klient
Paweł Brzostowski
300 pkt
13 pytań
149 odpowiedzi
25 pomysłów
106 komentarzy
283 98%
78 pkt

Niedorobki Comarchu Handlu Plus vs inne modulu jako calos

Paweł Brzostowski zapytał/a o
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pytań: 4920 | odpowiedzi: 19643

Optima

Łukasz FrankowskiMarta BukowskaSławomir PiernickiDominik KrawczykKrzysztof SuderMaciej StrzeleckiPiotr ZarzyckiPiotr Przybysz
Ogólne
Ogólne pytań: 471 | odpowiedzi: 2874

Sławomir PiernickiSzymon PuchalskiEdyta ProgresPiotr BartosiakJANUSZ MROCZEKPaulina MichałowskaŁukasz MehlichŁukasz Frankowski
Społeczność
Społeczność pytań: 168 | odpowiedzi: 996

Społeczność Comarch ERP

sprzedaz.jwlIzabela KarpińskaEwa ZubaEwelina KozaneckabrakMarek DominOlga WitosStanislaw Janusz
Witam Pewnie wszyscy z was wiedza, lub napewno Ci ktorzy korzystaja z funkcjonalnosci modulu Handel Plus z innymi modulami w Optimie, ze brakuje paru drobnych funkcjonalnosci na zasadzie “dokonczenia czegos co sie juz zaczelo” ( przypis do producenta). Skoro zrobili modul o takiej funkcjonalnosci jak “cechy dostaw” i go sprzedaja, nie informujac o pewnych brakach pomiedzy modulami i wtedy program nie dzialac jako calosc :( Tu cos mozna a tam nie mozna i na dodatek jest to ta sama funkcjonalnosc, ktore egzystuje juz gdzies w programie i nie wymaga zmian struktury. Moje zgloszenia jako blad sa interpretowane jako “dodatkowa funkcjonalnosc”, a ja interpretuje to jako blad ktory uniemozliwia mnie i innym korzystania w pelni z zakupionego produktu. Wg dzisiejszego prawa i wg mnie to, sie nazywa “produkt o obnizonej wartosci” , ktory mozna zwrocic, zadac obnizenia jego wartosci lub zadac usuniecia wady. Pokrotce brakuje funkcjonalnosci rozchodowania towarow na dokumentach MM wywolywanych z poziomu zlecen serwisowych wg cech dostaw ( program rozchoduje towary mechanizmem FIFO pomimo obowiazkowej flagi w konfigu ze wymagane jest wskazanie towaru z cecha dostawy), to samo dotyczy PWP ( brak mozliwosci rozchodowania wg cech dostaw ). Ten sam problem dotyczy braku mozliwosci wykonania inwentaryzacji wg cech dostaw. Jesli ktos cos jeszcze ma do dodania prosze komentowac. Meritum sprawy: Walcze z Comarchem juz od 3mc w tej sprawie i szlag mnie trafia na takie traktowanie i podejscie do sprawy. Prosze o gesty poparcia poprzez plusowanie mojego postu w tej slusznej w moim mniemaniu sprawie, aby dokonczyli to co zaczeli !!! Przygotowuje oficjalne pismo papierowe w tej sprawie, ktore podpisze wielu moich znajomych ktorzy uzywaja Optimy jak i partnerzy z ktorymi mam kontakt z dawnych lat gdy sam bylem partnerem Comarchu i wasze plusy chcialbym dolaczyc do pisma. Ja osobiscie musze zmienic aplikacje bo te drobne niedokonczone rzeczy uniemozliwiaja mi normalnie funkcjonowac mojej firmy ale czuje potrzebe pokazania Comarchowi ze w “kupie” sila. Poswiece swoj czas i pieniadze aby wspomoc spolecznosc w slusznej sprawie i licze ze mnie wesprzecie. Konczac swe “wypociny” chce zaintonowac ze nie chcemy nowych wybujalych wodotryskow ktore moga zagrozic ich sprzedazy XL-a tylko o solidne podejscie do tworzonego produktu i sluchanie klientow i partnerow ktorzy kupuja i sprzedajac ich produkty. Puste slogany zamieszczone w wizji na rok 2018 przecza rzeczywistosci. Moze gorszy sort jestesmy ??? ;) Z powazaniem Pawel Brzostowski

Odpowiedzi:

User Avatar
partner
Katarzyna Bernacka
22 pkt
1 pytań
1 odpowiedzi
0 pomysłów
0 komentarzy
7 100%
7 pkt
 
Katarzyna Bernacka odpowiedział/a
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pytań: 4920 | odpowiedzi: 19643

Optima

Łukasz FrankowskiMarta BukowskaSławomir PiernickiDominik KrawczykKrzysztof SuderMaciej StrzeleckiPiotr ZarzyckiPiotr Przybysz
Ogólne
Ogólne pytań: 0 | odpowiedzi: 335

Społeczność
Społeczność pytań: 0 | odpowiedzi: 148

Społeczność Comarch ERP

8 mie. temu

Tak popieram, mimo, że po takim czasie :) "... PWP ( brak mozliwosci rozchodowania wg cech dostaw )..."już parę razy to zgłaszałam i ciągle odpisuje mi asysta: dopisaliśmy panią do zgloszenia/sugestii. Braków jest wiele, wiele usterek, niedociągnięć i my jako Partnerzy świecimy za to przed klientem. 

Ta odpowiedź została skomentowana
User Avatar
klient
Paweł Brzostowski
300 pkt
13 pytań
149 odpowiedzi
25 pomysłów
106 komentarzy
283 98%
oceń
 
Paweł Brzostowski odpowiedział/a
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pytań: 4920 | odpowiedzi: 19643

Optima

Łukasz FrankowskiMarta BukowskaSławomir PiernickiDominik KrawczykKrzysztof SuderMaciej StrzeleckiPiotr ZarzyckiPiotr Przybysz
Ogólne
Ogólne pytań: 0 | odpowiedzi: 335

Społeczność
Społeczność pytań: 0 | odpowiedzi: 148

Społeczność Comarch ERP

8 mie. temu
Dziekuje Ci za komentarz ze wsparciem i prosze abys zaplusowala moj post i jesli mozesz jeszcze kogos zaangazowac w temat plusowania bede wdzieczny. Wielu uzytkownikow nawet nie wie ze jest cos takiego jak spolecznosc i mozna tam walczyc z problemami jak ten i godzi sie z tym co jest a i partnerzy po jakims czasie “klada lage “ na temat i godza sie z tym co jest. Tylko w ten sposob przekonamy Comarch do usuniecia niedorobek.
User Avatar
klient
Przemyslaw Bukowski
199 pkt
6 pytań
7 odpowiedzi
2 pomysłów
4 komentarzy
4 100%
4 pkt
 
Przemyslaw Bukowski odpowiedział/a
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pytań: 4920 | odpowiedzi: 19643

Optima

Łukasz FrankowskiMarta BukowskaSławomir PiernickiDominik KrawczykKrzysztof SuderMaciej StrzeleckiPiotr ZarzyckiPiotr Przybysz
Ogólne
Ogólne pytań: 0 | odpowiedzi: 335

Społeczność
Społeczność pytań: 0 | odpowiedzi: 148

Społeczność Comarch ERP

8 mie. temu

Popieram też uwżam że to duża Wada -Uzywamy plusa i na koniec dnia wielki bałagan z partaimi... COMARCH powinien anulować dopłatę za PLUS-a lub wprowadzic poprawki. Bedziemy interweniować w tej kwesti.

Ta odpowiedź została skomentowana
User Avatar
klient
Paweł Brzostowski
300 pkt
13 pytań
149 odpowiedzi
25 pomysłów
106 komentarzy
283 98%
3 pkt
 
Paweł Brzostowski odpowiedział/a
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pytań: 4920 | odpowiedzi: 19643

Optima

Łukasz FrankowskiMarta BukowskaSławomir PiernickiDominik KrawczykKrzysztof SuderMaciej StrzeleckiPiotr ZarzyckiPiotr Przybysz
Ogólne
Ogólne pytań: 0 | odpowiedzi: 335

Społeczność
Społeczność pytań: 0 | odpowiedzi: 148

Społeczność Comarch ERP

8 mie. temu
To prosze zaplusowac moj post :) i przekazac ten link innym. Im wiecej plusow tym lepiej i szybciej moze bedzie zrobione :)
User Avatar
partner
Dariusz Leszczyński
7 pkt
0 pytań
2 odpowiedzi
0 pomysłów
0 komentarzy
7 100%
6 pkt
 
Dariusz Leszczyński odpowiedział/a
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pytań: 4920 | odpowiedzi: 19643

Optima

Łukasz FrankowskiMarta BukowskaSławomir PiernickiDominik KrawczykKrzysztof SuderMaciej StrzeleckiPiotr ZarzyckiPiotr Przybysz
Ogólne
Ogólne pytań: 0 | odpowiedzi: 335

Społeczność
Społeczność pytań: 0 | odpowiedzi: 148

Społeczność Comarch ERP

7 mie. temu

Rezerwacja towaru ze wskazanej partii, też nie działa,zgłoszenie ma już kilka lat.

Ta odpowiedź została skomentowana
User Avatar
partner
Emil Szura
1 pkt
0 pytań
1 odpowiedzi
0 pomysłów
0 komentarzy
1 100%
1 pkt
 
Emil Szura odpowiedział/a
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pytań: 4920 | odpowiedzi: 19643

Optima

Łukasz FrankowskiMarta BukowskaSławomir PiernickiDominik KrawczykKrzysztof SuderMaciej StrzeleckiPiotr ZarzyckiPiotr Przybysz
Ogólne
Ogólne pytań: 0 | odpowiedzi: 335

Społeczność
Społeczność pytań: 0 | odpowiedzi: 148

Społeczność Comarch ERP

4 mie. temu

Witam wszystkich.

Nasze zgłoszenie odnośnie plusa "wisi" już ok 5-6 lat już nawet nie pamiętam. Przy wizycie u klienta dostaję tylko za swoje bo te 5-6 lat temu przed wdrożeniem u klienta kontaktowałem się z Comarch i dostałem telefoniczną obietnicę że do ok roku będzie wdrożona pełna obsługa partii w plusie. Klient zawierzył mnie a ja Comarch i teraz się bujamy.

Ta odpowiedź została skomentowana
User Avatar
klient
Paweł Brzostowski
300 pkt
13 pytań
149 odpowiedzi
25 pomysłów
106 komentarzy
283 98%
oceń
 
Paweł Brzostowski odpowiedział/a
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pytań: 4920 | odpowiedzi: 19643

Optima

Łukasz FrankowskiMarta BukowskaSławomir PiernickiDominik KrawczykKrzysztof SuderMaciej StrzeleckiPiotr ZarzyckiPiotr Przybysz
Ogólne
Ogólne pytań: 0 | odpowiedzi: 335

Społeczność
Społeczność pytań: 0 | odpowiedzi: 148

Społeczność Comarch ERP

4 mie. temu
Emil wiesz jaka odpowiedz ostatnio uslyszalem od Pana Pawla Dobrzynieckiego jak zaczolem dopytywac co bedzie dalej z tym watkiem ktory ma juz spore poparcie przed zakupem swojego upgrade na kolejny rok ? “Panie Pawle brak nam mocy produkcyjnej :( “ Ale niekompletny program i niezadowonych klientow ktorzy juz zaplacili mozna pewnie poswiecic wg podejscia Comarchu 🥴 Tak czy owak zaangazowalem sporo starych i nowych znajomych aby oddali glos na doprowadzenie aplikacji do jednego standardu a wiec jesli mozesz to oddaj prosze ze glos w glownym watku i moze kogos zaangazujesz kto odda nam swoj glos. Moze jak bedzie 100 punktow tak jak w przypadku wersji angielsko jezycznej to moze sie doczekamy za 2 lata 😉 A narazie musimy kombinowac i obchodzic braki sposobami i kombinacjami ktore utrudniaja mi prace a kupujac aplikacje ERP mialo byc latwiej 😭
User Avatar
partner
Joanna Stanisławska
25 pkt
14 pytań
14 odpowiedzi
0 pomysłów
1 komentarzy
0 0%
oceń
 
Joanna Stanisławska odpowiedział/a
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pytań: 4920 | odpowiedzi: 19643

Optima

Łukasz FrankowskiMarta BukowskaSławomir PiernickiDominik KrawczykKrzysztof SuderMaciej StrzeleckiPiotr ZarzyckiPiotr Przybysz
Ogólne
Ogólne pytań: 0 | odpowiedzi: 335

Społeczność
Społeczność pytań: 0 | odpowiedzi: 148

Społeczność Comarch ERP

3 mie. temu

Popieram Pana Pawła, właśnie mam problem z wyborem partii na PWP - klienta interesuje kompletacja towaru , który przeznaczony jest pod konkretnego klienta, a nie Fifo, bo idea rozchodowania wg cech. dostaw  traci sens  - a tu cechą jest np nr projektu i numer seryjny  - te informacje  dla klienta bardzo ważne .Rezerwacja towaru ze wskazanej partii tez bardzo potrzebna. Popieram  po długim czasie , ale widzę że braki nadal są , klient wkurzony - ja świecę oczami

Ta odpowiedź została skomentowana
User Avatar
klient
Paweł Brzostowski
300 pkt
13 pytań
149 odpowiedzi
25 pomysłów
106 komentarzy
283 98%
oceń
 
Paweł Brzostowski odpowiedział/a
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pytań: 4920 | odpowiedzi: 19643

Optima

Łukasz FrankowskiMarta BukowskaSławomir PiernickiDominik KrawczykKrzysztof SuderMaciej StrzeleckiPiotr ZarzyckiPiotr Przybysz
Ogólne
Ogólne pytań: 0 | odpowiedzi: 335

Społeczność
Społeczność pytań: 0 | odpowiedzi: 148

Społeczność Comarch ERP

3 mie. temu
Joanno na spolecznosci wszyscy sa rowni i nie ma panow :). Dziekuje wszystkim za glosy poparcia moze teraz ktos z dyrektorow projektow i programistow sie zreflektuje ze nie zrobili czegos do konca ( a moze ktos z Zarzadu Comarchu ? ) a skwituje wpis Joanny tak: partner tego nie powiedzial :( klient nie zapytal a producent nie wskazuje jasno brakow pomiedzy modulami a cierpi klient :( I niech ktos rzuci pierwszy „malpa w moja strone” i powie ze da sie to wyczytac ze strony lub z dokumentacji. Ta pulapka zamyka klientow zawsze po fakcie zakupu programu i braki wychodza w trakcie uzytkowania :(
Ta odpowiedź została skomentowana

Masz pytanie?

zadaj pytanie

Masz pomysł?

zgłoś pomysł