klient
Piotr Bartosiak
716 pkt
18 pytań
34 odpowiedzi
17 pomysłów
25 komentarzy
96 98%
1 pkt

ZD a ilość w kolumnie Pobrano na zleceniu serwisowym

Piotr Bartosiak zapytał/a o
Serwis
Serwis pytań: 93 | odpowiedzi: 301

Małgorzata StachurskaMichal PawlakTeresa BąkabatorPaweł BrzostowskiPiotr BartosiakMarek SłowikWiktor Mamcarz
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pytań: 4317 | odpowiedzi: 17542

Optima

Magdalena Pawłowska-TakarekJoanna FurtakRafał ŚwiątekPiotr CzyszczońBarbara GoybyszynSławomir PaulyŁukasz WalterWojciech Feluś

Gdy w zleceniu serwisowym zaznaczę jakieś części i wygeneruję z poziomu zlecenia zamówienie u dostawcy, to natychmiast ilości tych części znikają z kolumny Do pobrania i pojawiają się w Pobrano, zupełnie tak, jak po wystawieniu MM do magazynu serwisowego. MM oczywiście żadnego nie wystawiłem.

Wy też macie ten błąd?

Odpowiedzi:

User Avatar
klient
Paweł Brzostowski
227 pkt
9 pytań
90 odpowiedzi
24 pomysłów
92 komentarzy
206 99%
oceń
 
Paweł Brzostowski odpowiedział/a
Serwis
Serwis pytań: 93 | odpowiedzi: 301

Małgorzata StachurskaMichal PawlakTeresa BąkabatorPaweł BrzostowskiPiotr BartosiakMarek SłowikWiktor Mamcarz
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pytań: 4317 | odpowiedzi: 17542

Optima

Magdalena Pawłowska-TakarekJoanna FurtakRafał ŚwiątekPiotr CzyszczońBarbara GoybyszynSławomir PaulyŁukasz WalterWojciech Feluś
4 mie. temu
Sprawdze u siebie i dam znac. Co wersja to wieksze cuda :)
Ta odpowiedź została skomentowana
User Avatar
klient
Piotr Bartosiak
716 pkt
18 pytań
34 odpowiedzi
17 pomysłów
25 komentarzy
96 98%
1 pkt
 
Piotr Bartosiak odpowiedział/a
Serwis
Serwis pytań: 93 | odpowiedzi: 301

Małgorzata StachurskaMichal PawlakTeresa BąkabatorPaweł BrzostowskiPiotr BartosiakMarek SłowikWiktor Mamcarz
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pytań: 4317 | odpowiedzi: 17542

Optima

Magdalena Pawłowska-TakarekJoanna FurtakRafał ŚwiątekPiotr CzyszczońBarbara GoybyszynSławomir PaulyŁukasz WalterWojciech Feluś
4 mie. temu

To jeszcze w 2018.8, tylko zauważyliśmy dopiero teraz; tym bardziej ciekawy jestem, czy powtarza się w 2019.

Ta odpowiedź została skomentowana
User Avatar
klient
Piotr Bartosiak
716 pkt
18 pytań
34 odpowiedzi
17 pomysłów
25 komentarzy
96 98%
1 pkt
 
Piotr Bartosiak odpowiedział/a
Serwis
Serwis pytań: 93 | odpowiedzi: 301

Małgorzata StachurskaMichal PawlakTeresa BąkabatorPaweł BrzostowskiPiotr BartosiakMarek SłowikWiktor Mamcarz
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pytań: 4317 | odpowiedzi: 17542

Optima

Magdalena Pawłowska-TakarekJoanna FurtakRafał ŚwiątekPiotr CzyszczońBarbara GoybyszynSławomir PaulyŁukasz WalterWojciech Feluś
4 mie. temu

Comarch właśnie przyznał, że program tak działa (jak rozumiem w wersji 2019.0 również, przy czym oczywiście nie działał tak przed 2018.8) oraz że zarejestrował SUGESTIĘ do rozważenia do realizacji w przyszłych wersjach.

Czyli że mam teraz założyć pomysł i starać się zebrać odpowiednią dużą liczbę użytkowników zainteresowanych naprawieniem BŁĘDU programu? A jeśli liczba będzie zbyt mała, to BŁĄD w programie pozostanie?

User Avatar
klient
Paweł Brzostowski
227 pkt
9 pytań
90 odpowiedzi
24 pomysłów
92 komentarzy
206 99%
1 pkt
 
Paweł Brzostowski odpowiedział/a
Serwis
Serwis pytań: 93 | odpowiedzi: 301

Małgorzata StachurskaMichal PawlakTeresa BąkabatorPaweł BrzostowskiPiotr BartosiakMarek SłowikWiktor Mamcarz
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pytań: 4317 | odpowiedzi: 17542

Optima

Magdalena Pawłowska-TakarekJoanna FurtakRafał ŚwiątekPiotr CzyszczońBarbara GoybyszynSławomir PaulyŁukasz WalterWojciech Feluś
4 mie. temu
Mam podobnie z rozchodowaniem towaru z serwisu wg cech dostaw. Pomimo obowiazkowej flagi zeby nie rozchodowywac bez wskazania cechy, program rozchodowuje mechanizmem FIFO. I niby mam modul handel plus i serwis ktory dziala tylko w pewnych miejscach a w pewnych nie. Bo Comarch uwaza ze jak dokument MM robi sie w tle wywolany z serwisu to nie obowiazuja go konfiguracje globalne i nie jest to funkcjonalnosc Handel Plus ( czy dokument MM- nie jest rozchodem ? )Pomimo zgloszenia tego jako blad projektowy i po trzy krotnej litani gniewu przyznano mi pisemnie racje przez projektanta, to czekam juz na poprawe ponad 6mc i byc moze w polowie roku maja cos zrobic. Wracajac Piotrze do meritum sprawy proponuje zawiazac sojusz klientow ktorzy kupili serwis i nie moga go uzywac bo ma karygodne bledy projektowe i wystapic przeciwko producentowi o zwrot kosztow z tytulu wady produktu lub zwrot licencji. Niestety musialo by nas by byc troche aby wystapic z pozwem zbiorowym przeciwko takim monopolistycznym praktykom Comarchu.

Masz pytanie?

zadaj pytanie

Masz pomysł?

zgłoś pomysł