partner
Robert Jaworski
0 pkt
1 pytań
3 odpowiedzi
0 pomysłów
0 komentarzy
0 0%
oceń

iBARD nie uruchamia się po zainstalowaniu.

Robert Jaworski zapytał/a o
Comarch IBARD
Comarch IBARD pytań: 33 | odpowiedzi: 573

PIEKARNIA Dominik WajdaElka 74Paweł IdzikowskiStefan HeinceŁukasz WalterVabankMikołaj Golecki

Dzień Dobry, iBARD został dzisiaj pobrany dla klienta. Instalacja przebiegła pomyślnie. Podczas uruchamiania aplikacji pokazuje się okienko "Ładowanie bibliotek WPF", które znika i nic się nie dzieje. Aplikacji nie można uruchomić. Z poziomu Optimy podczas robienia kopii bezpieczeństwa z zapisem do iBARDa - nic się nie dzieje, nic się nie uruchamia. Jak rozwiązać problem? 

Odpowiedzi:

User Avatar
partner
Rafał Cebulski
7 092 pkt
3 pytań
1939 odpowiedzi
10 pomysłów
61 komentarzy
1292 98%
oceń
 
Rafał Cebulski odpowiedział/a
Comarch IBARD
Comarch IBARD pytań: 33 | odpowiedzi: 573

PIEKARNIA Dominik WajdaElka 74Paweł IdzikowskiStefan HeinceŁukasz WalterVabankMikołaj Golecki

Działa usługa Comarch IBARD?

Ta odpowiedź została skomentowana
User Avatar
partner
Bartłomiej Sieroń
70 pkt
0 pytań
52 odpowiedzi
2 pomysłów
1 komentarzy
42 90%
2 pkt
 
Bartłomiej Sieroń odpowiedział/a
Comarch IBARD
Comarch IBARD pytań: 33 | odpowiedzi: 573

PIEKARNIA Dominik WajdaElka 74Paweł IdzikowskiStefan HeinceŁukasz WalterVabankMikołaj Golecki

Proszę spróbować w ten sposób:

zamknąć wszystkie procesy aplikacji iBard:


iBard24.exe
iBard24Service.exe
IBardClient.exe


a następnie usunąć plik prof.db (domyślnie) w lokalizacji:
C:\ProgramData\iBard24

Po wykonaniu w/w kroków proszę o ponowne uruchomienie aplikacji, wprowadzenie loginu oraz hasła i kliknięcie przycisku Zaloguj.

Ta odpowiedź została skomentowana

Masz pytanie?

zadaj pytanie

Masz pomysł?

zgłoś pomysł