partner
Łukasz Walter
28 444 pkt
110 pytań
2434 odpowiedzi
59 pomysłów
683 komentarzy
2726 96%
8 pkt

Aktualizacja mobilnego sprzedawcy

Łukasz Walter napisał/a o
Comarch Mobile
Comarch Mobile pomysłów: 91 | odpowiedzi: 540

Jarosław DzidaMateusz RubachaŁUKASZ BIELAKStanisław PachaczŁukasz WalterMariusz MidzioKAROL BARANEKAdam Żydzik

Po wgraniu nowej wersji urządzenia mobilne przy próbie synchronizacji pokazują komunikat "Aktualizuj lub anuluj" i to jest super, natomiast jak klikniemy aktualizuj to system zadaje niepotrzebne pytanie "czy zainstalować monitorowanie ?", skoro go nie było, to po co pytasz ? 9/10 pracowników nawet nie wie co to jest monitorowanie, więc na wszelki wypadek instalują. Następnie system ściąga 3 pliki (słownie trzy pliki) i instaluje Vendor Instaler. Co ciekawe po zainstalowaniu Vendor instalera musimy w niego wejść ponownie, po czym ponownie ściąga on 3 pliki (słownie trzy pliki), a po co on ściąga ponownie trzy pliki skoro ma je już ściągnięte ? czy nie wystarczyłoby aby porównał jakąś sumę kontrolą plików które aktualnie ma ściągnięte z sumą kontrolną plików na serwerze i po prostu je uruchomił ?

Pewnie jak zwykle tylko ja w tym widzę jakieś nielogiczne działanie, ale skoro jestem już na 7 przedstawicielu i po raz 14 ściągam trzy pliki to pomyślałem, że napiszę.

Odpowiedzi:

User Avatar
partner
Stanisław Pachacz
3 106 pkt
10 pytań
254 odpowiedzi
60 pomysłów
103 komentarzy
593 98%
3 pkt
 
Stanisław Pachacz odpowiedział/a
Comarch Mobile
Comarch Mobile pytań: 99 | odpowiedzi: 540

Dominik LisowskiPrzemysław WojtkowiakPaweł CiupaMiłosz SaganŁukasz WalterTomasz LisowskiTomasz KojderRafał Raczyński
9 mie. temu
To i tak luz jak masz dostęp do urządzeń i to robi osoba zorientowana. A jak jest aktualizacja i osoby są w odległych lokalizacjach to zaczyna się zabawa.
Kurde taka aktualizacja powinna być prosta jak drut.
Ta odpowiedź została skomentowana

Masz pytanie?

zadaj pytanie

Masz pomysł?

zgłoś pomysł