partner
Robert Jaworski
0 pkt
1 pytań
3 odpowiedzi
0 pomysłów
0 komentarzy
0 0%
oceń

iBARD nie uruchamia się po zainstalowaniu.

Robert Jaworski zapytał/a o
Comarch IBARD
Comarch IBARD pytań: 28 | odpowiedzi: 522

Łukasz WalterVabankMikołaj GoleckiWaldemar ParszykWanda BombaStanisław PachaczGrzegorzRobert Odważny

Dzień Dobry, iBARD został dzisiaj pobrany dla klienta. Instalacja przebiegła pomyślnie. Podczas uruchamiania aplikacji pokazuje się okienko "Ładowanie bibliotek WPF", które znika i nic się nie dzieje. Aplikacji nie można uruchomić. Z poziomu Optimy podczas robienia kopii bezpieczeństwa z zapisem do iBARDa - nic się nie dzieje, nic się nie uruchamia. Jak rozwiązać problem? 

Odpowiedzi:

User Avatar
partner
Rafał Cebulski
6 787 pkt
3 pytań
1617 odpowiedzi
10 pomysłów
52 komentarzy
1010 98%
oceń
 
Rafał Cebulski odpowiedział/a
Comarch IBARD
Comarch IBARD pytań: 28 | odpowiedzi: 522

Łukasz WalterVabankMikołaj GoleckiWaldemar ParszykWanda BombaStanisław PachaczGrzegorzRobert Odważny

Działa usługa Comarch IBARD?

Ta odpowiedź została skomentowana
User Avatar
partner
Bartłomiej Sieroń
43 pkt
0 pytań
24 odpowiedzi
2 pomysłów
1 komentarzy
29 86%
2 pkt
 
Bartłomiej Sieroń odpowiedział/a
Comarch IBARD
Comarch IBARD pytań: 28 | odpowiedzi: 522

Łukasz WalterVabankMikołaj GoleckiWaldemar ParszykWanda BombaStanisław PachaczGrzegorzRobert Odważny

Proszę spróbować w ten sposób:

zamknąć wszystkie procesy aplikacji iBard:


iBard24.exe
iBard24Service.exe
IBardClient.exe


a następnie usunąć plik prof.db (domyślnie) w lokalizacji:
C:\ProgramData\iBard24

Po wykonaniu w/w kroków proszę o ponowne uruchomienie aplikacji, wprowadzenie loginu oraz hasła i kliknięcie przycisku Zaloguj.

Ta odpowiedź została skomentowana

Masz pytanie?

zadaj pytanie

Masz pomysł?

zgłoś pomysł