klient
Piotr Zarzycki
17 pkt
12 pytań
27 odpowiedzi
4 pomysłów
0 komentarzy
23 82%
oceń

Rekord, który edytowałeś, został w międzyczasie zmieniony na innym stanowisku systemu.

Piotr Zarzycki zapytał/a o
CRM
CRM pytań: 90 | odpowiedzi: 317

Piotr ŚladowskiSzymon FąferkoTomasz LewandowskiPaweł BrzostowskiKacper KonopkoMarek SłowikSylwester PytkowskiDamian Januś
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pytań: 4019 | odpowiedzi: 16626

Optima

tomaszTadeusz PacutMariusz PieczekJoanna FurtakPiotr PiechockiStanisław JanotaJadwiga SzymborskaMariola Kobędza

Podczas próby edycji lub zakładania konta e-mail w zakładce konfiguracja/program/CRM wywala mi błąd "Rekord, który edytowałeś, został w międzyczasie zmieniony na innym stanowisku systemu."

Nie jest to spowodowane otwarciem okna na kilku optimach. Problem od kilku dni nie ustępuje. Macie pomysł?

Odpowiedzi:

User Avatar
partner
Mariusz Kin
0 pkt
0 pytań
3 odpowiedzi
0 pomysłów
0 komentarzy
0 0%
oceń
 
Mariusz Kin odpowiedział/a
CRM
CRM pytań: 90 | odpowiedzi: 317

Piotr ŚladowskiSzymon FąferkoTomasz LewandowskiPaweł BrzostowskiKacper KonopkoMarek SłowikSylwester PytkowskiDamian Januś
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pytań: 4019 | odpowiedzi: 16626

Optima

tomaszTadeusz PacutMariusz PieczekJoanna FurtakPiotr PiechockiStanisław JanotaJadwiga SzymborskaMariola Kobędza
miesiąc temu

po testach stwierdzam iż ten błąd nie jest wynikiem aktualizacji. w moim przypadku miałem 114 pozycji na zamówieniu. może tu jest problem

Ta odpowiedź została skomentowana

Masz pytanie?

zadaj pytanie

Masz pomysł?

zgłoś pomysł