klient
Paweł Brzostowski
261 pkt
13 pytań
122 odpowiedzi
25 pomysłów
102 komentarzy
244 98%
oceń

Przenoszenie etapów realizacji zadań CRM przy zamykaniu zadania głównego na niezamknięte zadania powiązane

Paweł Brzostowski napisał/a o
Ogólne
Ogólne pomysłów: 137 | odpowiedzi: 2705

Piotr ZborowskiPaweł BrzostowskiMarcin LiszewskiDominik WajdaMaciej JaniszewskiMikołaj GoleckiStanisław PachaczKatarzyna Szkop
CRM
CRM pomysłów: 77 | odpowiedzi: 335

Konrad TraczkowskiPaweł BrzostowskiPaweł BłaszykWojtusik WaldemarMaciej FirsowiczZbigniew CzerneckiPrzemysław PlucińskiPiotr Bartosiak
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pomysłów: 1383 | odpowiedzi: 18377

Optima

Piotr LochyńskiDominik WajdaPrzemysław ZalewskiStanisław PachaczWojciech SałańskiPiotr ZborowskiSugestia RozwojowaMonika Kala

Dla ułatwienia pracy operatorom i poprawienia ergonomii programu, sugeruję wprowadzić opcję w konfiguracji programu dla modułu CRM poprzez dodanie parametru: Przenosić etapy realizacji przy zamykaniu zadania głównego na niezamknięte zadania powiązane.Taka opcja ułatwi i oszczędzi czas operatorowi który zamyka główny wątek i wątki powiązane. Przykłada zastosowania: Zadanie główne ma przypisany np etap: "Realizacja" a zadania powiązane mają jakieś inne przypisane etapy w trakcie wykonywania i teraz kończymy zadanie główne, zmieniamy status w zadaniu głównym np na: "Zakończone" i odznaczmy Checkbox "Kontakt w realizacji", program pyta wtedy czy ma zamknąć zadania powiązane i wtedy po potwierdzeniu następuje zmiana etapu we wszystkich nie zamkniętych zadaniach na takie jak zostało ustawione w zadaniu głównym, jeśli jest zaznaczony proponowany parametr w konfiguracji. Dla ułatwienia można by pominąć parametr konfiguracyjny i zrobić dodatkowy Checkbox "Przenoś etap realizacji zadania głównego na niezamknięte zadania powiązane w momencie zamykania kontaktu.

Masz pytanie?

zadaj pytanie

Masz pomysł?

zgłoś pomysł