klient
Jan Pietrzak
0 pkt
2 pytań
2 odpowiedzi
0 pomysłów
0 komentarzy
0 0%
oceń

Problem z kluczem HASP po aktulizacji

Jan Pietrzak zapytał/a o
Techniczne
Techniczne pytań: 1568 | odpowiedzi: 5958

k3sil4Paweł NagórkaAdam NowakŁukasz PulchnyGrażyna ŻelichowskaMarek KwiatkowskiMagdalena GrygaAneta Walendzik
Licencjonowanie
Licencjonowanie pytań: 56 | odpowiedzi: 804

Jan PietrzakDominik WajdaTomasz SmolarekAndrzej SiorekMaciej PietrasMichał GregorczykŁukasz MaszotaDamian Cieślik

Dzień dobry,

mam problem z kluczem HASP po aktualizacji Optimy do najnowszej wersji.

Zainstalowałem ją wraz z najnowszym Menedżerem Kluczy, tym razem jednak coś poszło nie tak.

W Menedżerze Kluczy nie posiadam natomiast obecnego dotąd klucza HASP. Miałem i tak duże problemy z konwersją baz, ale to jakoś udało mi się pokonać.

Niemniej jednak program działa teraz w wersji DEMO i kłódka jest czerwona.

Dodałem klucz HASP ręcznie w konfiguracji, ale dostaję komunikat:

"Niezgodność danych - sprawdź czy IP/PIN oraz numer klucza są poprawne".

Muszą być poprawne skoro mam to na certyfikacie oprogramowania oraz w mailu od partnera, który również podesłał mi to jako załącznik.

Nie da rady zrobić aktualizacji tego klucza ani z serwerów Comarch ani z pliku RUS.

Robiłem restarty serwera SQL, przeinstalowanie MK, także w trybie administratora, usuwałem zbędne DLL z folderów system32 oraz systemOSWOW64.

Czy ktoś ma możliwość podpowiedzieć, co należałoby zrobić w tej sytuacji?

Odpowiedzi:

User Avatar
partner
Rafał Cebulski
7 006 pkt
3 pytań
1866 odpowiedzi
10 pomysłów
59 komentarzy
1218 98%
oceń
 
Rafał Cebulski odpowiedział/a
Techniczne
Techniczne pytań: 1568 | odpowiedzi: 5958

k3sil4Paweł NagórkaAdam NowakŁukasz PulchnyGrażyna ŻelichowskaMarek KwiatkowskiMagdalena GrygaAneta Walendzik
Licencjonowanie
Licencjonowanie pomysłów: 15 | odpowiedzi: 804

Krzysztof PawlikPaweł BłaszykJarosław MikoszJacek KamińskiWłodzimierz DuvalMaciej DurczewskiMarek SkalińskiRoman Wojciechowski
miesiąc temu

To jaki masz w końcu klucz fizyczny (sprzętowy) czy wirtualny?

Ta odpowiedź została skomentowana
User Avatar
klient
Jan Pietrzak
0 pkt
2 pytań
2 odpowiedzi
0 pomysłów
0 komentarzy
0 0%
oceń
 
Jan Pietrzak odpowiedział/a
Techniczne
Techniczne pytań: 1568 | odpowiedzi: 5958

k3sil4Paweł NagórkaAdam NowakŁukasz PulchnyGrażyna ŻelichowskaMarek KwiatkowskiMagdalena GrygaAneta Walendzik
Licencjonowanie
Licencjonowanie pomysłów: 15 | odpowiedzi: 804

Krzysztof PawlikPaweł BłaszykJarosław MikoszJacek KamińskiWłodzimierz DuvalMaciej DurczewskiMarek SkalińskiRoman Wojciechowski
miesiąc temu

Wirtualny.

Ta odpowiedź została skomentowana
User Avatar
partner
Norbert Longawa
1 252 pkt
13 pytań
673 odpowiedzi
5 pomysłów
96 komentarzy
465 98%
oceń
 
Norbert Longawa odpowiedział/a
Techniczne
Techniczne pytań: 1568 | odpowiedzi: 5958

k3sil4Paweł NagórkaAdam NowakŁukasz PulchnyGrażyna ŻelichowskaMarek KwiatkowskiMagdalena GrygaAneta Walendzik
Licencjonowanie
Licencjonowanie pomysłów: 15 | odpowiedzi: 804

Krzysztof PawlikPaweł BłaszykJarosław MikoszJacek KamińskiWłodzimierz DuvalMaciej DurczewskiMarek SkalińskiRoman Wojciechowski
miesiąc temu
W takiej sytuacji należałoby odezwać się z prośbą o pomoc do partnera bo z tego wywodu nic nie wynika. Dlaczego ruszałeś ML przy aktualizacji Optimy ? Komunikat jest klarowny, albo wpisujesz złe dane albo złe dane otrzymałeś.

Masz pytanie?

zadaj pytanie

Masz pomysł?

zgłoś pomysł