klient
Kamil G. Siudek
0 pkt
3 pytań
4 odpowiedzi
0 pomysłów
0 komentarzy
0 0%
oceń

Błąd przy imporcie operacji k/b - Wybrany rejestr nie jest dostępny w centrum

Kamil G. Siudek zapytał/a o
Comarch ERP Altum
Comarch ERP Altum pytań: 64 | odpowiedzi: 224

Comarch ERP Altum

Jarosław KukawskiDaniel NiemiecAlicja ZipserJakub JosztKamil G. SiudekKrzysztof TrzaskaPaweł MęzińskiKamil Czarnota

Finanse -> operacje k/b -> import -> plik poprawnie się wczytuje. Przy próbie "zaimportuj wybrane" pojawia się błąd "Wybrany rejestr nie jest dostępny w centrum". Problem dotyczy tylko importu z jednego konta bankowego, inne działają poprawnie. Nie mogę odszukać różnicy między tymi kontami w konfiguracji. Na co może wskazywać ten błąd o centrum? (nie kojarzę żadnej konfiguracji rejestru w centrum)

Odpowiedzi:

User Avatar
partner
Tomasz Tułacz
201 pkt
1 pytań
225 odpowiedzi
3 pomysłów
11 komentarzy
133 96%
oceń
 
Tomasz Tułacz odpowiedział/a
Comarch ERP Altum
Comarch ERP Altum pomysłów: 34 | odpowiedzi: 224

Comarch ERP Altum

Mirosław NiedziółkaPaweł MęzińskiStanisław PachaczJakub MagieraMarek ModlińskiMikołaj RoszakPiotr ZnamirowskiWładysław Kuć
7 mie. temu
Sprawdź czy nie ma zakazów do rejestru.
Ta odpowiedź została skomentowana
User Avatar
klient
Kamil G. Siudek
0 pkt
3 pytań
4 odpowiedzi
0 pomysłów
0 komentarzy
0 0%
oceń
 
Kamil G. Siudek odpowiedział/a
Comarch ERP Altum
Comarch ERP Altum pomysłów: 34 | odpowiedzi: 224

Comarch ERP Altum

Mirosław NiedziółkaPaweł MęzińskiStanisław PachaczJakub MagieraMarek ModlińskiMikołaj RoszakPiotr ZnamirowskiWładysław Kuć
7 mie. temu

Rozwiązane. Zostawiam informacje, jakby ktoś miał ten sam problem:

Ten sam rachunek bankowy funkcjonował w innej spółce w Altum. System z jakiegoś powodu próbował zapisać do rejestru z innej spółki. 

W starej spółce gdy "zepsuło" się numer bankowy, to poprawie poszedł import.

Masz pytanie?

zadaj pytanie

Masz pomysł?

zgłoś pomysł