Masz rację, ma zablokowane przez administratora więc zalogowałem się na swoim prywatnym koncie i działa bez problemu niestety ściągło mi wszystkie prywatne e-maile.
I moje pytanie, jak jestem zalogowany nie administrator, mogę usunąć wszystkie e-maile hurtowo?
U mnie nie ma możliwość usunięcia hurtowo tylko każdego z osobna i na dodatek muszę e-maila otworzyć. To nie jest normalne. Funkcja USUŃ jest nie aktywna!
Jest na to rada?
1 odpowiedzi
0 pomysłów
0 komentarzy
Nie mogę skonfigurować poczty gmail
Społeczność Comarch ERP
IAMP
iamp.gmail.com port 993 nie działasmtp.gmail.com port 465 nie działa
POP3
pop.gmail.com port ?
smtp.gmail.com port ?
mam włączony w gmailu
Stan: POP włączony dla całej poczty
Stan: Protokół IMAP jest włączony
jak powinno być IAMP czy POP3 mój e-mail sekretariat@swtech.eu