Odpowiedzi:

User Avatar
partner
Brunon Pieszka
0 pkt
0 pytań
1 odpowiedzi
0 pomysłów
0 komentarzy
0 0%
oceń
 
Brunon Pieszka odpowiedział/a
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pytań: 0 | odpowiedzi: 1795

Optima

2 mie. temu

Proszę sprawdzić ustawienia regionalne i przywrócić domyślnie dla języka polskiego. Panel sterowania -> Region i język
- Format: Polski (Polska)
następnie kliknąć
-> Ustawiane dodatkowe  -> w oknie kliknąć Resetuj.

Wrócić do okna Region i język , przejść do zakładki administracyjne, kliknąć Kopiuj ustawienia , w nowym oknie zaznaczyć Ekran powitalny i konta systemowe oraz konta nowych użytkowników a następnie kliknąć OK
Zamknąć wszystkie okna.

W panelu sterowania przejść do Narzędzia administracyjne  i uruchomić usługi . Znaleźć usługę  SQL Server (OPTIMA) podświetlić i kliknąć Uruchom ponownie.

Powinno pomóc

Ta odpowiedź została skomentowana

Masz pytanie?

zadaj pytanie

Masz pomysł?

zgłoś pomysł