klient
Jędrzej Ludwikowski
146 pkt
6 pytań
7 odpowiedzi
12 pomysłów
6 komentarzy
16 93%
oceń

Problemy po aktualizacji B2B

Jędrzej Ludwikowski zapytał/a o
Comarch B2B
Comarch B2B pytań: 42 | odpowiedzi: 216

Pulpit-Kontrahenta

Hubert TrzewikTadeusz PacutJędrzej LudwikowskiAdam OsowskiPiotr NabiałekTomasz ŁobodzińskiKrzysztof TrzaskaPaweł Antczak

Czy ktoś z Państwa miał problemy po aktualizacji B2B do najnowszej wersji?

U nas bardzo wiele funkcjonalności po prostu przestało działać. Leci trzeci tydzień po aktualizacji, a B2B wciąż nie działa poprawnie. Połowa klientów zrezygnowała z tego kanału zamówień. Przykładowe problemy to których cały czas nie udało się poprawić to:

1. Problem z uruchomieniem strony b2b. Niektórym klientom wyświetla się jedynie migające logo Comarch.

2. Ucina dłuższe nazwy produktów. Na liście towarów nazwy produktów są zbyt krótkie i nie widać istotnych cech. Wymusza to konieczność wejścia w produkt aby sprawdzić odpowiedni model produktu. Ten problem występuje u 20% klientów. U większości wyświetlanie jest poprawne.

3. Nie działa zakładka "W realizacji". Nie wyświetla żadnych wyników.

Masz pytanie?

zadaj pytanie

Masz pomysł?

zgłoś pomysł