użytkownik
swat38
0 pkt
3 pytań
5 odpowiedzi
0 pomysłów
0 komentarzy
0 0%
oceń

Ciągłe rozłączanie się pulpitu zdalnego.

swat38 zapytał/a o
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pytań: 4439 | odpowiedzi: 17871

Optima

Paweł MiczkaMarta OrleckaKatarzyna Fossa-SzczepaniakMariusz KołaczMarta KornaszStefan HeinceBartłomiej FrączekIzabela Stefaniak
Chmura
Chmura pytań: 85 | odpowiedzi: 566

Tomasz LisowskiArletaKatarzyna Szkopswat38Marta OrleckaAdrian KoniecznyRadosław RadziszewskiWojciech Sałański

Witam,

Korzystam z 30 dniowego okresu próbnego Comarch ERP Optima w chmurze. Łączę się przez aplikację. Problemem jest ciągłe rozłącznie się pulpitu zdalnego i konieczność ponownego logowania. Czy da się jakoś zmienić ustawienia aby można było zalogować się do systemu raz na 8 godzin? W tej chwili wystarczy że na chwilę przestanę korzystać z Optimy  by sprawdzić pocztę lub coś w oknie przeglądarki i już muszę ponownie logować się do pulpitu zdalnego. Strasznie irytujące.

Pozdrawiam,

Przemek

Odpowiedzi:

User Avatar
partner
Łukasz Walter
28 585 pkt
113 pytań
2491 odpowiedzi
63 pomysłów
696 komentarzy
2868 96%
oceń
 
Łukasz Walter odpowiedział/a
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pomysłów: 1347 | odpowiedzi: 17871

Optima

Anna MatuszakPiotr ZborowskiMarcin LiszewskiStanisław PachaczEWA SZCZEPANIAKMaciej WłodarczykArtur NakoniecznyWojciech Sałański
Chmura
Chmura pytań: 85 | odpowiedzi: 566

Tomasz LisowskiArletaKatarzyna Szkopswat38Marta OrleckaAdrian KoniecznyRadosław RadziszewskiWojciech Sałański
7 mie. temu

Taki problem mieliśmy tylko u klienta który miał bardzo słaby internet.

Czy próbowałeś łączyć się przez aplikacja Comarch Optima SaaS ?

https://www.online.comarch.pl/optima/App/Comarch%20ERP%20Optima%20SaaS.exe

Ta odpowiedź została skomentowana
User Avatar
partner
Łukasz Walter
28 585 pkt
113 pytań
2491 odpowiedzi
63 pomysłów
696 komentarzy
2868 96%
oceń
 
Łukasz Walter odpowiedział/a
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pomysłów: 1347 | odpowiedzi: 17871

Optima

Anna MatuszakPiotr ZborowskiMarcin LiszewskiStanisław PachaczEWA SZCZEPANIAKMaciej WłodarczykArtur NakoniecznyWojciech Sałański
Chmura
Chmura pytań: 85 | odpowiedzi: 566

Tomasz LisowskiArletaKatarzyna Szkopswat38Marta OrleckaAdrian KoniecznyRadosław RadziszewskiWojciech Sałański
7 mie. temu

Sam już doczytałem, że łączysz się przez aplikację, a co z jakością łącza ? 

Ta odpowiedź została skomentowana
User Avatar
użytkownik
swat38
0 pkt
3 pytań
5 odpowiedzi
0 pomysłów
0 komentarzy
0 0%
oceń
 
swat38 odpowiedział/a
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pomysłów: 1347 | odpowiedzi: 17871

Optima

Anna MatuszakPiotr ZborowskiMarcin LiszewskiStanisław PachaczEWA SZCZEPANIAKMaciej WłodarczykArtur NakoniecznyWojciech Sałański
Chmura
Chmura pytań: 85 | odpowiedzi: 566

Tomasz LisowskiArletaKatarzyna Szkopswat38Marta OrleckaAdrian KoniecznyRadosław RadziszewskiWojciech Sałański
7 mie. temu

Witam,

Nigdy nie narzekałem na łącze. Internet z kablówki ale łączę się bezprzewodowo przez ruter. Wyniki Ping przesłałem w załączniku w odpowiedzi na post kolegi poniżej. 

User Avatar
partner
Stanisław Pachacz
3 143 pkt
10 pytań
264 odpowiedzi
61 pomysłów
104 komentarzy
627 98%
2 pkt
 
Stanisław Pachacz odpowiedział/a
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pomysłów: 1347 | odpowiedzi: 17871

Optima

Anna MatuszakPiotr ZborowskiMarcin LiszewskiStanisław PachaczEWA SZCZEPANIAKMaciej WłodarczykArtur NakoniecznyWojciech Sałański
Chmura
Chmura pytań: 85 | odpowiedzi: 566

Tomasz LisowskiArletaKatarzyna Szkopswat38Marta OrleckaAdrian KoniecznyRadosław RadziszewskiWojciech Sałański
7 mie. temu

Tak jak pisze Łukasz, szukałbym przyczyny najpierw w łączu internetowym.

Podczas uruchamiania aplikacji SaaS, jest przycisk Diagnostyka, jak tam wejdziesz to uruchom Ping , a następnie Tracer.

Wyniki pomogą ustalić czy coś się dzieje na łączu.

Ta odpowiedź została skomentowana
User Avatar
użytkownik
swat38
0 pkt
3 pytań
5 odpowiedzi
0 pomysłów
0 komentarzy
0 0%
oceń
 
swat38 odpowiedział/a
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pomysłów: 1347 | odpowiedzi: 17871

Optima

Anna MatuszakPiotr ZborowskiMarcin LiszewskiStanisław PachaczEWA SZCZEPANIAKMaciej WłodarczykArtur NakoniecznyWojciech Sałański
Chmura
Chmura pytań: 85 | odpowiedzi: 566

Tomasz LisowskiArletaKatarzyna Szkopswat38Marta OrleckaAdrian KoniecznyRadosław RadziszewskiWojciech Sałański
7 mie. temu

Witam,

Po wpisaniu w linię komend cmd:
Ping ts1.online.comarch.pl -t

W momencie rozłączenia pojawia się komunikat:

Request timed out.
Request timed out.
Request timed out.
Request timed out.

Ta odpowiedź została skomentowana
User Avatar
użytkownik
swat38
0 pkt
3 pytań
5 odpowiedzi
0 pomysłów
0 komentarzy
0 0%
oceń
 
swat38 odpowiedział/a
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pomysłów: 1347 | odpowiedzi: 17871

Optima

Anna MatuszakPiotr ZborowskiMarcin LiszewskiStanisław PachaczEWA SZCZEPANIAKMaciej WłodarczykArtur NakoniecznyWojciech Sałański
Chmura
Chmura pytań: 85 | odpowiedzi: 566

Tomasz LisowskiArletaKatarzyna Szkopswat38Marta OrleckaAdrian KoniecznyRadosław RadziszewskiWojciech Sałański
7 mie. temu

Witam,

Wyniki w załączniku. Osobiście nic mi nie mówią. Ale ze mnie informatyk jak....

Ta odpowiedź została skomentowana
User Avatar
partner
Stanisław Pachacz
3 143 pkt
10 pytań
264 odpowiedzi
61 pomysłów
104 komentarzy
627 98%
1 pkt
 
Stanisław Pachacz odpowiedział/a
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pomysłów: 1347 | odpowiedzi: 17871

Optima

Anna MatuszakPiotr ZborowskiMarcin LiszewskiStanisław PachaczEWA SZCZEPANIAKMaciej WłodarczykArtur NakoniecznyWojciech Sałański
Chmura
Chmura pytań: 85 | odpowiedzi: 566

Tomasz LisowskiArletaKatarzyna Szkopswat38Marta OrleckaAdrian KoniecznyRadosław RadziszewskiWojciech Sałański
7 mie. temu

Tracer nie wskazuje na nic niepokojącego.

Plik z pingiem się nie załączył. 

Możesz uruchomić linię komend cmd i tam wpisać:

Ping ts1.online.comarch.pl -t

Niech to okno zostanie włączone w tle, możesz wtedy pracować na Optimie.

Jak Optimę Ci rozłączy to sprawdź na oknie cmd jakie widać komunikaty.

Masz pytanie?

zadaj pytanie

Masz pomysł?

zgłoś pomysł