partner
Kazimierz Michał Karaszewski
1 688 pkt
1 pytań
227 odpowiedzi
12 pomysłów
86 komentarzy
520 96%
4 pkt

Czemu nie można się zalogować do Społeczności w aplikacji mobilnej Android ?

Kazimierz Michał Karaszewski zapytał/a o
Społeczność
Społeczność pytań: 172 | odpowiedzi: 1009

Społeczność Comarch ERP

Piotr PrzybyszJan PietrzakIwona SzyszkoRafał Mastalerzsprzedaz.jwlIzabela KarpińskaEwa ZubaEwelina Kozanecka

Zmieniłem telefon. I nie mogę się zalogować do Społeczności na aplikacji Android. Na poprzednim wszystko działało.

Myślałem że może nie mogę być zalogowany w obu jednocześnie, ale nie - wylogowałem stary i teraz nie mogę się zalogować na żadnym telefonie.

Czemu to nie działa? (widzę w playu, że inni też piszą o problemie)

Komunikat jaki się pokazuje: Wystąpił błąd. [OK]

Odpowiedzi:

User Avatar
partner
Łukasz Walter
29 454 pkt
129 pytań
2739 odpowiedzi
69 pomysłów
716 komentarzy
3348 96%
1 pkt
 
Łukasz Walter odpowiedział/a
Społeczność
Społeczność pytań: 0 | odpowiedzi: 150

Społeczność Comarch ERP

9 mie. temu

Ja od czasu gdy nie moge się zalogować przez telefon zmniejszyłem o polowe swoją aktywność na społeczności. Mam wiecej czasu dla siebie. Jak widać nikt z Comarchu nawet nie raczył się ustosunkować do tego problemu występującego juz od dłuższego czasu.

Ta odpowiedź została skomentowana
User Avatar
partner
Rafał Cebulski
7 000 pkt
3 pytań
1854 odpowiedzi
10 pomysłów
58 komentarzy
1214 98%
oceń
 
Rafał Cebulski odpowiedział/a
Społeczność
Społeczność pytań: 0 | odpowiedzi: 150

Społeczność Comarch ERP

9 mie. temu

U mnie nadal wywala błąd ale się loguje.

Ta odpowiedź została skomentowana
User Avatar
pracownik comarch
Tomasz Malinowski
126 pkt
0 pytań
7 odpowiedzi
0 pomysłów
5 komentarzy
15 100%
5 pkt
 
Kazimierz Michał Karaszewski potwierdził, że ta odpowiedź jest najlepsza i wystarczająca
Tomasz Malinowski odpowiedział/a
Społeczność
Społeczność pytań: 0 | odpowiedzi: 150

Społeczność Comarch ERP

9 mie. temu

Błąd w logowaniu na aplikacji mobilnej w wersji na Anroida został naprawiony.  W tym celu konieczne jest pobranie nowej wersji aplikacji z marketu. Przepraszamy za niedogodności z tym związane.

Ta odpowiedź została skomentowana
User Avatar
klient
Paweł Brzostowski
303 pkt
13 pytań
154 odpowiedzi
25 pomysłów
112 komentarzy
286 98%
oceń
 
Paweł Brzostowski odpowiedział/a
Społeczność
Społeczność pytań: 0 | odpowiedzi: 150

Społeczność Comarch ERP

9 mie. temu
A co z apka pod IOS ?? Bledy sa dalej i aktualizacji brak :( ????
Ta odpowiedź została skomentowana

Masz pytanie?

zadaj pytanie

Masz pomysł?

zgłoś pomysł