Miałem ten sam problem u jednego z klientów. Dokupienie licencji pomogło.
Miałem ten sam problem u jednego z klientów. Dokupienie licencji pomogło.
1 | Łukasz Walter | 72 | ||
2 | Stanisław Pachacz | 32 | ||
3 | Paweł Pilaciński | 15 | ||
4 | Maciej Włodarczyk | 14 | ||
5 | Jacek Kamiński | 13 | ||
Zobacz więcej > |
18 odpowiedzi
0 pomysłów
0 komentarzy
Brak możliwości logowanie do ePracownik po aktualizacji
Czy ktoś wie jak rozwiązać sytuację, gdy po aktualizacji Optima i CDN oraz wejściu na stronę ePracownika pojawia się komunikat "Nie udało się pobrać informacji o dostępnych pakietach lub ich ilość została wyczerpana. Skontaktuj się z Administratorem."
Chciałabym to skonfigurować, aby w końcu zacząć korzystać.
Może powinnam coś zmienić w Optima?
Wiem, że pracowników aktywnych mam więcej niż licencji na ePracownik, ale pomimo to wcześniej mogłam się zalogować i tworzyć konta dla pracowników do limitu 20 osób [Pomimo większej ilości aktywnych]