Odpowiedzi:

User Avatar
partner
Łukasz Walter
28 863 pkt
120 pytań
2592 odpowiedzi
65 pomysłów
707 komentarzy
3080 96%
1 pkt
 
Łukasz Walter odpowiedział/a
Chmura
Chmura pytań: 88 | odpowiedzi: 582

Agnieszka Burekmonika zającElka 74Tomasz LisowskiArletaKatarzyna Szkopswat38Marta Orlecka

Udało mi się skontaktować z jedną osobą w Comarchu o godzinie 15:20, pracują nad usunięciem usterki jak tylko będzie działało dadzą znać, ale nie dostałem informacji ile może to potrwać.

Ta odpowiedź została skomentowana
User Avatar
klient
Janina Wilkos-Gad
0 pkt
5 pytań
13 odpowiedzi
0 pomysłów
0 komentarzy
2 50%
oceń
 
Janina Wilkos-Gad odpowiedział/a
Chmura
Chmura pytań: 88 | odpowiedzi: 582

Agnieszka Burekmonika zającElka 74Tomasz LisowskiArletaKatarzyna Szkopswat38Marta Orlecka

A i dodamy, że u nas dokładnie to samo - najpierw długo się ładuje potem ten komunikat, uruchomienie jako administrator nie pomaga, przeinstalowanie nie pomaga, w IE też się nie chce uruchomić, prosimy o pilną interwencję!!!!!

User Avatar
partner
Łukasz Walter
28 863 pkt
120 pytań
2592 odpowiedzi
65 pomysłów
707 komentarzy
3080 96%
1 pkt
 
Łukasz Walter odpowiedział/a
Chmura
Chmura pytań: 88 | odpowiedzi: 582

Agnieszka Burekmonika zającElka 74Tomasz LisowskiArletaKatarzyna Szkopswat38Marta Orlecka

Niestety na chwilę obecną (godz 18:40) nadal nie mam żadnej dobrej wiadomości, a ponieważ muszę już kończyć pracę i iść trochę pomieszkać to liczę, że ktoś z Asysty technicznej wrzuci komunikat na społeczność.

Ta odpowiedź została skomentowana
User Avatar
pracownik comarch
Sebastian Ozdoba
5 407 pkt
2 pytań
392 odpowiedzi
5 pomysłów
151 komentarzy
313 94%
1 pkt
 
Sebastian Ozdoba odpowiedział/a
Chmura
Chmura pytań: 88 | odpowiedzi: 582

Agnieszka Burekmonika zającElka 74Tomasz LisowskiArletaKatarzyna Szkopswat38Marta Orlecka

Cały czas trwa diagnoza. Niestety nie jestem w stanie podać konkretnej godziny jej naprawy

Ta odpowiedź została skomentowana
User Avatar
pracownik comarch
Sebastian Ozdoba
5 407 pkt
2 pytań
392 odpowiedzi
5 pomysłów
151 komentarzy
313 94%
3 pkt
 
Łukasz Walter potwierdził, że ta odpowiedź jest najlepsza i wystarczająca
Sebastian Ozdoba odpowiedział/a
Chmura
Chmura pytań: 88 | odpowiedzi: 582

Agnieszka Burekmonika zającElka 74Tomasz LisowskiArletaKatarzyna Szkopswat38Marta Orlecka

Usługa Comarch ERP Optima w chmurze oraz Comarch HRM (dawny Comarch ERP e-Pracownik) działają już poprawnie.

Przyczyną braku dostępu było uszkodzenie wewnętrznego kontrolera sieciowego odpowiadającego za równoważenie obciążenia ruchu sieciowego a następnie po jego wymianie uległa uszkodzeniu translacja adresów sieciowych tzw. NAT co spowodowało brak dostępu usług spoza sieci zewnętrznej Comarch.

Dane przechowywane na naszych serwerach w trakcie trwania awarii nie były w żaden sposób zagrożone.

Ta odpowiedź została skomentowana

Masz pytanie?

zadaj pytanie

Masz pomysł?

zgłoś pomysł