klient
Dominik Nowak
3 pkt
1 pytań
0 odpowiedzi
1 pomysłów
0 komentarzy
3 100%
oceń

Problem z logowaniem do HRM

Dominik Nowak zapytał/a o
Comarch HRM
Comarch HRM pytań: 28 | odpowiedzi: 91

brakMonika KalaAleksandra KnopMaciej PokojskiBartosz ZamelskiMagdalena GutkowskaDominik NowakEdyta Lichocka

Witam,

Mam problem z zalogowaniem się do HRM.

Server lokalny w firmie. Najnowsza wersja oraz odpowiednia ilość licencji.

Po wpisaniu loginu i hasła strona się przeładowuje i pokazuje się ponownie panel logowania.

Jeżeli wpiszę błędny login lub hasło system pokazuje odpowiedni komunikat o błędnych danych.

Problem występuje na jednym komputerze w IE i Firefox (wszystkie przeglądarki zainstalowane na tym komputerze).

Czyściłem cache javy oraz przeglądarek nic nie pomaga. Czy HRM przechowuje jakieś pliki lokalnie na komputerze w innych miejscach. Nie mam pomysłu dlaczego tak się dzieje.

Inne komputery działają poprawnie.

Odpowiedzi:

User Avatar
pracownik comarch
Jarosław Bogacz
12 pkt
0 pytań
4 odpowiedzi
0 pomysłów
7 komentarzy
11 100%
oceń
 
Jarosław Bogacz odpowiedział/a
Comarch HRM
Comarch HRM pytań: 28 | odpowiedzi: 91

brakMonika KalaAleksandra KnopMaciej PokojskiBartosz ZamelskiMagdalena GutkowskaDominik NowakEdyta Lichocka
5 mie. temu

Brak możliwości zalogowania nie jest związany z nową wersją aplikacji. Proszę upewnić się, że posiadacie Państwo aktualne wersje przeglądarek. Można również zweryfikować, czy po uruchomieniu przeglądarki w trybie incognito powtarzają Państwo taki efekt. 

W razie potrzeby proszę przesłać zgłoszenie na Asystę.

Masz pytanie?

zadaj pytanie

Masz pomysł?

zgłoś pomysł