partner
Łukasz Walter
28 301 pkt
106 pytań
2394 odpowiedzi
58 pomysłów
677 komentarzy
2617 96%
0 pkt

Ile czasu dostaje klient na zapoznanie się z regulaminem ASP ?

Łukasz Walter zapytał/a o
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pytań: 4144 | odpowiedzi: 17017

Optima

Elka 74Grzegorz MączkaWojciech RzadkowskiMAŁGORZATA BATOR-HARADaniel KowalskiArtur NakoniecznyJoanna TiszerMichał Kohrs
Chmura
Chmura pytań: 83 | odpowiedzi: 568

Katarzyna Szkopswat38Marta OrleckaAdrian KoniecznyRadosław RadziszewskiWojciech SałańskiPatrycja WysockaMagdalena Socha

To pytanie jest wprost do pracowników Comarch odpowiedzialnych.

Dzisiaj klient chciał się zalogować do Optimy ASP, nie mógł tego zrobić bez zaakceptowania (chyba nowego) regulaminu, bo jeden już akceptował składając zamówienie.

Dlaczego Comarch blokuje możliwość pracy, wymuszając na klientach sztuczną akceptację regulaminu, klienci nie mogą tego regulaminu spokojnie przeczytać, zapoznać się z nim w wolnej chwili, przekazać do działu prawnego w celu analizy, bo ktoś wpadł na pomysł, że jak nie zaakceptują to zostanie im zablokowana możliwość dalszej pracy, bez uprzedzenia, bez powiadomienia, czyli wymuszona akceptacja.

Mylę się ?

Odpowiedzi:

User Avatar
pracownik comarch
Sebastian Ozdoba
5 388 pkt
2 pytań
369 odpowiedzi
5 pomysłów
151 komentarzy
293 95%
3 pkt
 
Sebastian Ozdoba odpowiedział/a
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pytań: 4144 | odpowiedzi: 17017

Optima

Elka 74Grzegorz MączkaWojciech RzadkowskiMAŁGORZATA BATOR-HARADaniel KowalskiArtur NakoniecznyJoanna TiszerMichał Kohrs
Chmura
Chmura pytań: 83 | odpowiedzi: 568

Katarzyna Szkopswat38Marta OrleckaAdrian KoniecznyRadosław RadziszewskiWojciech SałańskiPatrycja WysockaMagdalena Socha
9 mie. temu

W przypadku Comarch ERP Optima w chmurze powiadomienie o zmianie regulaminu jest wysyłane do wszystkich naszych Klientów wraz z linkiem do niego. Taka informacja została wysłana w dniu  24.04.2018 do administratorów u naszych Klientów oraz były komunikaty na oknach logowania i w aplikacji dostępowej.
Wymuszamy akceptację regulaminu od 10.05.2018

Ta odpowiedź została skomentowana
User Avatar
partner
Łukasz Walter
28 301 pkt
106 pytań
2394 odpowiedzi
58 pomysłów
677 komentarzy
2617 96%
2 pkt
 
Łukasz Walter odpowiedział/a
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pytań: 4144 | odpowiedzi: 17017

Optima

Elka 74Grzegorz MączkaWojciech RzadkowskiMAŁGORZATA BATOR-HARADaniel KowalskiArtur NakoniecznyJoanna TiszerMichał Kohrs
Chmura
Chmura pytań: 83 | odpowiedzi: 568

Katarzyna Szkopswat38Marta OrleckaAdrian KoniecznyRadosław RadziszewskiWojciech SałańskiPatrycja WysockaMagdalena Socha
9 mie. temu

Sebastian, ustawa o ochronie danych osobowych istnieje od 20 lat, ale teraz nagle wszyscy zorganizowali sobie cyrk na kółkach i pod pretekstem RODO działają na oślep.

Moim zdaniem można było lepiej, Twoim chyba też, Pana Jacka Krzaczka też z pewnością przekonam, że można było lepiej, prościej i płynniej.

User Avatar
klient
Dominik Wajda
537 pkt
14 pytań
88 odpowiedzi
10 pomysłów
29 komentarzy
218 99%
oceń
 
Dominik Wajda odpowiedział/a
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pytań: 4144 | odpowiedzi: 17017

Optima

Elka 74Grzegorz MączkaWojciech RzadkowskiMAŁGORZATA BATOR-HARADaniel KowalskiArtur NakoniecznyJoanna TiszerMichał Kohrs
Chmura
Chmura pytań: 83 | odpowiedzi: 568

Katarzyna Szkopswat38Marta OrleckaAdrian KoniecznyRadosław RadziszewskiWojciech SałańskiPatrycja WysockaMagdalena Socha
8 mie. temu
Jak dla mnie to też wymuszona akceptacja. W ERP XT jest tak samo.
Mam tylko nadzieję, że jak jakiś klient się w maju nie zalogował i nie zaakceptował w wymuszony sposób regulaminu to w europejskim dniu RODO jego konto jeszcze będzie.

Na pocieszenie dodam, że są bardziej kreatywne podmioty: pewne wydawnictwo podatkowe poprosiło mnie o zgodę na przetwarzanie danych w celu realizacji zamówień po 25.05.2018

Masz pytanie?

zadaj pytanie

Masz pomysł?

zgłoś pomysł