partner
Miłosz Sagan
2 pkt
2 pytań
1 odpowiedzi
0 pomysłów
0 komentarzy
2 100%
2 pkt

Przesunięcie międzymagazynowe z magazynu mobilnego na magazyn lokalny w Optimie

Miłosz Sagan zapytał/a o
Comarch Mobile
Comarch Mobile pytań: 99 | odpowiedzi: 540

Dominik LisowskiPrzemysław WojtkowiakPaweł CiupaMiłosz SaganŁukasz WalterTomasz LisowskiTomasz KojderRafał Raczyński
Handel
Handel pytań: 791 | odpowiedzi: 3132

Handel

Romuald UlcyferPiotr NatkaniecJANUSZ MROCZEKMarcin PerekArtur MaszakŁukasz MaślińskiKrzysztof TrzaskaPrzemysław Wojtkowiak
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pytań: 4308 | odpowiedzi: 17506

Optima

Barbara GoybyszynAneta KrzyżowskaMarta KapuścińskaJoanna ChmielnickaEwa GładyszSebastian KulaRafał GodlewskiNorbert Longawa

Dzień dobry,

mamy klienta który chciałby móc wystawiać dokument MM z magazynu mobilnego na magazyn lokalny przez system ERP Optima.

Po wykonaniu takiego przesunięcia stany w Optimie są poprawne, lecz na urządzeniu mobilnym są jak przed korektą.

W Comarchu dowiedziałem się że nie ma takiej funkcjonalności (co według mnie jest bez sensu) i na razie nie ma ustalonego terminu realizacji takiego rozwiązania.

Na chwilę obecną zostaje jedynie zwrot towaru z poziomu urządzenia mobilnego, co według klienta w ogóle odpada i jest to śmieszne bo w poprzednim systemie (Wapro) mieli taką funkcjonalność.

Pytanie czy możemy coś z tym zrobić? Czy mają Państwo jakieś obejście na ten problem? Czy może tylko mojemu klientowi coś takiego przeszkadza?

Odpowiedzi:

User Avatar
pracownik comarch
Joanna Bałut
419 pkt
0 pytań
13 odpowiedzi
1 pomysłów
30 komentarzy
45 97%
1 pkt
 
Joanna Bałut odpowiedział/a
Comarch Mobile
Comarch Mobile pomysłów: 91 | odpowiedzi: 540

Jarosław DzidaMateusz RubachaŁUKASZ BIELAKStanisław PachaczŁukasz WalterMariusz MidzioKAROL BARANEKAdam Żydzik
Handel
Handel pytań: 0 | odpowiedzi: 321

Handel

Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pytań: 4308 | odpowiedzi: 17506

Optima

Barbara GoybyszynAneta KrzyżowskaMarta KapuścińskaJoanna ChmielnickaEwa GładyszSebastian KulaRafał GodlewskiNorbert Longawa
17 d. temu

Witam, 

a dlaczego Klient nie może wykonywać zwrotów z poziomu urządzenia mobilnego? W sytuacji kiedy to przedstawiciel handlowy prowadzi sprzedaż bezpośrednią ze swojego magazynu ("ze swojego samochodu") to fizycznie on dokonuje zwrotów i dokładni wie ile jakiego towaru zwraca. Przedstawiciel handlowy fizycznie zwraca towar więc też bierze odpowiedzialność za zwracany towar, co też ułatwia możliwość łatwiejszej weryfikacji co się stało z towarem, w sytuacji kiedy pojawiają się rozbieżności. 

User Avatar
partner
Łukasz Walter
28 455 pkt
110 pytań
2434 odpowiedzi
59 pomysłów
683 komentarzy
2737 96%
2 pkt
 
Łukasz Walter odpowiedział/a
Comarch Mobile
Comarch Mobile pomysłów: 91 | odpowiedzi: 540

Jarosław DzidaMateusz RubachaŁUKASZ BIELAKStanisław PachaczŁukasz WalterMariusz MidzioKAROL BARANEKAdam Żydzik
Handel
Handel pytań: 0 | odpowiedzi: 321

Handel

Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pytań: 4308 | odpowiedzi: 17506

Optima

Barbara GoybyszynAneta KrzyżowskaMarta KapuścińskaJoanna ChmielnickaEwa GładyszSebastian KulaRafał GodlewskiNorbert Longawa
17 d. temu

Jak zwykle wtrącę swoje trzy grosze. Przeszkadza to średnio połowie klientów, natomiast ja zgadzam się ze stanowiskiem projektanta, że to pracownik odpowiedzialny za ten towar powinien zrobić MM z urządzenia mobilnego. Do tej metody przekonałem wszystkich swoich klientów pracujących na Mobilnym Sprzedawcy.

I właśnie klient który przeszedł z innego oprogramowania na Optimę najbardziej docenił to, że centrala tego nie robi tylko robi to sam przedstawiciel. Ponieważ wcześniej dochodziło do sytuacji, że przedstawiciele nie wiedzieli co mają w dyspozycji, ze względu na mieszanie pracowników centrali.

Masz pytanie?

zadaj pytanie

Masz pomysł?

zgłoś pomysł