klient
Karolina Sypuła
100 pkt
11 pytań
9 odpowiedzi
0 pomysłów
0 komentarzy
0 0%
oceń

Brak możliwości logowanie do ePracownik po aktualizacji

Karolina Sypuła zapytał/a o
Techniczne
Techniczne pytań: 1427 | odpowiedzi: 5440

Dominik WajdaKrzysztof KulczyńskiMariusz PieczekMariusz ŻabickiMarcin SzymoniakTomasz JańczukSugestia RozwojowaAgnieszka Tekla
Comarch HRM
Comarch HRM pytań: 26 | odpowiedzi: 84

Aleksandra KnopMaciej PokojskiBartosz ZamelskiMagdalena GutkowskaDominik NowakEdyta LichockaJoanna KarchierMikołaj Golecki

Czy ktoś wie jak rozwiązać sytuację, gdy po aktualizacji Optima i CDN oraz wejściu na stronę ePracownika pojawia się komunikat "Nie udało się pobrać informacji o dostępnych pakietach lub ich ilość została wyczerpana. Skontaktuj się z Administratorem."

Chciałabym to skonfigurować, aby w końcu zacząć korzystać.

Może powinnam coś zmienić w Optima?

Wiem, że pracowników aktywnych mam więcej niż licencji na ePracownik, ale pomimo to wcześniej mogłam się zalogować i tworzyć konta dla pracowników do limitu 20 osób [Pomimo większej ilości aktywnych]

Odpowiedzi:

User Avatar
partner
Maciej Krawiec
0 pkt
10 pytań
3 odpowiedzi
0 pomysłów
0 komentarzy
0 0%
oceń
 
Maciej Krawiec odpowiedział/a
Techniczne
Techniczne pytań: 1427 | odpowiedzi: 5440

Dominik WajdaKrzysztof KulczyńskiMariusz PieczekMariusz ŻabickiMarcin SzymoniakTomasz JańczukSugestia RozwojowaAgnieszka Tekla
Comarch HRM
Comarch HRM pomysłów: 32 | odpowiedzi: 84

Dominik NowakWaldemar WróbelWojtusik WaldemarAleksandra BuchlaMikołaj GoleckiAnna GórkaTomasz TomkowiakStanisław Pachacz
8 mie. temu

Miałem ten sam problem u jednego z klientów. Dokupienie licencji pomogło.

Ta odpowiedź została skomentowana

Masz pytanie?

zadaj pytanie

Masz pomysł?

zgłoś pomysł