klient
Hubert Trzewik
638 pkt
26 pytań
62 odpowiedzi
6 pomysłów
6 komentarzy
56 98%
2 pkt

Comarch BI 2017.0 nie uruchamia się po aktualizacji do Windows 10 (1803)

Hubert Trzewik zapytał/a o
BI
BI pytań: 127 | odpowiedzi: 400

BI

Bartosz HuczekWojciech SmazarezerwacjaPrzemysław ZalewskiDominik ŚwierzyńskiMonika PałkaA.P. ButscherJacek Żbikowski
Techniczne
Techniczne pytań: 1427 | odpowiedzi: 5440

Dominik WajdaKrzysztof KulczyńskiMariusz PieczekMariusz ŻabickiMarcin SzymoniakTomasz JańczukSugestia RozwojowaAgnieszka Tekla

Klops po (samoczynnej) aktualizacji do Windows 10 (1803).

Comarch BI 2017.0 wyrzuca CallStack i się zamyka.

Szczegóły w załączniku. Powtarza się na 2 PC. Badam.

Odpowiedzi:

User Avatar
klient
Hubert Trzewik
638 pkt
26 pytań
62 odpowiedzi
6 pomysłów
6 komentarzy
56 98%
oceń
 
Hubert Trzewik odpowiedział/a
BI
BI pomysłów: 39 | odpowiedzi: 400

BI

Piotr ZarzyckiStanisław PachaczSugestia RozwojowaRafał RaczyńskiPiotr SzokaMarcin KucaMariusz SobeckiPaweł Nagórka
Techniczne
Techniczne pytań: 1427 | odpowiedzi: 5440

Dominik WajdaKrzysztof KulczyńskiMariusz PieczekMariusz ŻabickiMarcin SzymoniakTomasz JańczukSugestia RozwojowaAgnieszka Tekla

Naprawa instalacji czy odinstaluj/zainstaluj nie pomagają.

Na ten moment udało mi się przywrócić działanie BI jedynie przez wycofanie aktualizacji 1803, co szczęśliwie nie trwało długo (klika minut).

User Avatar
klient
Tomasz Daszkiewicz
0 pkt
0 pytań
2 odpowiedzi
0 pomysłów
0 komentarzy
0 0%
oceń
 
Tomasz Daszkiewicz odpowiedział/a
BI
BI pomysłów: 39 | odpowiedzi: 400

BI

Piotr ZarzyckiStanisław PachaczSugestia RozwojowaRafał RaczyńskiPiotr SzokaMarcin KucaMariusz SobeckiPaweł Nagórka
Techniczne
Techniczne pytań: 1427 | odpowiedzi: 5440

Dominik WajdaKrzysztof KulczyńskiMariusz PieczekMariusz ŻabickiMarcin SzymoniakTomasz JańczukSugestia RozwojowaAgnieszka Tekla
Wstrzymaj się z aktualizacjami w Windows 10. Jest sporo problemów po ostatniej aktualizacji. http://m.benchmark.pl/aktualnosci/windows-10-aktualizacja-kb4058043-uwaga-problemy.html Ostatnia jest również problematyczna.
User Avatar
pracownik comarch
Konrad Bieliński
50 pkt
0 pytań
11 odpowiedzi
1 pomysłów
0 komentarzy
13 100%
1 pkt
 
Konrad Bieliński odpowiedział/a
BI
BI pomysłów: 39 | odpowiedzi: 400

BI

Piotr ZarzyckiStanisław PachaczSugestia RozwojowaRafał RaczyńskiPiotr SzokaMarcin KucaMariusz SobeckiPaweł Nagórka
Techniczne
Techniczne pytań: 1427 | odpowiedzi: 5440

Dominik WajdaKrzysztof KulczyńskiMariusz PieczekMariusz ŻabickiMarcin SzymoniakTomasz JańczukSugestia RozwojowaAgnieszka Tekla

Witam,

prosimy o wstrzymanie się z dokonywaniem ostatniej aktualizacji Windows 10. 

Weryfikujemy ten przypadek po naszej stronie. Rozwiązaniem tej sytuacji na ten moment jest wycofanie ostatniej aktualizacji.

Pozdrawiam,

Konrad Bieliński
Asysta Techniczna Business Intelligence

User Avatar
klient
Bartłomiej Kazibut
0 pkt
1 pytań
5 odpowiedzi
0 pomysłów
0 komentarzy
0 0%
oceń
 
Bartłomiej Kazibut odpowiedział/a
BI
BI pomysłów: 39 | odpowiedzi: 400

BI

Piotr ZarzyckiStanisław PachaczSugestia RozwojowaRafał RaczyńskiPiotr SzokaMarcin KucaMariusz SobeckiPaweł Nagórka
Techniczne
Techniczne pytań: 1427 | odpowiedzi: 5440

Dominik WajdaKrzysztof KulczyńskiMariusz PieczekMariusz ŻabickiMarcin SzymoniakTomasz JańczukSugestia RozwojowaAgnieszka Tekla

Niestety w przypadku BI 2016.3 odinstalowanie aktualizacji Windows 10 nie pomaga, reinstalacja BI także nic nie zmienia. Czy ma ktoś może inny pomysł jak rozwiązać ten problem, gdy aktualizacja Windows już poszła?

Ta odpowiedź została skomentowana
User Avatar
pracownik comarch
Konrad Bieliński
50 pkt
0 pytań
11 odpowiedzi
1 pomysłów
0 komentarzy
13 100%
oceń
 
Konrad Bieliński odpowiedział/a
BI
BI pomysłów: 39 | odpowiedzi: 400

BI

Piotr ZarzyckiStanisław PachaczSugestia RozwojowaRafał RaczyńskiPiotr SzokaMarcin KucaMariusz SobeckiPaweł Nagórka
Techniczne
Techniczne pytań: 1427 | odpowiedzi: 5440

Dominik WajdaKrzysztof KulczyńskiMariusz PieczekMariusz ŻabickiMarcin SzymoniakTomasz JańczukSugestia RozwojowaAgnieszka Tekla

Witam,

proszę o dokładną wersję pliku Reportsbook.exe. z zakładki szczegóły.

Pozdrawiam,

Konrad Bieliński

Ta odpowiedź została skomentowana
User Avatar
pracownik comarch
Konrad Bieliński
50 pkt
0 pytań
11 odpowiedzi
1 pomysłów
0 komentarzy
13 100%
oceń
 
Konrad Bieliński odpowiedział/a
BI
BI pomysłów: 39 | odpowiedzi: 400

BI

Piotr ZarzyckiStanisław PachaczSugestia RozwojowaRafał RaczyńskiPiotr SzokaMarcin KucaMariusz SobeckiPaweł Nagórka
Techniczne
Techniczne pytań: 1427 | odpowiedzi: 5440

Dominik WajdaKrzysztof KulczyńskiMariusz PieczekMariusz ŻabickiMarcin SzymoniakTomasz JańczukSugestia RozwojowaAgnieszka Tekla

Witam,

wersja pliku wskazuje, że ma Pan wersję XLBI 2016.0, wcześniej przesłałem plik do wersji  XLBI 2016.1. 

Wersja 2016.3 to wersja samej aplikacji ERP XL. 

Proszę zweryfikować jeszcze plik z załącznika, pochodzi z aplikacji BI Start 2016.0, ale wersja pliku jest zgodna z XLBI 2016.0. 

Jeśli nie zadziała konieczne będzie podniesienie wersji BI do 2016.1 i podmiana pliku, który wysłałem wcześniej. 

Pozdrawiam,

Konrad Bieliński

User Avatar
pracownik comarch
Konrad Bieliński
50 pkt
0 pytań
11 odpowiedzi
1 pomysłów
0 komentarzy
13 100%
oceń
 
Konrad Bieliński odpowiedział/a
BI
BI pomysłów: 39 | odpowiedzi: 400

BI

Piotr ZarzyckiStanisław PachaczSugestia RozwojowaRafał RaczyńskiPiotr SzokaMarcin KucaMariusz SobeckiPaweł Nagórka
Techniczne
Techniczne pytań: 1427 | odpowiedzi: 5440

Dominik WajdaKrzysztof KulczyńskiMariusz PieczekMariusz ŻabickiMarcin SzymoniakTomasz JańczukSugestia RozwojowaAgnieszka Tekla

Witam,

w załączniku przesyłam plik do podmiany w folderze reports book. 

Plik jest kompatybilny z wersją 2016.3.

Pozdrawiam,

Konrad Bieliński

Asysta Techniczna Business Intelligence

Ta odpowiedź została skomentowana

Masz pytanie?

zadaj pytanie

Masz pomysł?

zgłoś pomysł