotr Bartosiak
717 pkt
19 pytań
36 odpowiedzi
17 pomysłów
26 komentarzy
97 98%
1 pkt
 
Piotr Bartosiak odpowiedział/a
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pytań: 4439 | odpowiedzi: 17871

Optima

Paweł MiczkaMarta OrleckaKatarzyna Fossa-SzczepaniakMariusz KołaczMarta KornaszStefan HeinceBartłomiej FrączekIzabela Stefaniak
Serwis
Serwis pytań: 0 | odpowiedzi: 55

4 lata temu

Przyłączam się.

Ta odpowiedź została skomentowana
User Avatar
klient
Witold Polański
83 pkt
2 pytań
4 odpowiedzi
1 pomysłów
4 komentarzy
13 23%
-6 pkt
 
Witold Polański odpowiedział/a
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pytań: 4439 | odpowiedzi: 17871

Optima

Paweł MiczkaMarta OrleckaKatarzyna Fossa-SzczepaniakMariusz KołaczMarta KornaszStefan HeinceBartłomiej FrączekIzabela Stefaniak
Serwis
Serwis pytań: 0 | odpowiedzi: 55

4 lata temu

Przemysław, najpierw cytat z Twojego pitolenia: "a ja mam nawet gotowy ...... tylko .... skorzystać;)" . Co ty chcesz osiągnąć w ramach tej konwersacji? Pitolisz, a nie mówisz co chcesz naprawić. To tak jak z tymi kochającymi inaczej. Niby chcą ale nie mogą, więc pitolą, że mogą, tylko nie chcą, bo nie mogą, więc kochają inaczej, bo normalnie nie mogą. Czy możesz w następnych postach KONKRETNIE o co Tobie chodzie, a nie tak pitolić.

Ta odpowiedź została skomentowana
User Avatar
klient
Przemysław Dmochowski
4 916 pkt
21 pytań
222 odpowiedzi
49 pomysłów
192 komentarzy
482 90%
2 pkt
 
Przemysław Dmochowski odpowiedział/a
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pytań: 4439 | odpowiedzi: 17871

Optima

Paweł MiczkaMarta OrleckaKatarzyna Fossa-SzczepaniakMariusz KołaczMarta KornaszStefan HeinceBartłomiej FrączekIzabela Stefaniak
Serwis
Serwis pytań: 0 | odpowiedzi: 55

.. wyciągam to ze starszego komentarza, żeby było lepiej widać...

"U nas rozwiązałem to przez dodanie odpowiedniego triggera, który przy każdej zmianie statusu - dopisuje tę zmianę jako notatka i jest super."

Masz pytanie?

zadaj pytanie

Masz pomysł?

zgłoś pomysł