klient
A.P. Butscher
-5 pkt
2 pytań
1 odpowiedzi
0 pomysłów
0 komentarzy
7 0%
-2 pkt

Jak odtworzyć bazy danych dla AnalizBI?

A.P. Butscher zapytał/a o
Techniczne
Techniczne pytań: 1325 | odpowiedzi: 5067

Artur NakoniecznyMarcin WrońskiJoanna NowakAdam Woźniakklaudia.konderlaJarosław WojewodaSebastian SzendzielorzLucjan Prościewicz
BI
BI pytań: 118 | odpowiedzi: 383

BI

Jacek ŻbikowskiSebastian FlorczakMikołaj GoleckiMichał WójtowiczRafał RaczyńskiAdrian BochenekWojciech SałańskiJanina Wilkos-Gad
Comarch IBARD
Comarch IBARD pytań: 26 | odpowiedzi: 517

Mikołaj GoleckiWaldemar ParszykWanda BombaStanisław PachaczGrzegorzRobert OdważnyMarcin LiszewskiAndrzej Piątek

Mam back-up wykonany przez iBARD dla AnalizBI (baza meta).
Jak z niego skorzystać. Gdzie i co wpisać aby odzyskać moje raporty w AnalizachBI?
To niedorzeczne, że płaci się za bezużyteczne back-up'y. 
Pomoc ze strony Comarch przesyła mi jakieś raporty z innej firmy twierdząc że zostały wyjęte z mojego back-up'u. To jakiś absurd. Gdyby to była prawda to w mojej chmurze miałbym nie swoje raporty. Powstało by więc pytanie: gdzie są moje?

Odpowiedzi:

User Avatar
partner
Łukasz Walter
28 301 pkt
106 pytań
2394 odpowiedzi
58 pomysłów
677 komentarzy
2617 96%
0 pkt
 
Łukasz Walter odpowiedział/a
Techniczne
Techniczne pytań: 1325 | odpowiedzi: 5067

Artur NakoniecznyMarcin WrońskiJoanna NowakAdam Woźniakklaudia.konderlaJarosław WojewodaSebastian SzendzielorzLucjan Prościewicz
BI
BI pytań: 118 | odpowiedzi: 383

BI

Jacek ŻbikowskiSebastian FlorczakMikołaj GoleckiMichał WójtowiczRafał RaczyńskiAdrian BochenekWojciech SałańskiJanina Wilkos-Gad
Comarch IBARD
Comarch IBARD pytań: 0 | odpowiedzi: 27

Odtworzenie bazy danych modułu analizy jest opisane w instrukcji na samym poczatku
Ta odpowiedź została skomentowana
User Avatar
klient
A.P. Butscher
-5 pkt
2 pytań
1 odpowiedzi
0 pomysłów
0 komentarzy
7 0%
-3 pkt
 
A.P. Butscher odpowiedział/a
Techniczne
Techniczne pytań: 1325 | odpowiedzi: 5067

Artur NakoniecznyMarcin WrońskiJoanna NowakAdam Woźniakklaudia.konderlaJarosław WojewodaSebastian SzendzielorzLucjan Prościewicz
BI
BI pytań: 118 | odpowiedzi: 383

BI

Jacek ŻbikowskiSebastian FlorczakMikołaj GoleckiMichał WójtowiczRafał RaczyńskiAdrian BochenekWojciech SałańskiJanina Wilkos-Gad
Comarch IBARD
Comarch IBARD pytań: 0 | odpowiedzi: 27

Może korzystamy z innych instrukcji, bo ta którą ja otrzymałem od wsparcia nie zawiera takich informacji.

Z resztą Support Comarcha przy jej użyciu też nie daje sobie rady.

Sytuacja ciągnie się od 2017-11-28 i nadal są mi przysyłane raporty nie z mojej firmy, podobno wyciągane z moich back-up'ów. 

Wygląda na to że Comarch manipuluje naszymi plikami tak jak chce poza naszą wiedzą.

Skoro w moim IBardzie są dane obcej firmy to moje gdzie są?

Na postawie tegu wpisu wydzielona została nowa treść.
Ta odpowiedź została skomentowana
User Avatar
partner
Kamil Studniarek
6 pkt
0 pytań
5 odpowiedzi
0 pomysłów
0 komentarzy
5 100%
oceń
 
Kamil Studniarek odpowiedział/a
Techniczne
Techniczne pytań: 1325 | odpowiedzi: 5067

Artur NakoniecznyMarcin WrońskiJoanna NowakAdam Woźniakklaudia.konderlaJarosław WojewodaSebastian SzendzielorzLucjan Prościewicz
BI
BI pytań: 118 | odpowiedzi: 383

BI

Jacek ŻbikowskiSebastian FlorczakMikołaj GoleckiMichał WójtowiczRafał RaczyńskiAdrian BochenekWojciech SałańskiJanina Wilkos-Gad
Comarch IBARD
Comarch IBARD pytań: 0 | odpowiedzi: 27

A co w sytuacji, kiedy po wykonaniu wg instrukcji kroków odtworzenia bazy, moduł Analiz BI usilnie próbuje łączyć się z serwerem klucza zdefiniowanym na starym serwerze czy to po zostawieniu pustego pola czy wpisaniu nazwy nowego serwera klucza przed zalogowaniem do BI to i tak otrzymuje komunikat: "Nie udało się połączyć z serwerem klucza: 'Nazwa starego serwera'..." - wykasowałem już w konfiguracji firmy w Optimie dedykowany serwer klucza dla bazy firmowej oraz usunąłem nazwę starego serwera z pola SET_Name dla SET_ID = 110 w bazie BI, tabeli dbo.Settings i ciągle to samo... ???

User Avatar
partner
Łukasz Walter
28 301 pkt
106 pytań
2394 odpowiedzi
58 pomysłów
677 komentarzy
2617 96%
6 pkt
 
Łukasz Walter odpowiedział/a
Techniczne
Techniczne pytań: 1325 | odpowiedzi: 5067

Artur NakoniecznyMarcin WrońskiJoanna NowakAdam Woźniakklaudia.konderlaJarosław WojewodaSebastian SzendzielorzLucjan Prościewicz
BI
BI pytań: 118 | odpowiedzi: 383

BI

Jacek ŻbikowskiSebastian FlorczakMikołaj GoleckiMichał WójtowiczRafał RaczyńskiAdrian BochenekWojciech SałańskiJanina Wilkos-Gad
Comarch IBARD
Comarch IBARD pytań: 0 | odpowiedzi: 27

Szanowny A.P. Butscher jeżeli nie masz wiedzy w zakresie odtworzenia kopii bazy to chętnie Ci ją odtworzę odpłatnie, za wiedzę Asysty nie odpowiadam.

Za przydzielony minus dziękuję, uświadamia mi to bardziej, że nie warto pomagać "za darmoche"

Baza META nie zawiera danych tylko informacje o raportach, ich strukturze i wprowadzonych subskrypcjach. Sugerowałbym nie robienie czegoś samodzielnie gdy nie ma się na ten temat wiedzy.

Comarch ERP Optima 2017.5.1 - Analizy BI.pdf

Strona 16ta

W celu przeniesienia bazy na inny serwer należy wykonać następujące kroki:
1. Wykreować nową bazę na nowym serwerze za pomocą menadżera baz (pod taką samą nazwą jaką
miała na starym serwerze).
2. Zatrzymać usługę serwisu subskrypcji i mobile na nowym serwerze (nazwa usługi to RBSS_OptimaBI
oraz RBMS_OptimaBI).
3. Usunąć nową bazę.
4. Zbackupować bazę na starym serwerze i odtworzyć na nowym (pod taką samą nazwą).
5. Na odtworzonej bazie wykonać skrypty:
EXEC sp_changedbowner 'biwriter'
EXEC sp_change_users_login 'Auto_Fix', 'bireader', NULL
6. Uruchomić usługę serwisu subskrypcji.

User Avatar
pracownik comarch
Konrad Bieliński
50 pkt
0 pytań
11 odpowiedzi
1 pomysłów
0 komentarzy
13 100%
2 pkt
 
Konrad Bieliński odpowiedział/a
Techniczne
Techniczne pytań: 1325 | odpowiedzi: 5067

Artur NakoniecznyMarcin WrońskiJoanna NowakAdam Woźniakklaudia.konderlaJarosław WojewodaSebastian SzendzielorzLucjan Prościewicz
BI
BI pytań: 118 | odpowiedzi: 383

BI

Jacek ŻbikowskiSebastian FlorczakMikołaj GoleckiMichał WójtowiczRafał RaczyńskiAdrian BochenekWojciech SałańskiJanina Wilkos-Gad
Comarch IBARD
Comarch IBARD pytań: 0 | odpowiedzi: 27

Witam,

na początku chciałem bardzo przeprosić za zaistniałą sytuację. 

Wynikła ona z błędnej konfiguracji po pobraniu Pana bazy z końcówką META, ponieważ ta baza została nam udostępniona na ibardzie. 

Jest to baza przechowująca jedynie definicje raportów, a więc zapytania. Nie są w niej przechowywane żadne dane z głównej bazy produkcyjnej Optimy, więc nie ma możliwości ich udostępniania. 

W dniu wczorajszym poprzez system obsługi zgłoszeń zostały Panu przesłane poprawne definicje raportów. 

Jeszcze raz bardzo przepraszam za zaistniałą sytuację. 

Pozdrawiam, 

Konrad Bieliński

Asysta Techniczna Business Intelligence

Masz pytanie?

zadaj pytanie

Masz pomysł?

zgłoś pomysł