partner
Marcin Liszewski
653 pkt
8 pytań
22 odpowiedzi
30 pomysłów
42 komentarzy
269 98%
3 pkt

Zagraniczny kod pocztowy pracownika w KEDU

Marcin Liszewski napisał/a o
Płace i Kadry
Płace i Kadry pomysłów: 168 | odpowiedzi: 2519

Wojciech SałańskiPiotr SzokaMarian MiąskowskiPiotr TylmanKrzysztof GroborzMaciej WłodarczykMarcin  BaranRafał Cebulski
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pomysłów: 1139 | odpowiedzi: 14419

Optima

Dominik WajdaWojciech SałańskiŁukasz WalterMaciej LudwigAndrzej KrzymowskiStanisław PachaczDawid BłędowskiPiotr Zborowski

Obecnie pomimo zaznaczenia w kartotece pracownika kraju zamieszkania innego niż Polska, eksport KEDU do Płatnika przenosi ów zagraniczny kod pocztowy w miejsce przeznaczone dla krajowego kodu pocztowego, co jest nieprawidłowe, ponieważ w kartotekach ubezpieczonych w Płatniku, zagraniczny kod pocztowy wykazuje się w innym polu. Np na ZUA sekcja XI pole 08 a nie 01
Przy wskazaniu innego kraju niż PL, zagraniczny kod pocztowy powinien być przenoszony do stosowanego pola przeznaczonego na kod zagraniczny.

Odpowiedzi:

User Avatar
klient
Andrzej Grzeliński
1 446 pkt
9 pytań
128 odpowiedzi
14 pomysłów
48 komentarzy
190 97%
1 pkt
 
Andrzej Grzeliński odpowiedział/a
Płace i Kadry
Płace i Kadry pytań: 764 | odpowiedzi: 2519

Daniel FąferkoOlga KrążekKrzysztof ParaMonika BroniszewskaLeszek DubielEmilia Gapińska-DykielALEKSANDRAELWIRA GURSZ
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pomysłów: 1139 | odpowiedzi: 14419

Optima

Dominik WajdaWojciech SałańskiŁukasz WalterMaciej LudwigAndrzej KrzymowskiStanisław PachaczDawid BłędowskiPiotr Zborowski
3 mie. temu

Dokładnie, temat stary jak świat, tylko Ukrainców coraz więcej i problem w KEDU przeszkadza.

Ta odpowiedź została skomentowana
User Avatar
pracownik comarch
Barbara Maciołek
628 pkt
0 pytań
62 odpowiedzi
0 pomysłów
16 komentarzy
67 86%
oceń
 
Barbara Maciołek odpowiedział/a
Płace i Kadry
Płace i Kadry pytań: 764 | odpowiedzi: 2519

Daniel FąferkoOlga KrążekKrzysztof ParaMonika BroniszewskaLeszek DubielEmilia Gapińska-DykielALEKSANDRAELWIRA GURSZ
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pomysłów: 1139 | odpowiedzi: 14419

Optima

Dominik WajdaWojciech SałańskiŁukasz WalterMaciej LudwigAndrzej KrzymowskiStanisław PachaczDawid BłędowskiPiotr Zborowski
3 mie. temu

Na dzień dzisiejszy nie ma obsługi adresów zagranicznych podczas generowana deklaracji ZUS ZUA - trzeba poprawić deklarację zgłoszeniową dla takiej osoby po zaimportowaniu jej do programu Płąrnik. Zarejestrowaliśmy potrzebę wprowadzena obsługi takich adresów i będziemy chcieli w przyszłości wprowadzić zmiany w tym zakresie w Comarch ERP Optima

Ta odpowiedź została skomentowana
User Avatar
partner
Marcin Liszewski
653 pkt
8 pytań
22 odpowiedzi
30 pomysłów
42 komentarzy
269 98%
oceń
 
Marcin Liszewski odpowiedział/a
Płace i Kadry
Płace i Kadry pytań: 764 | odpowiedzi: 2519

Daniel FąferkoOlga KrążekKrzysztof ParaMonika BroniszewskaLeszek DubielEmilia Gapińska-DykielALEKSANDRAELWIRA GURSZ
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pomysłów: 1139 | odpowiedzi: 14419

Optima

Dominik WajdaWojciech SałańskiŁukasz WalterMaciej LudwigAndrzej KrzymowskiStanisław PachaczDawid BłędowskiPiotr Zborowski
3 mie. temu

Zgłoszenie nr 194156 wisi od wersji 2015.6.1, a więc ponad dwa lata, z priorytetem niskim. Z przykrością po raz kolejny widzę, że oszczędności czasowe klientów nie są priorytetem dla projektantów systemu. A ergonomia to już zupełnie nie jest.

Skoro coś można zrobić ręcznie w Płatniku, to po co wprowadzać automat w Optimie - prawda?

Proszę to wpisać jako motto na pierwszej stronie instrukcji, albo wytłumaczyć kadrowym, którzy co miesiąc rejestrują setki osób, tracąc setki minut na czynności, które można załatwić jedną zmianą w algorytmie wiodącego w RP oprogramowania ERP.

Masz pytanie?

zadaj pytanie

Masz pomysł?

zgłoś pomysł