klient
ANNA GUZIK
0 pkt
1 pytań
1 odpowiedzi
0 pomysłów
0 komentarzy
0 0%
oceń

Nie mogę skonfigurować poczty gmail

ANNA GUZIK zapytał/a o
Społeczność
Społeczność pytań: 136 | odpowiedzi: 867

Społeczność Comarch ERP

Marta OrleckaEMILIA CHAŁKAKatarzyna WierzejskaPaulina ŻądełekEwa RybakMarcin KosmellaSzymon DworakBogdan Wełna
CRM
CRM pytań: 92 | odpowiedzi: 326

Sylwia Kubala-ŚliwkaPatrycja RasińskaPiotr ŚladowskiSzymon FąferkoTomasz LewandowskiPaweł BrzostowskiKacper KonopkoMarek Słowik
Ogólne
Ogólne pytań: 397 | odpowiedzi: 2519

Paulina DągowskaMarta OrleckaJarosław WojewodaLucjan ProściewiczinfoSylwia Kubala-ŚliwkaDANUTA KLOCEKPatrycja Rasińska

IAMP

iamp.gmail.com port 993 nie działasmtp.gmail.com port 465 nie działa

POP3

pop.gmail.com   port ?

smtp.gmail.com port ?

mam włączony w gmailu 

Stan: POP włączony dla całej poczty

Stan: Protokół IMAP jest włączony

jak powinno być IAMP czy POP3 mój e-mail sekretariat@swtech.eu

Odpowiedzi:

User Avatar
partner
Rafał Cebulski
6 681 pkt
3 pytań
1473 odpowiedzi
10 pomysłów
52 komentarzy
916 97%
oceń
 
Rafał Cebulski odpowiedział/a
Społeczność
Społeczność pomysłów: 48 | odpowiedzi: 867

Społeczność Comarch ERP

Łukasz WalterStanisław PachaczRafał CebulskiDawid BłędowskiWojciech SałańskiJarosław WróblewskiTadeusz PacutKazimierz Michał Karaszewski
CRM
CRM pomysłów: 73 | odpowiedzi: 326

Maciej FirsowiczZbigniew CzerneckiPaweł BrzostowskiPrzemysław PlucińskiPiotr BartosiakStanisław PachaczMaciej WłodarczykPrzemysław Melnyczuk
Ogólne
Ogólne pytań: 397 | odpowiedzi: 2519

Paulina DągowskaMarta OrleckaJarosław WojewodaLucjan ProściewiczinfoSylwia Kubala-ŚliwkaDANUTA KLOCEKPatrycja Rasińska
4 mie. temu
Próbowałaś skorzystać z opcji w gmail - zezwalanie mniej bezpiecznym aplikacjom na używanie Twojego konta?
Ta odpowiedź została skomentowana
User Avatar
klient
ANNA GUZIK
0 pkt
1 pytań
1 odpowiedzi
0 pomysłów
0 komentarzy
0 0%
oceń
 
ANNA GUZIK odpowiedział/a
Społeczność
Społeczność pomysłów: 48 | odpowiedzi: 867

Społeczność Comarch ERP

Łukasz WalterStanisław PachaczRafał CebulskiDawid BłędowskiWojciech SałańskiJarosław WróblewskiTadeusz PacutKazimierz Michał Karaszewski
CRM
CRM pomysłów: 73 | odpowiedzi: 326

Maciej FirsowiczZbigniew CzerneckiPaweł BrzostowskiPrzemysław PlucińskiPiotr BartosiakStanisław PachaczMaciej WłodarczykPrzemysław Melnyczuk
Ogólne
Ogólne pytań: 397 | odpowiedzi: 2519

Paulina DągowskaMarta OrleckaJarosław WojewodaLucjan ProściewiczinfoSylwia Kubala-ŚliwkaDANUTA KLOCEKPatrycja Rasińska
4 mie. temu

Masz rację, ma zablokowane przez administratora więc zalogowałem się na swoim prywatnym koncie i działa bez problemu niestety ściągło mi wszystkie prywatne e-maile.

I moje pytanie, jak jestem zalogowany nie administrator, mogę usunąć wszystkie e-maile hurtowo?

U mnie nie ma możliwość usunięcia hurtowo tylko każdego z osobna  i na dodatek muszę e-maila otworzyć. To nie jest normalne. Funkcja USUŃ jest nie aktywna!

Jest na to rada? 

Masz pytanie?

zadaj pytanie

Masz pomysł?

zgłoś pomysł