Odpowiedzi:

User Avatar
partner
Emil Ozimkiewicz
386 pkt
6 pytań
163 odpowiedzi
3 pomysłów
3 komentarzy
133 97%
oceń
 
Emil Ozimkiewicz odpowiedział/a
Comarch IBARD
Comarch IBARD dyskusji: 53 | odpowiedzi: 559

Łukasz WalterNorbert LongawaAleksandra LisińskaStanisław PachaczRafał CebulskiStanisław BarteckiMaciej FirsowiczAleksandra Klusińska

Comarch ma problemy techniczne, miało wczoraj do 18 być naprawione, ale chyba im coś nie wyszło...

Ta odpowiedź została skomentowana
User Avatar
partner
Tomasz Tułacz
229 pkt
1 pytań
256 odpowiedzi
3 pomysłów
13 komentarzy
158 96%
oceń
 
Tomasz Tułacz odpowiedział/a
Comarch IBARD
Comarch IBARD dyskusji: 53 | odpowiedzi: 559

Łukasz WalterNorbert LongawaAleksandra LisińskaStanisław PachaczRafał CebulskiStanisław BarteckiMaciej FirsowiczAleksandra Klusińska

Lepiej żeby się szybko ogarnęli ...czas tik tak a kopii brak

Ta odpowiedź została skomentowana
User Avatar
pracownik comarch
Piotr Olejniczak
7 pkt
0 pytań
6 odpowiedzi
0 pomysłów
0 komentarzy
7 100%
3 pkt
 
Piotr Olejniczak odpowiedział/a
Comarch IBARD
Comarch IBARD dyskusji: 53 | odpowiedzi: 559

Łukasz WalterNorbert LongawaAleksandra LisińskaStanisław PachaczRafał CebulskiStanisław BarteckiMaciej FirsowiczAleksandra Klusińska

Witam,

Problem z logowaniem spowodowany był usterką po stronie serwera - problem został rozwiązany i na chwilę obecną nie odnotowujemy żadnych problemów z działaniem. W niektórych przypadkach konieczne może być zamknięcie działania wszystkich procesów IBARD i uruchomienie usługi ponownie. Przepraszamy za utrudnienia.

W przypadku jakichkolwiek dalszych problemów, prosimy o kontakt z asystą techniczną pod adresem pomoc@ibard.com

Masz pytanie?

zadaj pytanie

Masz pomysł?

zgłoś pomysł