Odpowiedzi:

User Avatar
partner
Rafał Cebulski
6 825 pkt
3 pytań
1658 odpowiedzi
10 pomysłów
54 komentarzy
1047 97%
oceń
 
Rafał Cebulski odpowiedział/a
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pytań: 4513 | odpowiedzi: 18111

Optima

Przemysław ParusMaciej PrzybylskiAgnieszka BogaczBartosz HuczekMarzena CichońWojciech SałańskiKrzysztof ProcajłoSONIA BARCZYK-GOŁDA
10 mie. temu

W którym momencie wyskakuje to okienko? Po podaniu danych do logowania do serwera bazy danych?

Ta odpowiedź została skomentowana
User Avatar
partner
Kamil Janecki
0 pkt
2 pytań
4 odpowiedzi
0 pomysłów
0 komentarzy
0 0%
oceń
 
Kamil Janecki odpowiedział/a
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pytań: 4513 | odpowiedzi: 18111

Optima

Przemysław ParusMaciej PrzybylskiAgnieszka BogaczBartosz HuczekMarzena CichońWojciech SałańskiKrzysztof ProcajłoSONIA BARCZYK-GOŁDA
10 mie. temu

U mnie pojawił się także, 

Na infolinii powiedziano, że błąd jest im znany i szykują jakąś łatkę, która będzie pobierać się także automatycznie, najlepiej próbować po weekendzie,

Błąd rzekomo dotyczy jakiś pozostałości w bazie konfiguracyjnej m.in starych nazw serwerów, co blokuje wykonanie aktualizacji.

Ta odpowiedź została skomentowana
User Avatar
pracownik comarch
Paweł Pilaciński
2 724 pkt
3 pytań
203 odpowiedzi
6 pomysłów
261 komentarzy
339 96%
oceń
 
Paweł Pilaciński odpowiedział/a
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pytań: 4513 | odpowiedzi: 18111

Optima

Przemysław ParusMaciej PrzybylskiAgnieszka BogaczBartosz HuczekMarzena CichońWojciech SałańskiKrzysztof ProcajłoSONIA BARCZYK-GOŁDA
10 mie. temu

Proszę o sprawdzenie, czy wykonanie aktualizacji nazw serwerów, z menu Narzędzia/ Serwer bazy danych rozwiąże problem. 
Jeżeli błąd będzie nadal występował, to proszę o przesłanie szczegółów komunikatu do Asysty korzystając z przycisku Wyślij raport  na komunikacie.

Ta odpowiedź została skomentowana
User Avatar
pracownik comarch
Paweł Pilaciński
2 724 pkt
3 pytań
203 odpowiedzi
6 pomysłów
261 komentarzy
339 96%
oceń
 
Paweł Pilaciński odpowiedział/a
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pytań: 4513 | odpowiedzi: 18111

Optima

Przemysław ParusMaciej PrzybylskiAgnieszka BogaczBartosz HuczekMarzena CichońWojciech SałańskiKrzysztof ProcajłoSONIA BARCZYK-GOŁDA
10 mie. temu

Proszę o zalogowanie się do programu, zamknięcie okna z listą aktualizacji i wtedy przejście do Narzędzia / Serwer bazy danych / Aktualizacja nazw serwerów. 

Następnie proszę spróbować zainstalować aktualizację. 

User Avatar
partner
Kamil Janecki
0 pkt
2 pytań
4 odpowiedzi
0 pomysłów
0 komentarzy
0 0%
oceń
 
Kamil Janecki odpowiedział/a
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pytań: 4513 | odpowiedzi: 18111

Optima

Przemysław ParusMaciej PrzybylskiAgnieszka BogaczBartosz HuczekMarzena CichońWojciech SałańskiKrzysztof ProcajłoSONIA BARCZYK-GOŁDA
10 mie. temu

Niestety wciąż to samo, czynność ta nie pomogła zarówno na serwerze (Optima uruchomiona jako administrator, logowanie NT oraz przez "sa")  jak  i stacji roboczej  (to samo).

Była wzmianka w komunikacie o treści mniej więcej "Właściwość ConnectionString nie została zainicjowana"

Masz pytanie?

zadaj pytanie

Masz pomysł?

zgłoś pomysł