partner
Robert Jaworski
0 pkt
1 pytań
3 odpowiedzi
0 pomysłów
0 komentarzy
0 0%
oceń

iBARD nie uruchamia się po zainstalowaniu.

Robert Jaworski zapytał/a o
Comarch IBARD
Comarch IBARD pytań: 31 | odpowiedzi: 542

Elka 74Paweł IdzikowskiStefan HeinceSugestia RozwojowaVabankMikołaj GoleckiWaldemar ParszykWanda Bomba

Dzień Dobry, iBARD został dzisiaj pobrany dla klienta. Instalacja przebiegła pomyślnie. Podczas uruchamiania aplikacji pokazuje się okienko "Ładowanie bibliotek WPF", które znika i nic się nie dzieje. Aplikacji nie można uruchomić. Z poziomu Optimy podczas robienia kopii bezpieczeństwa z zapisem do iBARDa - nic się nie dzieje, nic się nie uruchamia. Jak rozwiązać problem? 

Odpowiedzi:

User Avatar
partner
Rafał Cebulski
6 867 pkt
3 pytań
1697 odpowiedzi
10 pomysłów
55 komentarzy
1086 97%
oceń
 
Rafał Cebulski odpowiedział/a
Comarch IBARD
Comarch IBARD pytań: 31 | odpowiedzi: 542

Elka 74Paweł IdzikowskiStefan HeinceSugestia RozwojowaVabankMikołaj GoleckiWaldemar ParszykWanda Bomba

Działa usługa Comarch IBARD?

Ta odpowiedź została skomentowana
User Avatar
partner
Bartłomiej Sieroń
43 pkt
0 pytań
25 odpowiedzi
2 pomysłów
1 komentarzy
29 86%
2 pkt
 
Bartłomiej Sieroń odpowiedział/a
Comarch IBARD
Comarch IBARD pytań: 31 | odpowiedzi: 542

Elka 74Paweł IdzikowskiStefan HeinceSugestia RozwojowaVabankMikołaj GoleckiWaldemar ParszykWanda Bomba

Proszę spróbować w ten sposób:

zamknąć wszystkie procesy aplikacji iBard:


iBard24.exe
iBard24Service.exe
IBardClient.exe


a następnie usunąć plik prof.db (domyślnie) w lokalizacji:
C:\ProgramData\iBard24

Po wykonaniu w/w kroków proszę o ponowne uruchomienie aplikacji, wprowadzenie loginu oraz hasła i kliknięcie przycisku Zaloguj.

Ta odpowiedź została skomentowana

Masz pytanie?

zadaj pytanie

Masz pomysł?

zgłoś pomysł