użytkownik
Maciej Pokojski
0 pkt
1 pytań
0 odpowiedzi
0 pomysłów
0 komentarzy
0 0%
oceń

Problem z ePracownikiem

Maciej Pokojski zapytał/a o
Comarch HRM
Comarch HRM pytań: 28 | odpowiedzi: 91

brakMonika KalaAleksandra KnopMaciej PokojskiBartosz ZamelskiMagdalena GutkowskaDominik NowakEdyta Lichocka
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pytań: 4823 | odpowiedzi: 19246

Optima

Paweł RdzanekJoanna FurtakDominik WajdaDanuta WitkowskaEwa ZubaDominik KałaszDorota FraśPiotr Przybysz
Comarch ERP XL
Comarch ERP XL pytań: 831 | odpowiedzi: 2850

Comarch ERP XL

Maciej LachowiczRafał RaczyńskiAgnieszka MaterlaHubert TrzewikWojciech MaciejowskiBarbara Przybylskamaciej bedTymoteusz Wojnarowski

Witam.
Na wstępie konfiguracja:
ERP XL 2018.2.1 + Optima 2019.3.1 + HRM 2019.1.1 postawiony na odrębnym serwerze niż SQL.

skonfigurowane prawidłowo, pobiera pracowników, konto mailowe wysyłające ustawione prawidłowo ale podczas próby wysłania np przypomnienia hasła, ze nie może znaleźć adresu docelowego:

2019-05-21 17:25:14,369 [64] ERROR - System.Exception: Nie udane wysyłanie maila! Nie można dostarczyć wiadomości [Comarch HRM – zmiana hasła].
Wystąpił błąd podczas próby dostarczenia wiadomości. Program COMARCH ERP Optima nie podejmie próby ponownego dostarczenia tej wiadomości e-mail.

Komunikat błędu: Podano nieprawidłowe adresy e-mail lub skrzynki pocztowe adresatów nie istnieją. Nie można wysłać wiadomości o temacie: [Comarch HRM – zmiana hasła]

w MailClient.MailSender.SendStream(MemoryStream msgStream)(1)
w ePracownik.Core.Serwisy.Pomocnicze.MaileSerwis.<>c__DisplayClass8_0.<Wyslij>b__2(Object arg)


Jakiś pomysł co jeszcze sprawdzić? Czy na serwerze z HRM musi być zainstalowany Outlook??

Bardzo proszę o pomoc

Maciej

Masz pytanie?

zadaj pytanie

Masz pomysł?

zgłoś pomysł