klient
Marcin Kozera
50 pkt
9 pytań
6 odpowiedzi
0 pomysłów
0 komentarzy
0 0%
oceń

Trigger CDN.KntAdresy_DeleteHandler zawiesza system kilka razy dziennie

Marcin Kozera zapytał/a o
Zarządzanie
Zarządzanie pytań: 36 | odpowiedzi: 159

Wojciech Kłeczekkrzysztof  krauzeMirosław PędziwiatrMarcin KozeraRafał ŚwiątekKarolina NowakWłodzimierz BasiewiczSzymon Dworak
Techniczne
Techniczne pytań: 1495 | odpowiedzi: 5669

Magdalena GrygaMonika KalaDominik WajdaPiotr PrzybyszOlga WitosMarcin ŁachHubert TrzewikRobert Chwałowski
Comarch ERP XL
Comarch ERP XL pytań: 832 | odpowiedzi: 2853

Comarch ERP XL

Paweł PilacińskiMaciej LachowiczRafał RaczyńskiAgnieszka MaterlaHubert TrzewikWojciech MaciejowskiBarbara Przybylskamaciej bed

Trigger CDN.KntAdresy_DeleteHandler który jest na tabeli CDN.Kntdresy powoduje kilka razy dziennie zawieszane systemu (2017.2.1). Z ego co udało mi się dowiedzieć występuje to przy dodaniu towaru na dokumencie PA, FS, WZ, przykładowy schemat wystąpienia:

Na nowym dokumencie wybranie plusa, aby dodać nową pozycję, po pojawieniu się formatki "Element - zostanie dodany" w polu tekstowym "Towar" np. z użyciem czytnika kodów kreskowych zeskanowano kod EAN z towaru i w tym momencie (przed wypełnieniem przez system danych formatki "Element - zostanie dodany") system zawiesił się (biały ekran aplikacji)

Czy ktoś miał podobny problem?

Odpowiedzi:

User Avatar
klient
Tadeusz Pacut
1 465 pkt
21 pytań
275 odpowiedzi
21 pomysłów
78 komentarzy
321 97%
1 pkt
 
Tadeusz Pacut odpowiedział/a
Zarządzanie
Zarządzanie pytań: 36 | odpowiedzi: 159

Wojciech Kłeczekkrzysztof  krauzeMirosław PędziwiatrMarcin KozeraRafał ŚwiątekKarolina NowakWłodzimierz BasiewiczSzymon Dworak
Techniczne
Techniczne pomysłów: 0 | odpowiedzi: 518

Comarch ERP XL
Comarch ERP XL pytań: 832 | odpowiedzi: 2853

Comarch ERP XL

Paweł PilacińskiMaciej LachowiczRafał RaczyńskiAgnieszka MaterlaHubert TrzewikWojciech MaciejowskiBarbara Przybylskamaciej bed
3 mie. temu
Tak. pomogło usunięcie kalendarzy dostaw.
Ta odpowiedź została skomentowana
User Avatar
klient
Marcin Kozera
50 pkt
9 pytań
6 odpowiedzi
0 pomysłów
0 komentarzy
0 0%
oceń
 
Marcin Kozera odpowiedział/a
Zarządzanie
Zarządzanie pytań: 36 | odpowiedzi: 159

Wojciech Kłeczekkrzysztof  krauzeMirosław PędziwiatrMarcin KozeraRafał ŚwiątekKarolina NowakWłodzimierz BasiewiczSzymon Dworak
Techniczne
Techniczne pomysłów: 0 | odpowiedzi: 518

Comarch ERP XL
Comarch ERP XL pytań: 832 | odpowiedzi: 2853

Comarch ERP XL

Paweł PilacińskiMaciej LachowiczRafał RaczyńskiAgnieszka MaterlaHubert TrzewikWojciech MaciejowskiBarbara Przybylskamaciej bed
3 mie. temu

Sprawdziłem u siebie i mam tylko dodany jeden kalendarz dostaw w którym jest wstawiony kod i nazwa i nic więcej, czyli ktoś kiedyś testowo próbował dodać kalendarz. Tylko nie jest on przypisany do żadnego kontrahenta.

Czyli w twoim przypadku locki były skutkiem sprawdzania kalendarza na kontrahencie?

User Avatar
klient
Tadeusz Pacut
1 465 pkt
21 pytań
275 odpowiedzi
21 pomysłów
78 komentarzy
321 97%
oceń
 
Tadeusz Pacut odpowiedział/a
Zarządzanie
Zarządzanie pytań: 36 | odpowiedzi: 159

Wojciech Kłeczekkrzysztof  krauzeMirosław PędziwiatrMarcin KozeraRafał ŚwiątekKarolina NowakWłodzimierz BasiewiczSzymon Dworak
Techniczne
Techniczne pomysłów: 0 | odpowiedzi: 518

Comarch ERP XL
Comarch ERP XL pytań: 832 | odpowiedzi: 2853

Comarch ERP XL

Paweł PilacińskiMaciej LachowiczRafał RaczyńskiAgnieszka MaterlaHubert TrzewikWojciech MaciejowskiBarbara Przybylskamaciej bed
3 mie. temu
usun ten kalendarz. taki właśnie miałem i pomogło.
Ta odpowiedź została skomentowana
User Avatar
partner
Kazimierz Michał Karaszewski
1 677 pkt
1 pytań
220 odpowiedzi
12 pomysłów
83 komentarzy
512 96%
1 pkt
 
Kazimierz Michał Karaszewski odpowiedział/a
Zarządzanie
Zarządzanie pytań: 36 | odpowiedzi: 159

Wojciech Kłeczekkrzysztof  krauzeMirosław PędziwiatrMarcin KozeraRafał ŚwiątekKarolina NowakWłodzimierz BasiewiczSzymon Dworak
Techniczne
Techniczne pomysłów: 0 | odpowiedzi: 518

Comarch ERP XL
Comarch ERP XL pytań: 832 | odpowiedzi: 2853

Comarch ERP XL

Paweł PilacińskiMaciej LachowiczRafał RaczyńskiAgnieszka MaterlaHubert TrzewikWojciech MaciejowskiBarbara Przybylskamaciej bed
3 mie. temu

Tak naprawdę ciężko zgadnąć. Proponuję poszukać SQL Profilerem i przejrzeć wydarzenia BlockedProcessReport i Deadlock Lock i Deadlock Graph.

Może jakiś dodatek to powoduje?

Jest zdefiniowanych dużo promocji pakietowych?

Masz pytanie?

zadaj pytanie

Masz pomysł?

zgłoś pomysł