klient
Piotr Szymański
0 pkt
2 pytań
5 odpowiedzi
0 pomysłów
0 komentarzy
0 0%
oceń

Wysyłanie faktur wewnętrznym klientem poczty Optimy

Piotr Szymański zapytał/a o
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pytań: 4652 | odpowiedzi: 18598

Optima

Justyna GilarANETA PABIJAŃCZYKDorota KrólikKrzysztof MalekAlicja Jarcotel506372728Marzanna SapkowskaBartłomiej Frączek

Zaczynam korzystać z wersji stacjonarnej Optimy. Wcześniej używałem wersji w chmurze. Podczas wysyłki faktur (korzystałem z modułu CRM Plus), wszystkie emaile tworzyły się w wewnętrznym kliencie poczty, w samej Optimie.Dzięki temu mogłem korzystać ze zdefiniowanych wcześniej wzorców o różnej treści emaila, dostosowanej do wysyłanego dokumentu. Inna treść była dla faktur, inna dla pro form, jeszcze inna dla zaległości itd. W wersji stacjonarnej przysłany dokument, np faktura, dodaje się do emaila utworzonego w lokalnym kliencie poczty, czyli Outlooku. Oczywiście nie ma żadnej treści, która do tej pory przenosiła się automatycznie. Nie mam nic przeciwko korzystaniu z własnego klienta poczty - Outlook, pod warunkiem, że będę zawsze miał dotychczasową treść emaila (chociaż wygodne było, gdy wszystkie wysłane dokumenty z Optimy były w oddzielnym miejscu). Szablony emaili z wersji chmurowej są nadal widoczne. Wersja programu jest najnowsza 2018.6.1.1650

Odpowiedzi:

User Avatar
partner
Stanisław Pachacz
3 222 pkt
12 pytań
266 odpowiedzi
65 pomysłów
108 komentarzy
694 98%
oceń
 
Stanisław Pachacz odpowiedział/a
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pytań: 4652 | odpowiedzi: 18598

Optima

Justyna GilarANETA PABIJAŃCZYKDorota KrólikKrzysztof MalekAlicja Jarcotel506372728Marzanna SapkowskaBartłomiej Frączek
11 mie. temu
A masz moduł CRM w wersji stacjonarnej?
Ta odpowiedź została skomentowana
User Avatar
partner
Stanisław Pachacz
3 222 pkt
12 pytań
266 odpowiedzi
65 pomysłów
108 komentarzy
694 98%
1 pkt
 
Stanisław Pachacz odpowiedział/a
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pytań: 4652 | odpowiedzi: 18598

Optima

Justyna GilarANETA PABIJAŃCZYKDorota KrólikKrzysztof MalekAlicja Jarcotel506372728Marzanna SapkowskaBartłomiej Frączek
11 mie. temu

Najprawdopodobniej nie masz skonfigurowanej skrzynki pocztowej.

Instrukcja: https://pomoc.comarch.pl/optima/pl/2018/index.php/dokumentacja/skrzynka-pocztowa-konfiguracja-konta-e-mail/ 

Ta odpowiedź została skomentowana
User Avatar
klient
Piotr Szymański
0 pkt
2 pytań
5 odpowiedzi
0 pomysłów
0 komentarzy
0 0%
oceń
 
Piotr Szymański odpowiedział/a
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pytań: 4652 | odpowiedzi: 18598

Optima

Justyna GilarANETA PABIJAŃCZYKDorota KrólikKrzysztof MalekAlicja Jarcotel506372728Marzanna SapkowskaBartłomiej Frączek
11 mie. temu

Bardzo, bardzo dziękuję, Poczta była skonfigurowana, tylko konto do wysyłki miało ustawiony znacznik "Nieaktywne". Po jego zdjęciu wszystko zadziałało jak dotychczas.

Szukam jeszcze możliwości ustawienia czasu, po którym email jest wysyłany. Nie wiesz, czy jest taki parametr?

Pozdrawiam i jeszcze raz dziękuję.

User Avatar
partner
Stanisław Pachacz
3 222 pkt
12 pytań
266 odpowiedzi
65 pomysłów
108 komentarzy
694 98%
1 pkt
 
Stanisław Pachacz odpowiedział/a
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pytań: 4652 | odpowiedzi: 18598

Optima

Justyna GilarANETA PABIJAŃCZYKDorota KrólikKrzysztof MalekAlicja Jarcotel506372728Marzanna SapkowskaBartłomiej Frączek
11 mie. temu
Nie ma takiego parametru. Wiadomość jest wysyłana odrazy lub zapisywana do folderu do wysłania.
Ta odpowiedź została skomentowana

Masz pytanie?

zadaj pytanie

Masz pomysł?

zgłoś pomysł