partner
Kazimierz Michał Karaszewski
1 677 pkt
1 pytań
220 odpowiedzi
12 pomysłów
83 komentarzy
512 96%
4 pkt

Czemu nie można się zalogować do Społeczności w aplikacji mobilnej Android ?

Kazimierz Michał Karaszewski zapytał/a o
Społeczność
Społeczność pytań: 166 | odpowiedzi: 963

Społeczność Comarch ERP

Ewa ZubaEwelina KozaneckabrakMarek DominOlga WitosStanislaw JanuszsprzedazJANUSZ MROCZEK

Zmieniłem telefon. I nie mogę się zalogować do Społeczności na aplikacji Android. Na poprzednim wszystko działało.

Myślałem że może nie mogę być zalogowany w obu jednocześnie, ale nie - wylogowałem stary i teraz nie mogę się zalogować na żadnym telefonie.

Czemu to nie działa? (widzę w playu, że inni też piszą o problemie)

Komunikat jaki się pokazuje: Wystąpił błąd. [OK]

Odpowiedzi:

User Avatar
partner
Łukasz Walter
29 010 pkt
124 pytań
2616 odpowiedzi
68 pomysłów
710 komentarzy
3186 96%
1 pkt
 
Łukasz Walter odpowiedział/a
Społeczność
Społeczność pytań: 166 | odpowiedzi: 963

Społeczność Comarch ERP

Ewa ZubaEwelina KozaneckabrakMarek DominOlga WitosStanislaw JanuszsprzedazJANUSZ MROCZEK
6 mie. temu

Ja od czasu gdy nie moge się zalogować przez telefon zmniejszyłem o polowe swoją aktywność na społeczności. Mam wiecej czasu dla siebie. Jak widać nikt z Comarchu nawet nie raczył się ustosunkować do tego problemu występującego juz od dłuższego czasu.

Ta odpowiedź została skomentowana
User Avatar
klient
Paweł Brzostowski
296 pkt
13 pytań
146 odpowiedzi
25 pomysłów
106 komentarzy
279 98%
1 pkt
 
Paweł Brzostowski odpowiedział/a
Społeczność
Społeczność pytań: 166 | odpowiedzi: 963

Społeczność Comarch ERP

Ewa ZubaEwelina KozaneckabrakMarek DominOlga WitosStanislaw JanuszsprzedazJANUSZ MROCZEK
6 mie. temu
Dwa razy im zrobilem zgloszenie mailowe w tej sprawie i Jacek Krzaczek z Comarch, pisal ze mna o tej sprawie na spolecznosci i obiecal ze przekaze ten problem do osoby odpowiedzialnej ale jak widac nic to nie dalo :(
User Avatar
partner
Rafał Cebulski
6 957 pkt
3 pytań
1800 odpowiedzi
10 pomysłów
58 komentarzy
1172 98%
oceń
 
Rafał Cebulski odpowiedział/a
Społeczność
Społeczność pytań: 166 | odpowiedzi: 963

Społeczność Comarch ERP

Ewa ZubaEwelina KozaneckabrakMarek DominOlga WitosStanislaw JanuszsprzedazJANUSZ MROCZEK
6 mie. temu

U mnie nadal wywala błąd ale się loguje.

Ta odpowiedź została skomentowana
User Avatar
pracownik comarch
Tomasz Malinowski
126 pkt
0 pytań
7 odpowiedzi
0 pomysłów
5 komentarzy
15 100%
5 pkt
 
Kazimierz Michał Karaszewski potwierdził, że ta odpowiedź jest najlepsza i wystarczająca
Tomasz Malinowski odpowiedział/a
Społeczność
Społeczność pytań: 166 | odpowiedzi: 963

Społeczność Comarch ERP

Ewa ZubaEwelina KozaneckabrakMarek DominOlga WitosStanislaw JanuszsprzedazJANUSZ MROCZEK
6 mie. temu

Błąd w logowaniu na aplikacji mobilnej w wersji na Anroida został naprawiony.  W tym celu konieczne jest pobranie nowej wersji aplikacji z marketu. Przepraszamy za niedogodności z tym związane.

Ta odpowiedź została skomentowana
User Avatar
klient
Paweł Brzostowski
296 pkt
13 pytań
146 odpowiedzi
25 pomysłów
106 komentarzy
279 98%
oceń
 
Paweł Brzostowski odpowiedział/a
Społeczność
Społeczność pytań: 166 | odpowiedzi: 963

Społeczność Comarch ERP

Ewa ZubaEwelina KozaneckabrakMarek DominOlga WitosStanislaw JanuszsprzedazJANUSZ MROCZEK
6 mie. temu
A co z apka pod IOS ?? Bledy sa dalej i aktualizacji brak :( ????
Ta odpowiedź została skomentowana

Masz pytanie?

zadaj pytanie

Masz pomysł?

zgłoś pomysł