klient
Grzegorz
0 pkt
1 pytań
1 odpowiedzi
0 pomysłów
0 komentarzy
0 0%
oceń

iBARD nie uruchamia się po aktualizacji

Grzegorz zapytał/a o
Comarch IBARD
Comarch IBARD pytań: 32 | odpowiedzi: 559

Dominik WajdaElka 74Paweł IdzikowskiStefan HeinceŁukasz WalterVabankMikołaj GoleckiWaldemar Parszyk

Dzień Dobry,

Po aktualizacji iBARD'a do wersji 4.3.2 na Windows 7 aplikacja nie uruchamia się. Po kliknięciu ikony Comarch Ibard nic się nie dzieje. Podobnie przy robieniu kopi z poziomu Optimy. Po odinstalowaniu aplikacji, skasowaniu katalogu Comarch Ibard w Program Files, C:\ProgramData\iBard24 i ponownej instalacji nic się nie zmieniło. Proszęo informację jak rozwiązać problem,

Odpowiedzi:

User Avatar
partner
Mateusz Jarosz
91 pkt
0 pytań
30 odpowiedzi
0 pomysłów
5 komentarzy
23 100%
1 pkt
 
Mateusz Jarosz odpowiedział/a
Comarch IBARD
Comarch IBARD dyskusji: 53 | odpowiedzi: 559

Łukasz WalterNorbert LongawaAleksandra LisińskaStanisław PachaczRafał CebulskiStanisław BarteckiMaciej FirsowiczAleksandra Klusińska
Spróbuj zalogować się przez przeglądarkę internetową. Po aktualizacji aplikacji do wersji 4.3.2, konieczne jest zaakceptowanie regulaminu z poziomu przeglądarki. Po zaakceptowaniu, spróbuj ponownie zalogować się do aplikacji.
User Avatar
pracownik comarch
Piotr Olejniczak
7 pkt
0 pytań
6 odpowiedzi
0 pomysłów
0 komentarzy
7 100%
1 pkt
 
Piotr Olejniczak odpowiedział/a
Comarch IBARD
Comarch IBARD dyskusji: 53 | odpowiedzi: 559

Łukasz WalterNorbert LongawaAleksandra LisińskaStanisław PachaczRafał CebulskiStanisław BarteckiMaciej FirsowiczAleksandra Klusińska

Witam,

Proszę o spakowanie i przesłanie plików logów aplikacji, które są niezbędne do udzielenia pomocy na adres asysty technicznej aplikacji IBARD (pomoc@ibard.com). Domyślnie są to ukryte foldery dlatego należy zaznaczyć w opcjach folderów - "Pokaż ukryte pliki, foldery i dyski". Są to następujące pliki i ich lokalizacje:

C:\ProgramData\IBARD lub iBard24\log-agent.txt
C:\ProgramData\IBARD lub iBard24\log-service.txt
C:\ProgramData\IBARD lub iBard24\Profiles

Ta odpowiedź została skomentowana
User Avatar
klient
Grzegorz
0 pkt
1 pytań
1 odpowiedzi
0 pomysłów
0 komentarzy
0 0%
oceń
 
Grzegorz odpowiedział/a
Comarch IBARD
Comarch IBARD dyskusji: 53 | odpowiedzi: 559

Łukasz WalterNorbert LongawaAleksandra LisińskaStanisław PachaczRafał CebulskiStanisław BarteckiMaciej FirsowiczAleksandra Klusińska

Dziękuje za wszystkie odpowiedzi. Wykasowałem w/w katalogi, wyczyściłem rejestr, zaakceptowałem nowy regulamin przez www, przeinstalowałem od zera aplikację i zaczęła działać ;-)

pozdrawiam

gt

Masz pytanie?

zadaj pytanie

Masz pomysł?

zgłoś pomysł