klient
Sławomir Piernicki
80 pkt
8 pytań
6 odpowiedzi
0 pomysłów
0 komentarzy
0 0%
oceń

problem z połączeniem z serwerem

Sławomir Piernicki zapytał/a o
Ogólne
Ogólne pytań: 503 | odpowiedzi: 3025

Michał GregorczykGrażyna ŻelichowskaKarolina SypułaMICHAŁ SOBIERAJRobert JaniakMagdalena GrygaRafał MastalerzAgnieszka Świst
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pytań: 5339 | odpowiedzi: 21011

Optima

Norbert LongawaEwa Zwolak-MajkaPawełIwona SłowikMichał GregorczykGrażyna ŻelichowskaAGNIESZKA SCHINOHLAndrzej Borkacki

Witam

mam problem z połączniem z serwerem - komunikat w załączniku. W dniu wczorajszym dokonałem aktualizacji WINDOWS 10 zarówno na serwerze jak i na komputerze. Nie wiem czy aktualizacja ma na to wypływ ponieważ koleżanka która ma tą samą wersję jednak poprzednią kompilację spokojnie działa i pracuje na optimie. Logując się przez zdalny pulpit system optima działa i można pracować. Ale w sieci nie chce opalić

Odpowiedzi:

User Avatar
partner
Rafał Cebulski
7 057 pkt
3 pytań
1909 odpowiedzi
10 pomysłów
60 komentarzy
1267 98%
oceń
 
Rafał Cebulski odpowiedział/a
Ogólne
Ogólne pytań: 503 | odpowiedzi: 3025

Michał GregorczykGrażyna ŻelichowskaKarolina SypułaMICHAŁ SOBIERAJRobert JaniakMagdalena GrygaRafał MastalerzAgnieszka Świst
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pomysłów: 1531 | odpowiedzi: 21011

Optima

Monika KalaŁukasz WalterRobert SzymańskiMarcin LiszewskiAdminPiotr ZborowskiWojciech SałańskiDorota Zawiszewska
2 lata temu

Na początek sprawdziłbym na stanowisku gdzie zainstalowany jest SQL czy uruchomiona jest usługa SQL Server Browser

Ta odpowiedź została skomentowana
User Avatar
klient
Sławomir Piernicki
80 pkt
8 pytań
6 odpowiedzi
0 pomysłów
0 komentarzy
0 0%
oceń
 
Sławomir Piernicki odpowiedział/a
Ogólne
Ogólne pytań: 503 | odpowiedzi: 3025

Michał GregorczykGrażyna ŻelichowskaKarolina SypułaMICHAŁ SOBIERAJRobert JaniakMagdalena GrygaRafał MastalerzAgnieszka Świst
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pomysłów: 1531 | odpowiedzi: 21011

Optima

Monika KalaŁukasz WalterRobert SzymańskiMarcin LiszewskiAdminPiotr ZborowskiWojciech SałańskiDorota Zawiszewska
2 lata temu

kurczę widzę ze nie ogarnę :( chyba to zbyt trudne

Ta odpowiedź została skomentowana
User Avatar
klient
Hubert Trzewik
656 pkt
35 pytań
80 odpowiedzi
6 pomysłów
6 komentarzy
74 98%
oceń
 
Hubert Trzewik odpowiedział/a
Ogólne
Ogólne pytań: 503 | odpowiedzi: 3025

Michał GregorczykGrażyna ŻelichowskaKarolina SypułaMICHAŁ SOBIERAJRobert JaniakMagdalena GrygaRafał MastalerzAgnieszka Świst
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pomysłów: 1531 | odpowiedzi: 21011

Optima

Monika KalaŁukasz WalterRobert SzymańskiMarcin LiszewskiAdminPiotr ZborowskiWojciech SałańskiDorota Zawiszewska
2 lata temu

Faktycznie zacznij od dokumentu wskazanego przez Bartłomieja. Ale gdyby ten artykuł zbyt skrótowy, to proponuję googlować/youtubować "cannot connect do MSSQL", bo problem jest ogólniejszy (nie ogranicza się do aplikacji od Comarch). Jest kilka punktów do sprawdzenia.

User Avatar
klient
Łukasz Jajor
66 pkt
4 pytań
53 odpowiedzi
1 pomysłów
3 komentarzy
21 100%
oceń
 
Łukasz Jajor odpowiedział/a
Ogólne
Ogólne pytań: 503 | odpowiedzi: 3025

Michał GregorczykGrażyna ŻelichowskaKarolina SypułaMICHAŁ SOBIERAJRobert JaniakMagdalena GrygaRafał MastalerzAgnieszka Świst
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pomysłów: 1531 | odpowiedzi: 21011

Optima

Monika KalaŁukasz WalterRobert SzymańskiMarcin LiszewskiAdminPiotr ZborowskiWojciech SałańskiDorota Zawiszewska
2 lata temu

Wyłącz też na chwilę zaporę w windowsie na serwerze i kliencie i zobacz czy aktualizacja czegoś nie poblokowała.

Ta odpowiedź została skomentowana
User Avatar
klient
Sławomir Piernicki
80 pkt
8 pytań
6 odpowiedzi
0 pomysłów
0 komentarzy
0 0%
oceń
 
Sławomir Piernicki odpowiedział/a
Ogólne
Ogólne pytań: 503 | odpowiedzi: 3025

Michał GregorczykGrażyna ŻelichowskaKarolina SypułaMICHAŁ SOBIERAJRobert JaniakMagdalena GrygaRafał MastalerzAgnieszka Świst
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pomysłów: 1531 | odpowiedzi: 21011

Optima

Monika KalaŁukasz WalterRobert SzymańskiMarcin LiszewskiAdminPiotr ZborowskiWojciech SałańskiDorota Zawiszewska
2 lata temu

dzięki pomocy naszego partnera XLE temat rozwiązany (Panie Kamilu dzięki)

Podczas aktualizacji Windows na serwerze został zmieniony port.

Niby trywialne - ale trochę trwało aby do ogarnąć eliminując po kolei zdarzenia.

Bardzo dziękuję wszystkim za pomoc i opinię.

Ta odpowiedź została skomentowana
User Avatar
klient
Adam Błaszczyk
0 pkt
0 pytań
2 odpowiedzi
0 pomysłów
0 komentarzy
0 0%
oceń
 
Adam Błaszczyk odpowiedział/a
Ogólne
Ogólne pytań: 503 | odpowiedzi: 3025

Michał GregorczykGrażyna ŻelichowskaKarolina SypułaMICHAŁ SOBIERAJRobert JaniakMagdalena GrygaRafał MastalerzAgnieszka Świst
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pomysłów: 1531 | odpowiedzi: 21011

Optima

Monika KalaŁukasz WalterRobert SzymańskiMarcin LiszewskiAdminPiotr ZborowskiWojciech SałańskiDorota Zawiszewska
2 lata temu

Do dobrego obyczaju należy dzielić się wiedzą na tym forum. Poprosimy o więcej informacji, może rozwiązanie przyda się komuś w przyszłości.

Ta odpowiedź została skomentowana

Masz pytanie?

zadaj pytanie

Masz pomysł?

zgłoś pomysł