partner
Marcin Liszewski
802 pkt
8 pytań
27 odpowiedzi
51 pomysłów
82 komentarzy
398 96%
3 pkt

Zagraniczny kod pocztowy pracownika w KEDU

Marcin Liszewski napisał/a o
Płace i Kadry
Płace i Kadry pomysłów: 205 | odpowiedzi: 3277

Monika KalaKatarzyna SzkopKatarzyna FlorczakPaweł BrzostowskiWojciech SałańskiPiotr ZborowskiAgnieszka JabłońskaAgnieszka Gryziecka
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pomysłów: 1312 | odpowiedzi: 17122

Optima

Monika KalaMagdalena Pawłowska-TakarekMaciej FirsowiczJarosław KukawskiAndrzej KrzymowskiMarzena Czerwińska-DobrowolskaPiotr ZborowskiStanisław Pachacz

Obecnie pomimo zaznaczenia w kartotece pracownika kraju zamieszkania innego niż Polska, eksport KEDU do Płatnika przenosi ów zagraniczny kod pocztowy w miejsce przeznaczone dla krajowego kodu pocztowego, co jest nieprawidłowe, ponieważ w kartotekach ubezpieczonych w Płatniku, zagraniczny kod pocztowy wykazuje się w innym polu. Np na ZUA sekcja XI pole 08 a nie 01
Przy wskazaniu innego kraju niż PL, zagraniczny kod pocztowy powinien być przenoszony do stosowanego pola przeznaczonego na kod zagraniczny.

Odpowiedzi:

User Avatar
klient
Andrzej Grzeliński
1 507 pkt
12 pytań
149 odpowiedzi
17 pomysłów
56 komentarzy
251 98%
1 pkt
 
Andrzej Grzeliński odpowiedział/a
Płace i Kadry
Płace i Kadry pytań: 1034 | odpowiedzi: 3277

Mariola NastałPaulina ŻądełekMaciej DudaMonika KalaWojciech RzadkowskiJoanna TiszerMarcin MatylaLidia Błażejowska
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pytań: 4175 | odpowiedzi: 17122

Optima

Sebastian GulinaPiotr BochenekRafał StepieńPaulina DągowskaAnna WróblewskaDominik WałęgaMałgorzata BobekMariola Nastał
11 mie. temu

Dokładnie, temat stary jak świat, tylko Ukrainców coraz więcej i problem w KEDU przeszkadza.

Ta odpowiedź została skomentowana
User Avatar
pracownik comarch
Barbara Maciołek
630 pkt
0 pytań
67 odpowiedzi
0 pomysłów
16 komentarzy
71 85%
oceń
 
Barbara Maciołek odpowiedział/a
Płace i Kadry
Płace i Kadry pytań: 1034 | odpowiedzi: 3277

Mariola NastałPaulina ŻądełekMaciej DudaMonika KalaWojciech RzadkowskiJoanna TiszerMarcin MatylaLidia Błażejowska
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pytań: 4175 | odpowiedzi: 17122

Optima

Sebastian GulinaPiotr BochenekRafał StepieńPaulina DągowskaAnna WróblewskaDominik WałęgaMałgorzata BobekMariola Nastał
11 mie. temu

Na dzień dzisiejszy nie ma obsługi adresów zagranicznych podczas generowana deklaracji ZUS ZUA - trzeba poprawić deklarację zgłoszeniową dla takiej osoby po zaimportowaniu jej do programu Płąrnik. Zarejestrowaliśmy potrzebę wprowadzena obsługi takich adresów i będziemy chcieli w przyszłości wprowadzić zmiany w tym zakresie w Comarch ERP Optima

Ta odpowiedź została skomentowana
User Avatar
partner
Marcin Liszewski
802 pkt
8 pytań
27 odpowiedzi
51 pomysłów
82 komentarzy
398 96%
oceń
 
Marcin Liszewski odpowiedział/a
Płace i Kadry
Płace i Kadry pytań: 1034 | odpowiedzi: 3277

Mariola NastałPaulina ŻądełekMaciej DudaMonika KalaWojciech RzadkowskiJoanna TiszerMarcin MatylaLidia Błażejowska
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pytań: 4175 | odpowiedzi: 17122

Optima

Sebastian GulinaPiotr BochenekRafał StepieńPaulina DągowskaAnna WróblewskaDominik WałęgaMałgorzata BobekMariola Nastał
11 mie. temu

Zgłoszenie nr 194156 wisi od wersji 2015.6.1, a więc ponad dwa lata, z priorytetem niskim. Z przykrością po raz kolejny widzę, że oszczędności czasowe klientów nie są priorytetem dla projektantów systemu. A ergonomia to już zupełnie nie jest.

Skoro coś można zrobić ręcznie w Płatniku, to po co wprowadzać automat w Optimie - prawda?

Proszę to wpisać jako motto na pierwszej stronie instrukcji, albo wytłumaczyć kadrowym, którzy co miesiąc rejestrują setki osób, tracąc setki minut na czynności, które można załatwić jedną zmianą w algorytmie wiodącego w RP oprogramowania ERP.

Masz pytanie?

zadaj pytanie

Masz pomysł?

zgłoś pomysł