partner
Norbert Polok
34 pkt
1 pytań
0 odpowiedzi
1 pomysłów
1 komentarzy
4 100%
oceń

Kiedy w zakładce Optimy 10.e-Sklep pojawi się atrybut TOWAR NIE PODLEGA ZWROTOWI

Norbert Polok zapytał/a o
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pytań: 4437 | odpowiedzi: 17869

Optima

Katarzyna Fossa-SzczepaniakMariusz KołaczMarta KornaszStefan HeinceBartłomiej FrączekIzabela StefaniakNatalia KurczewskaSylwia Malicka
Comarch e-Sklep
Comarch e-Sklep pytań: 658 | odpowiedzi: 2659

Tomasz LewandowskiBeata Golmento-EnferAdrian TobołaTomasz TyrcArkadiusz BiałekAdam OsowskiPaweł SzpindaKrzysztof Honcek

Kiedy w w Optimie w <Ogólne> <Cennik> <wybrany towar> zakładka 10.e-Sklep pojawi się atrybut TOWAR NIE PODLEGA ZWROTOWI? Chodzi o to by taka informacja pojawiała się po synchronizacji przy wybranych towarach w e-Sklepie.

Odpowiedzi:

User Avatar
klient
Daniel Kowalski
611 pkt
9 pytań
70 odpowiedzi
0 pomysłów
15 komentarzy
37 91%
oceń
 
Daniel Kowalski odpowiedział/a
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pytań: 4437 | odpowiedzi: 17869

Optima

Katarzyna Fossa-SzczepaniakMariusz KołaczMarta KornaszStefan HeinceBartłomiej FrączekIzabela StefaniakNatalia KurczewskaSylwia Malicka
Comarch e-Sklep
Comarch e-Sklep pytań: 658 | odpowiedzi: 2659

Tomasz LewandowskiBeata Golmento-EnferAdrian TobołaTomasz TyrcArkadiusz BiałekAdam OsowskiPaweł SzpindaKrzysztof Honcek
3 mie. temu

Mogę się mylić ( jeśli tak, proszę mnie poprawić ), ale kupując przez internet, zawsze jest możliwość zwrotu towaru/produktu nawet bez podania przyczyny. Oczywiści są wyjątki gdzie towar/produkt nie podlega zwrotowi np. :

- wykonanie umowy nastąpiło w całości przed upływem czasu na odstąpienie, jeśli jeszcze przed rozpoczęciem świadczenia klient udzielił na takie działanie wyraźnej zgody,

- cena produktu/usługi jest zmienna (zależy od wahań na rynku finansowym) i nie podlega kontroli przez sprzedającego,

- zamawiane produkty zostały wyprodukowane według zindywidualizowanych wytycznych klienta w celu zaspokojenia jego potrzeb,

- produkty mają krótki termin przydatności lub/i szybko ulegają zepsuciu,

- produkty znajdują się w zapieczętowanych opakowaniach, których otwarcie uniemożliwia zwrot ze względów ochrony zdrowia lub/i higienicznych,

- wybrane produkty są nierozłącznie połączone z innymi produktami,

- zamówienie dotyczy napojów alkoholowych, których dostawa jest możliwa po min. 30 dniach od złożenia zamówienia i, których cena zależy od wahań rynkowych, nad którymi sprzedawca nie ma kontroli,

- zamawiane programy komputerowe, nagrania dźwiękowe/wizualne znajdowały się w zapieczętowanych opakowaniach, które zostało otwarte przez klienta,

- zawarcie umowy dotyczy rezerwacji towaru lub/i usługi (np. najem mieszkania/samochodu, bilety na wydarzenia rozrywkowe),

- umowa dotyczy treści cyfrowych dostarczonych nie na nośniku materialnym, których przekazanie odbyło się przed upływem czasu na odstąpienie po wyrażeniu zgody konsumenta i wcześniejszym poinformowaniu klienta o utracie prawa do odstąpienia.

Masz pytanie?

zadaj pytanie

Masz pomysł?

zgłoś pomysł