klient
Paweł Brzostowski
176 pkt
8 pytań
77 odpowiedzi
23 pomysłów
85 komentarzy
156 98%
oceń

Przenoszenie etapów realizacji zadań CRM przy zamykaniu zadania głównego na niezamknięte zadania powiązane

Paweł Brzostowski napisał/a o
Ogólne
Ogólne pomysłów: 129 | odpowiedzi: 2527

Mikołaj GoleckiStanisław PachaczKatarzyna SzkopPaweł BrzostowskiPiotr SzokaWojciech SałańskiMarcin LiszewskiPiotr Zborowski
CRM
CRM pomysłów: 73 | odpowiedzi: 326

Maciej FirsowiczZbigniew CzerneckiPaweł BrzostowskiPrzemysław PlucińskiPiotr BartosiakStanisław PachaczMaciej WłodarczykPrzemysław Melnyczuk
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pomysłów: 1312 | odpowiedzi: 17146

Optima

Monika KalaMagdalena Pawłowska-TakarekMaciej FirsowiczJarosław KukawskiAndrzej KrzymowskiMarzena Czerwińska-DobrowolskaPiotr ZborowskiStanisław Pachacz

Dla ułatwienia pracy operatorom i poprawienia ergonomii programu, sugeruję wprowadzić opcję w konfiguracji programu dla modułu CRM poprzez dodanie parametru: Przenosić etapy realizacji przy zamykaniu zadania głównego na niezamknięte zadania powiązane.Taka opcja ułatwi i oszczędzi czas operatorowi który zamyka główny wątek i wątki powiązane. Przykłada zastosowania: Zadanie główne ma przypisany np etap: "Realizacja" a zadania powiązane mają jakieś inne przypisane etapy w trakcie wykonywania i teraz kończymy zadanie główne, zmieniamy status w zadaniu głównym np na: "Zakończone" i odznaczmy Checkbox "Kontakt w realizacji", program pyta wtedy czy ma zamknąć zadania powiązane i wtedy po potwierdzeniu następuje zmiana etapu we wszystkich nie zamkniętych zadaniach na takie jak zostało ustawione w zadaniu głównym, jeśli jest zaznaczony proponowany parametr w konfiguracji. Dla ułatwienia można by pominąć parametr konfiguracyjny i zrobić dodatkowy Checkbox "Przenoś etap realizacji zadania głównego na niezamknięte zadania powiązane w momencie zamykania kontaktu.

Masz pytanie?

zadaj pytanie

Masz pomysł?

zgłoś pomysł