partner
Marcin Liszewski
858 pkt
8 pytań
36 odpowiedzi
54 pomysłów
90 komentarzy
427 97%
2 pkt

iBard per noga

Marcin Liszewski zapytał/a o
Techniczne
Techniczne pytań: 1380 | odpowiedzi: 5282

Natalia KurczewskaMariusz ŻabickiPiotr ZborowskiArtur NakoniecznyRafał GalewskiBeata Golmento-EnferŁukasz FrankowskiJoanna Tomaszewska
Comarch IBARD
Comarch IBARD pytań: 28 | odpowiedzi: 522

Łukasz WalterVabankMikołaj GoleckiWaldemar ParszykWanda BombaStanisław PachaczGrzegorzRobert Odważny

Trzy doby, odkąd iBard nie działa.

Tymczasem na stronie www.ibard.com ani słowa o awarii, jej przyczynach, przewidywanym terminie realizacji. Wysyłane z aplikacji klienckich raporty o błędach w logowaniu pozostają bez odpowiedzi. Mailingi również milczą o problemie....

Czy to zemsta mrocznego Stefana za to, że kilku osobom nie spodobało się pakowanie iBarda do każdych zakupów?

Drugie pytanie merytoryczno - finansowe - czy operator iBarda zamierza w jakikolwiek sposób zrekompensować użytkownikom czas, w którym aplikacja nie działa?

Odpowiedzi:

User Avatar
partner
Rafał Ławrynowicz
8 pkt
0 pytań
2 odpowiedzi
0 pomysłów
0 komentarzy
6 100%
6 pkt
 
Rafał Ławrynowicz odpowiedział/a
Techniczne
Techniczne pytań: 1380 | odpowiedzi: 5282

Natalia KurczewskaMariusz ŻabickiPiotr ZborowskiArtur NakoniecznyRafał GalewskiBeata Golmento-EnferŁukasz FrankowskiJoanna Tomaszewska
Comarch IBARD
Comarch IBARD pytań: 28 | odpowiedzi: 522

Łukasz WalterVabankMikołaj GoleckiWaldemar ParszykWanda BombaStanisław PachaczGrzegorzRobert Odważny
9 mie. temu

Awarie serwerów czy błędy w aplikacjach zdarzają się i będą się zdarzać. Niestety sposób komunikacji z klientami nie mówiąc o partnerach jest poniżej krytyki.

Dlaczego muszę poświęcać swój czas na szukanie przyczyny problemu, wydzwanianie na asystę i czekanie po 15 minut na automacie zgłoszeniowym, żeby dowiedzieć się, że problem jest Comarchowi znany i nie leży po stronie klienta.

Dlaczego nie funkcjonuje, żaden aktywny system powiadomień o błędach i problemach krytycznych. Tylko trzeba tropić te informacje w różnych miejscach. Informacja o tym że system odpowiadający za wykonywanie kopii bezpieczeństwa leży i kwiczy, jak dla mnie, kwalifikuje się wysłania komunikatu mailowego.

Podobnie było z niedziałającym BI. Dlaczego nie było informacji o takim problemie, a rozwiązanie błędu upchnięte zostało w tak intuicyjnym miejscu jak: Bussines Intelligence dl ERP Optima\dokumentacja\Dodatkowa\Błąd Windows OptimaBI 2018.zip

Takich sytuacji było niestety wiele.

BDW
Nie działa również strona https://archiwum.comarchedi.pl/

User Avatar
pracownik comarch
Piotr Olejniczak
7 pkt
0 pytań
6 odpowiedzi
0 pomysłów
0 komentarzy
7 100%
1 pkt
 
Piotr Olejniczak odpowiedział/a
Techniczne
Techniczne pytań: 1380 | odpowiedzi: 5282

Natalia KurczewskaMariusz ŻabickiPiotr ZborowskiArtur NakoniecznyRafał GalewskiBeata Golmento-EnferŁukasz FrankowskiJoanna Tomaszewska
Comarch IBARD
Comarch IBARD pytań: 28 | odpowiedzi: 522

Łukasz WalterVabankMikołaj GoleckiWaldemar ParszykWanda BombaStanisław PachaczGrzegorzRobert Odważny
9 mie. temu

Witam,

Problem z logowaniem spowodowany był usterką po stronie serwera - problem został rozwiązany i na chwilę obecną nie odnotowujemy żadnych problemów z działaniem. W niektórych przypadkach konieczne może być zamknięcie działania wszystkich procesów IBARD i uruchomienie usługi ponownie. Przepraszamy za utrudnienia. W przyszłości podjęte zostaną odpowiednie działania informujące użytkowników.

W przypadku jakichkolwiek dalszych problemów, prosimy o kontakt z asystą techniczną pod adresem pomoc@ibard.com.

Prosimy również o kontakt pod adresem pomoc@ibard.com w sprawie rekompensaty, dla użytkowników dla których utrudniony był dostęp do usługi.

Ta odpowiedź została skomentowana
User Avatar
partner
Marcin Liszewski
858 pkt
8 pytań
36 odpowiedzi
54 pomysłów
90 komentarzy
427 97%
oceń
 
Marcin Liszewski odpowiedział/a
Techniczne
Techniczne pytań: 1380 | odpowiedzi: 5282

Natalia KurczewskaMariusz ŻabickiPiotr ZborowskiArtur NakoniecznyRafał GalewskiBeata Golmento-EnferŁukasz FrankowskiJoanna Tomaszewska
Comarch IBARD
Comarch IBARD pytań: 28 | odpowiedzi: 522

Łukasz WalterVabankMikołaj GoleckiWaldemar ParszykWanda BombaStanisław PachaczGrzegorzRobert Odważny
9 mie. temu

Po restarcie wszystkiego, co możliwe z komputerem włącznie

Ta odpowiedź została skomentowana

Masz pytanie?

zadaj pytanie

Masz pomysł?

zgłoś pomysł