Odpowiedzi:

User Avatar
partner
Łukasz Walter
28 651 pkt
115 pytań
2520 odpowiedzi
64 pomysłów
699 komentarzy
2960 95%
1 pkt
 
Łukasz Walter odpowiedział/a
Chmura
Chmura pomysłów: 24 | odpowiedzi: 570

Jakub PrażmowskiKatarzyna SzetelaŁukasz WalterDawid BłędowskibiuroKrzysztof ŻbikowskiStanisław PachaczLeszek Wierzbicki
10 mie. temu

Udało mi się skontaktować z jedną osobą w Comarchu o godzinie 15:20, pracują nad usunięciem usterki jak tylko będzie działało dadzą znać, ale nie dostałem informacji ile może to potrwać.

Ta odpowiedź została skomentowana
User Avatar
klient
Janina Wilkos-Gad
0 pkt
5 pytań
13 odpowiedzi
0 pomysłów
0 komentarzy
2 50%
oceń
 
Janina Wilkos-Gad odpowiedział/a
Chmura
Chmura pomysłów: 24 | odpowiedzi: 570

Jakub PrażmowskiKatarzyna SzetelaŁukasz WalterDawid BłędowskibiuroKrzysztof ŻbikowskiStanisław PachaczLeszek Wierzbicki
10 mie. temu

A i dodamy, że u nas dokładnie to samo - najpierw długo się ładuje potem ten komunikat, uruchomienie jako administrator nie pomaga, przeinstalowanie nie pomaga, w IE też się nie chce uruchomić, prosimy o pilną interwencję!!!!!

User Avatar
partner
Łukasz Walter
28 651 pkt
115 pytań
2520 odpowiedzi
64 pomysłów
699 komentarzy
2960 95%
1 pkt
 
Łukasz Walter odpowiedział/a
Chmura
Chmura pomysłów: 24 | odpowiedzi: 570

Jakub PrażmowskiKatarzyna SzetelaŁukasz WalterDawid BłędowskibiuroKrzysztof ŻbikowskiStanisław PachaczLeszek Wierzbicki
10 mie. temu

Niestety na chwilę obecną (godz 18:40) nadal nie mam żadnej dobrej wiadomości, a ponieważ muszę już kończyć pracę i iść trochę pomieszkać to liczę, że ktoś z Asysty technicznej wrzuci komunikat na społeczność.

Ta odpowiedź została skomentowana
User Avatar
pracownik comarch
Sebastian Ozdoba
5 398 pkt
2 pytań
386 odpowiedzi
5 pomysłów
151 komentarzy
301 95%
1 pkt
 
Sebastian Ozdoba odpowiedział/a
Chmura
Chmura pomysłów: 24 | odpowiedzi: 570

Jakub PrażmowskiKatarzyna SzetelaŁukasz WalterDawid BłędowskibiuroKrzysztof ŻbikowskiStanisław PachaczLeszek Wierzbicki
10 mie. temu

Cały czas trwa diagnoza. Niestety nie jestem w stanie podać konkretnej godziny jej naprawy

Ta odpowiedź została skomentowana
User Avatar
pracownik comarch
Sebastian Ozdoba
5 398 pkt
2 pytań
386 odpowiedzi
5 pomysłów
151 komentarzy
301 95%
3 pkt
 
Łukasz Walter potwierdził, że ta odpowiedź jest najlepsza i wystarczająca
Sebastian Ozdoba odpowiedział/a
Chmura
Chmura pomysłów: 24 | odpowiedzi: 570

Jakub PrażmowskiKatarzyna SzetelaŁukasz WalterDawid BłędowskibiuroKrzysztof ŻbikowskiStanisław PachaczLeszek Wierzbicki
10 mie. temu

Usługa Comarch ERP Optima w chmurze oraz Comarch HRM (dawny Comarch ERP e-Pracownik) działają już poprawnie.

Przyczyną braku dostępu było uszkodzenie wewnętrznego kontrolera sieciowego odpowiadającego za równoważenie obciążenia ruchu sieciowego a następnie po jego wymianie uległa uszkodzeniu translacja adresów sieciowych tzw. NAT co spowodowało brak dostępu usług spoza sieci zewnętrznej Comarch.

Dane przechowywane na naszych serwerach w trakcie trwania awarii nie były w żaden sposób zagrożone.

Ta odpowiedź została skomentowana

Masz pytanie?

zadaj pytanie

Masz pomysł?

zgłoś pomysł