klient
Janina Wilkos-Gad
0 pkt
5 pytań
13 odpowiedzi
0 pomysłów
0 komentarzy
2 50%
-1 pkt

Comarch Optima się nie uruchamia - prosimy o pilną interwencję!!!!!

Janina Wilkos-Gad zapytał/a o
Chmura
Chmura pytań: 89 | odpowiedzi: 582

Piotr PawliszynAgnieszka Burekmonika zającElka 74Tomasz LisowskiArletaKatarzyna Szkopswat38
Techniczne
Techniczne pytań: 1469 | odpowiedzi: 5559

Piotr ZborowskiMarek KwiatkowskiPIEKARNIA magda janiszekRoman MałeckiDominik WajdaHubert TrzewikWojciech Sałański
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pytań: 4728 | odpowiedzi: 18858

Optima

Piotr ZborowskiJoanna GarbaczMarek KwiatkowskiPIEKARNIA Jacek KotowiczJoanna LisSzymon PerskiPiotr Pawliszyn

Widzimy, że jest to większy problem, niemniej jednak niepokoi brak jakiegokolwiek komentarza ze strony Comarch.

Ok. 15:00 wyłączył nam się panel Comarch (Chmura Optima - sprzedaż na module detal). Po próbie ponownego uruchomienia najpierw długo wczytuje się pierwszy mały ekran a potem wyrzuca błąd.

Tak dzieje się na każdym komputerze w sklepie i w centrali. Bez względu na sprzęt i rodzaj sieci.

Każda chwila bez sprzedaży to strata. Prosimy o pilną interwencję!!!

Odpowiedzi:

User Avatar
partner
Łukasz Walter
28 880 pkt
120 pytań
2597 odpowiedzi
65 pomysłów
707 komentarzy
3088 96%
1 pkt
 
Łukasz Walter odpowiedział/a
Chmura
Chmura pytań: 89 | odpowiedzi: 582

Piotr PawliszynAgnieszka Burekmonika zającElka 74Tomasz LisowskiArletaKatarzyna Szkopswat38
Techniczne
Techniczne pytań: 1469 | odpowiedzi: 5559

Piotr ZborowskiMarek KwiatkowskiPIEKARNIA magda janiszekRoman MałeckiDominik WajdaHubert TrzewikWojciech Sałański
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pytań: 4728 | odpowiedzi: 18858

Optima

Piotr ZborowskiJoanna GarbaczMarek KwiatkowskiPIEKARNIA Jacek KotowiczJoanna LisSzymon PerskiPiotr Pawliszyn

Pisanie w wielu wątkach i 5 wykrzykników nie spowoduje, że usterka zostanie szybciej usunięta. 

Ta odpowiedź została skomentowana
User Avatar
klient
Janina Wilkos-Gad
0 pkt
5 pytań
13 odpowiedzi
0 pomysłów
0 komentarzy
2 50%
1 pkt
 
Janina Wilkos-Gad odpowiedział/a
Chmura
Chmura pytań: 89 | odpowiedzi: 582

Piotr PawliszynAgnieszka Burekmonika zającElka 74Tomasz LisowskiArletaKatarzyna Szkopswat38
Techniczne
Techniczne pytań: 1469 | odpowiedzi: 5559

Piotr ZborowskiMarek KwiatkowskiPIEKARNIA magda janiszekRoman MałeckiDominik WajdaHubert TrzewikWojciech Sałański
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pytań: 4728 | odpowiedzi: 18858

Optima

Piotr ZborowskiJoanna GarbaczMarek KwiatkowskiPIEKARNIA Jacek KotowiczJoanna LisSzymon PerskiPiotr Pawliszyn

Pewnie nie, ale jesteśmy zdenerwowani, bo to już nie pierwszy raz mamy problem i tracimy pieniądze. A w niedziele nikt nie odpowiada, i stoimy jak niewidomi na środku ruchliwej drogi. Masakra jakaś :(

Ta odpowiedź została skomentowana
User Avatar
klient
Janina Wilkos-Gad
0 pkt
5 pytań
13 odpowiedzi
0 pomysłów
0 komentarzy
2 50%
oceń
 
Janina Wilkos-Gad odpowiedział/a
Chmura
Chmura pytań: 89 | odpowiedzi: 582

Piotr PawliszynAgnieszka Burekmonika zającElka 74Tomasz LisowskiArletaKatarzyna Szkopswat38
Techniczne
Techniczne pytań: 1469 | odpowiedzi: 5559

Piotr ZborowskiMarek KwiatkowskiPIEKARNIA magda janiszekRoman MałeckiDominik WajdaHubert TrzewikWojciech Sałański
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pytań: 4728 | odpowiedzi: 18858

Optima

Piotr ZborowskiJoanna GarbaczMarek KwiatkowskiPIEKARNIA Jacek KotowiczJoanna LisSzymon PerskiPiotr Pawliszyn

Kolejny raz nie dokładnie to samo, ale fakt jest taki, że to już 3 raz kiedy nie możemy sprzedawać bo pojawia się błąd nie leżący po naszej stronie - fakt - faktem tak długiego okresu bez sprzedaży jeszcze nie mieliśmy :(

Nie wdając się w szczegóły mamy gigantycznego pecha od września ubiegłego roku to już 3 raz kiedy nie możemy przez błąd w Comarch prowadzić sprzedaży.

A nasz post jest wynikiem tego, że do tej pory nikt z asysty nie odpowiedział oficjalnie na problem, uznaliśmy, że być może kolejny raz zgłoszony problem spowoduje, że będzie jakaś oficjalna i konkretna odpowiedź w temacie.

User Avatar
partner
Łukasz Walter
28 880 pkt
120 pytań
2597 odpowiedzi
65 pomysłów
707 komentarzy
3088 96%
oceń
 
Łukasz Walter odpowiedział/a
Chmura
Chmura pytań: 89 | odpowiedzi: 582

Piotr PawliszynAgnieszka Burekmonika zającElka 74Tomasz LisowskiArletaKatarzyna Szkopswat38
Techniczne
Techniczne pytań: 1469 | odpowiedzi: 5559

Piotr ZborowskiMarek KwiatkowskiPIEKARNIA magda janiszekRoman MałeckiDominik WajdaHubert TrzewikWojciech Sałański
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pytań: 4728 | odpowiedzi: 18858

Optima

Piotr ZborowskiJoanna GarbaczMarek KwiatkowskiPIEKARNIA Jacek KotowiczJoanna LisSzymon PerskiPiotr Pawliszyn

Ja Ciebie rozumiem, ale to nadal nie przyspiesza pracy techników. Poza tym "kolejny raz" ? Pierwszy raz spotykam się z tego typu awarią, wcześniejsze "problemy z pracą na ASP" najczęściej wynikały z tego, że klienci nie aktualizowali sobie programu i sterowników.

Masz pytanie?

zadaj pytanie

Masz pomysł?

zgłoś pomysł