Ja też nie mogę się zalogować.
Faktycznie jest jakiś problem z logowaniem zarówno stacjonarnie i mobilnie.
Problem z logowaniem został usunięty. Prosimy o sprawdzenie czy teraz można się zalogować.
Problem występuje ponownie - od 20:52. Objawy analogiczne do tego co działo się w ciągu weekendu.
Proszę sprawdzić ponownie, w tym momencie sprawdziłem i u mnie działa. Poinformuje kolegów administratorów, aby sprawdzili ruch na na naszych serwerach przez ostatnie 15 minut .
W FF w takim razie proszę spróbować kombinacji CTRL+R albo CTRL+F5 i też powinno działać jak na chromie.
Witam ,
Od soboty 17.03. nie mogę się zalogować. Biały ekran. Oczywiście konultanci na infolinii nie odbierają, na meble też nie odpisują standard!!!
1 | Łukasz Walter | 73 | ||
2 | Maciej Firsowicz | 53 | ||
3 | Rafał Cebulski | 51 | ||
4 | Agnieszka Świst | 48 | ||
5 | Kazimierz Michał Karaszewski | 36 | ||
Zobacz więcej > |
2 odpowiedzi
1 pomysłów
0 komentarzy
Czy logowanie do systemu ERP XT działa poprawnie?
Tą kategorią będziemy oznaczać m.in. posty na BLOGu, które będą dotyczyły planowanych wersji do wydania oraz informacje o wydanych wersjach.
Nowa nazwa Comarch ERP iFaktury24
Od soboty rano nie mam możliwości zalogowaniu się do systemu. Po wprowadzeniu danych do logowania i przejściu dalej, system przestaje odpowiadać (zrzut ekranu w załączniku). Czy w ciągu ostatnich dni mieliście podobne problemy?
Testowane na: Safari, Chrome, aplikacja mobilna na iPadzie
Dzięki za pomoc!
Załączniki: