klient
Daniel Geniusz
2 pkt
3 pytań
5 odpowiedzi
0 pomysłów
0 komentarzy
2 100%
1 pkt

Rabaty ustanawiane w altum - synchronizacja z e-sklepem

Daniel Geniusz zapytał/a o
Comarch e-Sklep
Comarch e-Sklep pytań: 712 | odpowiedzi: 2854

Łukasz WalterMaciej ZientaraBeata Golmento-EnferSławomir ZiętarskiKrzysztof HoncekOlgierd SkolimowskiDominik KrawczykPiotr Toczyłło

Witam,

Wprowadziłem Rabat w ERP Altum dla grupy "Biznes". Zastanawiam się na jakiej zasadzie przebiega synchronizacja z e-sklepem.

Chcemy obsługiwać mały biznes w e-sklepie i w tym celu wszystkim kontrahentom z grupy "biznes" dajemy rabat ustanowiony w Altum, stanowiący ich prowizję. Synchronizacja odbywa się co godzinę.

Załóżmy taką sytuację:

Firma rejestruje się w e-sklepie wiedząc o zniżce i od razu dokonuje zakupów. W takiej sytuacji, jeżeli dobrze rozumiem rabat nie zdąży im się naliczyć, bo synchronizacja będzie miała miejsce dopiero za np. 40 minut? Czy ktoś przerabiał podobny przypadek? Czy jest na to jakieś rozwiązanie poza zwiększeniem częstotliwości synchronizacji (podobno nie jest to zalecane)?

I najważniejsze pytanie. Czy rabat ustanowiony w Altum naliczy się przed dokonaniem płatności przez kontrahenta w e-sklepie? Ten case martwi mnie najbardziej. Chcemy, aby rabat naliczał się bezpośrednio w koszyku

Z góry dziękuję za odpowiedzi

Odpowiedzi:

User Avatar
partner
Kamila Klamann
2 083 pkt
15 pytań
188 odpowiedzi
27 pomysłów
22 komentarzy
179 95%
oceń
 
Kamila Klamann odpowiedział/a
Comarch e-Sklep
Comarch e-Sklep pytań: 712 | odpowiedzi: 2854

Łukasz WalterMaciej ZientaraBeata Golmento-EnferSławomir ZiętarskiKrzysztof HoncekOlgierd SkolimowskiDominik KrawczykPiotr Toczyłło
miesiąc temu

Dzień dobry, pomieszane to wszystko. 

Aby jakiekolwiek informacje zostały do konta klienta przesłane z ERP, musi być synchronizacja, inaczej nic klientowi się nie naliczy.

Światy B2B i B2C trudno połączyć, trzeba się liczyć z kompromisami.

Ta odpowiedź została skomentowana
User Avatar
klient
Daniel Geniusz
2 pkt
3 pytań
5 odpowiedzi
0 pomysłów
0 komentarzy
2 100%
oceń
 
Daniel Geniusz odpowiedział/a
Comarch e-Sklep
Comarch e-Sklep pytań: 712 | odpowiedzi: 2854

Łukasz WalterMaciej ZientaraBeata Golmento-EnferSławomir ZiętarskiKrzysztof HoncekOlgierd SkolimowskiDominik KrawczykPiotr Toczyłło
miesiąc temu

Planujemy wdrożyć platformę B2B. Mamy ustawioną synchronizację, ale w odstępach 1 godzinnych.

Zastanawiam się natomiast, czy rabaty ustalane w altum naliczają się w koszyku w e-sklepie (gdy już przesył nowych danych o kliencie z e-sklepu do altum miał miejsce). Sądzę, że jest to raczej oczywiste, ale wolałbym mieć pewność.

Masz pytanie?

zadaj pytanie

Masz pomysł?

zgłoś pomysł