klient
Paweł Brzostowski
317 pkt
13 pytań
166 odpowiedzi
25 pomysłów
122 komentarzy
300 98%
oceń

Przenoszenie etapów realizacji zadań CRM przy zamykaniu zadania głównego na niezamknięte zadania powiązane

Paweł Brzostowski napisał/a o
Ogólne
Ogólne pomysłów: 159 | odpowiedzi: 3082

Marcin LiszewskiinfoPiotr BartosiakRobert SzymańskiAdminAdam DawidowskiKonrad TraczkowskiNorbert Longawa
CRM
CRM pomysłów: 78 | odpowiedzi: 357

Wojciech PawełkaKonrad TraczkowskiPaweł BrzostowskiPaweł BłaszykWojtusik WaldemarMaciej FirsowiczZbigniew CzerneckiPrzemysław Pluciński
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pomysłów: 1551 | odpowiedzi: 21558

Optima

Aleksander GazdaMarzena Czerwińska-DobrowolskaGabriel GabzdylMarcin LiszewskiKrzysztof JaniakGrzegorz StanekMagdalena CzardybonPiotr Zarzycki

Dla ułatwienia pracy operatorom i poprawienia ergonomii programu, sugeruję wprowadzić opcję w konfiguracji programu dla modułu CRM poprzez dodanie parametru: Przenosić etapy realizacji przy zamykaniu zadania głównego na niezamknięte zadania powiązane.Taka opcja ułatwi i oszczędzi czas operatorowi który zamyka główny wątek i wątki powiązane. Przykłada zastosowania: Zadanie główne ma przypisany np etap: "Realizacja" a zadania powiązane mają jakieś inne przypisane etapy w trakcie wykonywania i teraz kończymy zadanie główne, zmieniamy status w zadaniu głównym np na: "Zakończone" i odznaczmy Checkbox "Kontakt w realizacji", program pyta wtedy czy ma zamknąć zadania powiązane i wtedy po potwierdzeniu następuje zmiana etapu we wszystkich nie zamkniętych zadaniach na takie jak zostało ustawione w zadaniu głównym, jeśli jest zaznaczony proponowany parametr w konfiguracji. Dla ułatwienia można by pominąć parametr konfiguracyjny i zrobić dodatkowy Checkbox "Przenoś etap realizacji zadania głównego na niezamknięte zadania powiązane w momencie zamykania kontaktu.

Masz pytanie?

zadaj pytanie

Masz pomysł?

zgłoś pomysł