Odpowiedzi:

User Avatar
partner
Rafał Cebulski
6 861 pkt
3 pytań
1691 odpowiedzi
10 pomysłów
55 komentarzy
1079 98%
oceń
 
Rafał Cebulski odpowiedział/a
Techniczne
Techniczne pytań: 1426 | odpowiedzi: 5435

Krzysztof KulczyńskiMariusz PieczekMariusz ŻabickiMarcin SzymoniakTomasz JańczukŁukasz WalterAgnieszka TeklaMagdalena Gryga
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pytań: 0 | odpowiedzi: 1893

Optima

W  logu nie ma dokładniejszej informacji?

Ta odpowiedź została skomentowana
User Avatar
partner
Łukasz Walter
28 735 pkt
119 pytań
2570 odpowiedzi
65 pomysłów
703 komentarzy
3020 95%
oceń
 
Łukasz Walter odpowiedział/a
Techniczne
Techniczne pytań: 1426 | odpowiedzi: 5435

Krzysztof KulczyńskiMariusz PieczekMariusz ŻabickiMarcin SzymoniakTomasz JańczukŁukasz WalterAgnieszka TeklaMagdalena Gryga
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pytań: 0 | odpowiedzi: 1893

Optima

Ja tam nie widzę nic co mogłoby mnie naprowadzić na rozwiązanie. :(

Ta odpowiedź została skomentowana
User Avatar
partner
Rafał Cebulski
6 861 pkt
3 pytań
1691 odpowiedzi
10 pomysłów
55 komentarzy
1079 98%
oceń
 
Rafał Cebulski odpowiedział/a
Techniczne
Techniczne pytań: 1426 | odpowiedzi: 5435

Krzysztof KulczyńskiMariusz PieczekMariusz ŻabickiMarcin SzymoniakTomasz JańczukŁukasz WalterAgnieszka TeklaMagdalena Gryga
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pytań: 0 | odpowiedzi: 1893

Optima

Tu sypie błędami - Optima BI

11:00:57 2017-11-10 : Zatrzymywanie serwisów Optima BI
11:00:57 2017-11-10 : Uruchamiam: sc.exe. Parametry: stop RBSS_OptimaBI
11:00:58 2017-11-10 : ERROR : Wywołanie aplikacji sc.exe zakończone błedem. Exit Code = 1060
11:00:58 2017-11-10 : Sprawdzam czy jest uruchomiony proces Comarch.Msp.ReportsBook.Subscriptions.Service.exe
11:00:58 2017-11-10 : Czy Comarch.Msp.ReportsBook.Subscriptions.Service.exe uruchomiony = FALSE
11:00:58 2017-11-10 : Uruchamiam: sc.exe. Parametry: stop RBMS_OptimaBI
11:00:59 2017-11-10 : ERROR : Wywołanie aplikacji sc.exe zakończone błedem. Exit Code = 1060

User Avatar
klient
Daniel Kowalski
612 pkt
9 pytań
71 odpowiedzi
0 pomysłów
15 komentarzy
38 92%
oceń
 
Daniel Kowalski odpowiedział/a
Techniczne
Techniczne pytań: 1426 | odpowiedzi: 5435

Krzysztof KulczyńskiMariusz PieczekMariusz ŻabickiMarcin SzymoniakTomasz JańczukŁukasz WalterAgnieszka TeklaMagdalena Gryga
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pytań: 0 | odpowiedzi: 1893

Optima

Może to pomoże.

Pozdrawiam

Ta odpowiedź została skomentowana
User Avatar
partner
Stanisław Pachacz
3 205 pkt
11 pytań
264 odpowiedzi
65 pomysłów
106 komentarzy
679 98%
oceń
 
Stanisław Pachacz odpowiedział/a
Techniczne
Techniczne pytań: 1426 | odpowiedzi: 5435

Krzysztof KulczyńskiMariusz PieczekMariusz ŻabickiMarcin SzymoniakTomasz JańczukŁukasz WalterAgnieszka TeklaMagdalena Gryga
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pytań: 0 | odpowiedzi: 1893

Optima

A to jest aktualizacja czy czysta instalacja?

Ta odpowiedź została skomentowana
User Avatar
klient
Mateusz Laskosz
0 pkt
0 pytań
1 odpowiedzi
0 pomysłów
0 komentarzy
0 0%
oceń
 
Mateusz Laskosz odpowiedział/a
Techniczne
Techniczne pytań: 1426 | odpowiedzi: 5435

Krzysztof KulczyńskiMariusz PieczekMariusz ŻabickiMarcin SzymoniakTomasz JańczukŁukasz WalterAgnieszka TeklaMagdalena Gryga
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pytań: 0 | odpowiedzi: 1893

Optima

Witam.

Identyczny problem i opis naprawy, który sprawdził się w moim przypadku. Błąd wyskoczył podczas instalacji uaktualnienia więc: 1. Pobranie ze strony CDN w pełnej wersji instalacji programu (996,21 MB) i instalacja - po błędach, które zaakceptowałem program zakończył pracę. 2. Odinstalowałem całą Optimę (bez kluczy sprzętowych). 3. Usunięcie całego foldera CDN Optima C:\Program Files (x86)\Comarch ERP Optima. 4. Czyszczenie systemu i rejestrów programem .... . 5. Ponowna instalacja programu (996,21 MB) - powodzenie.

Ta odpowiedź została skomentowana

Masz pytanie?

zadaj pytanie

Masz pomysł?

zgłoś pomysł