klient
Paweł Brzostowski
245 pkt
13 pytań
106 odpowiedzi
25 pomysłów
97 komentarzy
224 98%
14 pkt

Pobieranie/Zaznaczanie wiele towarow na liscie przy pobieraniu czesci w module serwis

Paweł Brzostowski napisał/a o
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pomysłów: 1343 | odpowiedzi: 17850

Optima

EWA SZCZEPANIAKPiotr ZborowskiMaciej WłodarczykArtur NakoniecznyWojciech SałańskiŁukasz WalterMonika KalaMarcin Liszewski
Ogólne
Ogólne pomysłów: 136 | odpowiedzi: 2606

Piotr ZborowskiPaweł BrzostowskiMarcin LiszewskiDominik WajdaMaciej JaniszewskiMikołaj GoleckiStanisław PachaczKatarzyna Szkop
Serwis
Serwis pomysłów: 41 | odpowiedzi: 305

Magdalena KampaPaweł BrzostowskiPiotr BrzozowskiWłodzimierz DuvalPiotr BartosiakWojtusik WaldemarPrzemysław SwatJurek Ogórek
Modul serwis jest zaniedbany, ale nie rozumiem jak mozna nie trzymac standardu w calej aplikacji !!!Szanowny Comarchu, koniecznie dorobic mozliwosc pobierania/zaznaczania wielu towarow w module Serwis na zaklad czesci, tak jak jest to przy wystawianiu faktur. Macie to juz zrobione w konfiguracji dla innych dokumentow. Wystarczy skopiowac procedure z faktur i gotowe.

Odpowiedzi:

User Avatar
klient
Artur Malik
758 pkt
5 pytań
9 odpowiedzi
13 pomysłów
85 komentarzy
127 92%
1 pkt
 
Artur Malik odpowiedział/a
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pytań: 4431 | odpowiedzi: 17850

Optima

Natalia KurczewskaSylwia MalickaPaweł BrzostowskiGrzegorz MasternakMarta KornaszAneta KrzyżowskaArtur HendzelDorota Fraś
Ogólne
Ogólne pytań: 424 | odpowiedzi: 2606

Paweł BrzostowskiSzymon PuchalskiWiesława MatrackaRoman MałeckiKatarzyna PytkaTomasz LisowskiMartin GryczanJakub Jędras
Serwis
Serwis pytań: 94 | odpowiedzi: 305

A.P. ButscherMałgorzata StachurskaMichal PawlakTeresa BąkabatorPaweł BrzostowskiPiotr BartosiakMarek Słowik
2 mie. temu

Też to dostrzegliśmy, głupio tłumaczyć serwisantowi - że tak to jest, najlepiej , jak pobiera z 10-15 części do naprawy, no to wtedy klikanko.

Kto jest kierownikiem odpowiedzialnym za MODUŁ SERWIS ? Praktykant?

Drogi Comarchu, za moduł płacimy kasę. Nie jest to bezpłatny moduł.

Poprosimy o poprawki do tego modułu.  

Ta odpowiedź została skomentowana
User Avatar
klient
Paweł Brzostowski
245 pkt
13 pytań
106 odpowiedzi
25 pomysłów
97 komentarzy
224 98%
oceń
 
Paweł Brzostowski odpowiedział/a
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pytań: 4431 | odpowiedzi: 17850

Optima

Natalia KurczewskaSylwia MalickaPaweł BrzostowskiGrzegorz MasternakMarta KornaszAneta KrzyżowskaArtur HendzelDorota Fraś
Ogólne
Ogólne pytań: 424 | odpowiedzi: 2606

Paweł BrzostowskiSzymon PuchalskiWiesława MatrackaRoman MałeckiKatarzyna PytkaTomasz LisowskiMartin GryczanJakub Jędras
Serwis
Serwis pytań: 94 | odpowiedzi: 305

A.P. ButscherMałgorzata StachurskaMichal PawlakTeresa BąkabatorPaweł BrzostowskiPiotr BartosiakMarek Słowik
2 mie. temu
Piotr zgadzam sie z Toba prawie w pelni , aczkolwiek co do powaznej konkurencji Comarchu to Enova ma modul serwis i to calkiem chyba niezly a kolejnym plusem dla nich i policzkiem dla Comarchu jest to ze ich apka dziala responsywnie a to tak jakby byl klient mobilny modulu serwis.
User Avatar
klient
Piotr Bartosiak
717 pkt
19 pytań
36 odpowiedzi
17 pomysłów
26 komentarzy
97 98%
2 pkt
 
Piotr Bartosiak odpowiedział/a
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pytań: 4431 | odpowiedzi: 17850

Optima

Natalia KurczewskaSylwia MalickaPaweł BrzostowskiGrzegorz MasternakMarta KornaszAneta KrzyżowskaArtur HendzelDorota Fraś
Ogólne
Ogólne pytań: 424 | odpowiedzi: 2606

Paweł BrzostowskiSzymon PuchalskiWiesława MatrackaRoman MałeckiKatarzyna PytkaTomasz LisowskiMartin GryczanJakub Jędras
Serwis
Serwis pytań: 94 | odpowiedzi: 305

A.P. ButscherMałgorzata StachurskaMichal PawlakTeresa BąkabatorPaweł BrzostowskiPiotr BartosiakMarek Słowik
2 mie. temu

To raczej nie jest kwestia kompetencji kierownika, tylko podejmowanych na wyższym szczeblu decyzji o kierunku rozwoju programu i przydziale zasobów do poszczególnych modułów. Serwis, na nasze nieszczęście, ma najwyraźniej bardzo niski priorytet; a szkoda, bo pomógł by Optimie odróżnić się od pozostałych programów.

Trzeba jednak zauważyć, że konkurencja nie ma nic lepszego, a szczerze mówiąc często nie ma nic w kwestii serwisu, więc być może Comarch osiadł na laurach, bo i z obecnym Serwisem wygrywa. To nawet niegłupie z punktu widzenia biznesowego, znów niestety.

Masz pytanie?

zadaj pytanie

Masz pomysł?

zgłoś pomysł