klient
Ewelina Bączak
0 pkt
7 pytań
4 odpowiedzi
0 pomysłów
0 komentarzy
0 0%
oceń

Nie można policzyć wypłaty

Ewelina Bączak zapytał/a o
Płace i Kadry
Płace i Kadry pytań: 1181 | odpowiedzi: 3719

Joanna KrygierPrzemysław PodmostkoANETA PABIJAŃCZYKAgnieszka JażdżewskaMonika KalaJózef ĆwiąkałaNorbert LongawaPaulina Józefowska

Przy sporządzaniu korekty dla zleceniobiorcy pojawia się komunikat Nie można naliczyć wypłaty. Nie wykryto elementów, które można naliczyć lub wypłata została policzona na innej liście płac za ten sam okres. Za dany okres wypłata została anulowana. Ktoś miał podobny problem?

Odpowiedzi:

User Avatar
partner
Roman Wojciechowski
9 174 pkt
11 pytań
739 odpowiedzi
34 pomysłów
106 komentarzy
421 96%
oceń
 
Roman Wojciechowski odpowiedział/a
Płace i Kadry
Płace i Kadry pytań: 1181 | odpowiedzi: 3719

Joanna KrygierPrzemysław PodmostkoANETA PABIJAŃCZYKAgnieszka JażdżewskaMonika KalaJózef ĆwiąkałaNorbert LongawaPaulina Józefowska
7 mie. temu

Miałem podobne problemy. Przyczyn może być bardzo wiele, ale przy prawidłowym wprowadzeniu danych korekta działa prawidłowo. Ja miałem przypadek taki, że miałem umowę obejmującą 2 miesiące. Potem okazało się, że w drugim miesiącu zmieniły się warunki oskładkowania. W związku z tym klient anulował wypłatę, skrócił umowę i dodał nową na drugi miesiąc z nowymi warunkami. Za pierwszy miesiąc korekta policzyła się, a w drugim komunikat jak u Ciebie. Niestety tak nie można robić. Musi być ta sama umowa co na pierwotnej liście płac.

Ta odpowiedź została skomentowana

Masz pytanie?

zadaj pytanie

Masz pomysł?

zgłoś pomysł