partner
Dorota Królik
213 pkt
10 pytań
13 odpowiedzi
1 pomysłów
6 komentarzy
78 97%
oceń

ADO-2 - problem po aktualizacji w XL z wersji 2019.0.1 do 2019.3.1

Dorota Królik zapytał/a o
Techniczne
Techniczne pytań: 1648 | odpowiedzi: 6202

Łukasz MaślińskiKacper  DziamaraDominik WajdaWojciech SałańskiEwa GrabośWojtek DudziakTomasz SmolarekTomasz Szymański
Comarch ERP XL
Comarch ERP XL pytań: 928 | odpowiedzi: 3115

Comarch ERP XL

Łukasz DudaPiotr MaroszekPiotr ToczyłłoMarek JędrykaAgnieszka GlamaAgnieszka MaterlaEwelina GruszczyńskaŁukasz Latacz

Dzień dobry
U klienta na serwerze testowym dokonaliśmy konwersji bazy ERP XL do najnowszej wersji 2019.3.1 ( z 2019.0.1)
Podczas konwersji ani reindeksacji nie wystąpił żaden błąd.
Zmienne środowiskowe zostały oczyszczone, rejestr.bat uruchomiony jako administrator.
A komunikat występuje następujący: ( załącznik)

Czy spotkał się ktoś z takim przypadkiem??

Odpowiedzi:

User Avatar
klient
Wojciech Matczak
100 pkt
9 pytań
6 odpowiedzi
0 pomysłów
2 komentarzy
6 100%
1 pkt
 
Wojciech Matczak odpowiedział/a
Techniczne
Techniczne pytań: 1648 | odpowiedzi: 6202

Łukasz MaślińskiKacper  DziamaraDominik WajdaWojciech SałańskiEwa GrabośWojtek DudziakTomasz SmolarekTomasz Szymański
Comarch ERP XL
Comarch ERP XL pytań: 928 | odpowiedzi: 3115

Comarch ERP XL

Łukasz DudaPiotr MaroszekPiotr ToczyłłoMarek JędrykaAgnieszka GlamaAgnieszka MaterlaEwelina GruszczyńskaŁukasz Latacz
3 mie. temu

Odepnij bazę z menadżera baz i podepnij ja ponownie. Zrób to na serwerze.

i zacznie ERPXL działać :) 

pozdrawiam

Ta odpowiedź została skomentowana
User Avatar
partner
Kazimierz Michał Karaszewski
1 739 pkt
1 pytań
252 odpowiedzi
12 pomysłów
87 komentarzy
555 96%
oceń
 
Kazimierz Michał Karaszewski odpowiedział/a
Techniczne
Techniczne pytań: 1648 | odpowiedzi: 6202

Łukasz MaślińskiKacper  DziamaraDominik WajdaWojciech SałańskiEwa GrabośWojtek DudziakTomasz SmolarekTomasz Szymański
Comarch ERP XL
Comarch ERP XL pytań: 928 | odpowiedzi: 3115

Comarch ERP XL

Łukasz DudaPiotr MaroszekPiotr ToczyłłoMarek JędrykaAgnieszka GlamaAgnieszka MaterlaEwelina GruszczyńskaŁukasz Latacz
3 mie. temu
Tabeli CDN.Loginy :-)
Ta odpowiedź została skomentowana
User Avatar
klient
Waldemar Philipps
0 pkt
0 pytań
7 odpowiedzi
0 pomysłów
0 komentarzy
0 0%
oceń
 
Waldemar Philipps odpowiedział/a
Techniczne
Techniczne pytań: 1648 | odpowiedzi: 6202

Łukasz MaślińskiKacper  DziamaraDominik WajdaWojciech SałańskiEwa GrabośWojtek DudziakTomasz SmolarekTomasz Szymański
Comarch ERP XL
Comarch ERP XL pytań: 928 | odpowiedzi: 3115

Comarch ERP XL

Łukasz DudaPiotr MaroszekPiotr ToczyłłoMarek JędrykaAgnieszka GlamaAgnieszka MaterlaEwelina GruszczyńskaŁukasz Latacz
3 mie. temu

Brak słów. Jeszcze sypnąć solą przez ramię i zatańczyć pogo... Qrw4! Czy tylko ja mam wrazenie że cos tu jest nie tak?

BTW. Po usunieciu z loginy mowi mi to:
"Nie udało się nawiązać połączenia ADO z bazą danych."

Czyli bez zmian :(

User Avatar
partner
Dorota Królik
213 pkt
10 pytań
13 odpowiedzi
1 pomysłów
6 komentarzy
78 97%
oceń
 
Dorota Królik odpowiedział/a
Techniczne
Techniczne pytań: 1648 | odpowiedzi: 6202

Łukasz MaślińskiKacper  DziamaraDominik WajdaWojciech SałańskiEwa GrabośWojtek DudziakTomasz SmolarekTomasz Szymański
Comarch ERP XL
Comarch ERP XL pytań: 928 | odpowiedzi: 3115

Comarch ERP XL

Łukasz DudaPiotr MaroszekPiotr ToczyłłoMarek JędrykaAgnieszka GlamaAgnieszka MaterlaEwelina GruszczyńskaŁukasz Latacz
3 mie. temu

Prawie ... jeszcze usunęłam loginy z tabeli i... zadziałało

Ta odpowiedź została skomentowana
User Avatar
klient
Piotr Toczyłło
4 pkt
6 pytań
23 odpowiedzi
0 pomysłów
0 komentarzy
4 100%
oceń
 
Piotr Toczyłło odpowiedział/a
Techniczne
Techniczne pytań: 1648 | odpowiedzi: 6202

Łukasz MaślińskiKacper  DziamaraDominik WajdaWojciech SałańskiEwa GrabośWojtek DudziakTomasz SmolarekTomasz Szymański
Comarch ERP XL
Comarch ERP XL pytań: 928 | odpowiedzi: 3115

Comarch ERP XL

Łukasz DudaPiotr MaroszekPiotr ToczyłłoMarek JędrykaAgnieszka GlamaAgnieszka MaterlaEwelina GruszczyńskaŁukasz Latacz
3 mie. temu

Dzień dobry,

U nas taki błąd był przy aktualizacji do wersji 2019.2.

Pomogło:

- utworzenie użytkownika Windows bez polskich znaków

- instalacja SQL Server Management Studio

- uruchomienie menedżera baz jako administrator i podpięcie ponowne bazy

Masz pytanie?

zadaj pytanie

Masz pomysł?

zgłoś pomysł