klient
Piotr Tarkowski
0 pkt
1 pytań
0 odpowiedzi
0 pomysłów
0 komentarzy
0 0%
oceń

Niemożność pobrania UPO przy JPK

Piotr Tarkowski zapytał/a o
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pytań: 4906 | odpowiedzi: 19593

Optima

Marcin KlejnowskiAnna PawlicaMonika KalaTomasz JańczukSebastian SkowrońskiMirona Wiśniowskamonika zającAlina Matuszewska

Problem z pobraniem UPO od JPK. Komunikat : Exception in method: CommandProcess. Invoke: Process(byte[] data) returns HRESULT:-2147352567, wCode:0. .

Status JPK -  wysłano/nie odebrano UPO. Odinstalowanie i zainstalowanie ponowne sterowników nie przyniosło rezultatów. Proszę o pomoc

Odpowiedzi:

User Avatar
partner
Rafał Cebulski
6 968 pkt
3 pytań
1815 odpowiedzi
10 pomysłów
58 komentarzy
1182 98%
oceń
 
Rafał Cebulski odpowiedział/a
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima : 0 | odpowiedzi: 19593

Optima

10 mie. temu

Wersja stacjonarna czy chmurowa?

Ta odpowiedź została skomentowana

Masz pytanie?

zadaj pytanie

Masz pomysł?

zgłoś pomysł