klient
Grzegorz Skałuba
0 pkt
1 pytań
1 odpowiedzi
0 pomysłów
0 komentarzy
0 0%
oceń

Jak zmienić bazę danych Comarch ERP Optima dla e-Sklepu?

Grzegorz Skałuba zapytał/a o
Techniczne
Techniczne pytań: 1646 | odpowiedzi: 6202

Dominik WajdaŁukasz MaślińskiWojciech SałańskiEwa GrabośWojtek DudziakTomasz SmolarekTomasz SzymańskiDorota
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pytań: 5487 | odpowiedzi: 21513

Optima

Dominik WajdaAlbert JagodaAgnieszka JabłońskaŁukasz MaślińskiIreneusz ZgłobickiŁukasz DomaradzANNA ALTMANNWojciech Sałański
Comarch B2B
Comarch B2B pytań: 46 | odpowiedzi: 227

Pulpit-Kontrahenta

Marcin SzyszkaMichalina CichGrzegorz SkałubaMarcin ChrzanowskiHubert TrzewikTadeusz PacutJędrzej LudwikowskiAdam Osowski

Jak zmienić bazę danych Comarch ERP Optima dla e-Sklepu? Po próbie synchronizacji na nowej bazie pojawia się komunikat o błędnej bazie (nazwa i GUID inne).

Wygenerowałem klucz do synchronizacji i wszystko przebiegło prawidłowo do momentu synchronizacji oferty w e-Sklepie. Wtedy otrzymuję komunikat o treści:
Wystąpił nieoczekiwany błąd podczas wysyłania danych: CDN.Synchronization_ImportXMLIntl 16, 1 50000: Comarch e-Sklep zmieniono bazę danych systemu ERP (aktualna: XYZ-2(GUID: xxxx-xxx-xxxx-xxxxx-xxxxxxxx), zapisana w Comarch e-Sklep: XYZ-1(GUID: yyyyy-yyyy-yyyy-yyyy-yyyyyy)
Czy jest możliwość samodzielnego przełączenia tej bazy, czy może wykonać to np. Autoryzowany Partner COMARCH?

Odpowiedzi:

User Avatar
partner
Łukasz Walter
29 840 pkt
136 pytań
2924 odpowiedzi
74 pomysłów
742 komentarzy
3664 96%
oceń
 
Łukasz Walter odpowiedział/a
Techniczne
Techniczne pytań: 0 | odpowiedzi: 647

Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pytań: 0 | odpowiedzi: 2539

Optima

Comarch B2B
Comarch B2B pytań: 46 | odpowiedzi: 227

Pulpit-Kontrahenta

Marcin SzyszkaMichalina CichGrzegorz SkałubaMarcin ChrzanowskiHubert TrzewikTadeusz PacutJędrzej LudwikowskiAdam Osowski
miesiąc temu

Nie do końca rozumiem.

Miałeś bazę danych AAA a w niej towary o ID

1. TOWAR A

2. TOWAR B

3. TOWAR C

wysłałeś to do esklepu, następnie przyniosłeś skądś bazę BBB którą odtworzyłeś jako AAA i teraz chcesz żeby towary o ID

1. TOWAR X

2. TOWAR Y

3. TOWAR Z

zsynchronizowały Ci się z eSklepem w którym są już zupełnie inne dane ?

Powyższy przykład pokazuje tylko problem z towarami, a są jeszcze grupy, kontrahenci, zamówienia, formy płatności i setki innych min na których ten misterny plan legnie w gruzach.

Ta odpowiedź została skomentowana
User Avatar
partner
Łukasz Walter
29 840 pkt
136 pytań
2924 odpowiedzi
74 pomysłów
742 komentarzy
3664 96%
oceń
 
Łukasz Walter odpowiedział/a
Techniczne
Techniczne pytań: 0 | odpowiedzi: 647

Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pytań: 0 | odpowiedzi: 2539

Optima

Comarch B2B
Comarch B2B pytań: 46 | odpowiedzi: 227

Pulpit-Kontrahenta

Marcin SzyszkaMichalina CichGrzegorz SkałubaMarcin ChrzanowskiHubert TrzewikTadeusz PacutJędrzej LudwikowskiAdam Osowski
miesiąc temu
Gdybys bazy przenosił z pomocą migratora Comarch to problem prawdopodobnie by nie wystąpił. Jezeli nie masz nowych danych w bazach po przeniesieniu spróbuj przenieść je jeszcze raz z pomocą migratora.
User Avatar
klient
Grzegorz Skałuba
0 pkt
1 pytań
1 odpowiedzi
0 pomysłów
0 komentarzy
0 0%
oceń
 
Grzegorz Skałuba odpowiedział/a
Techniczne
Techniczne pytań: 0 | odpowiedzi: 647

Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pytań: 0 | odpowiedzi: 2539

Optima

Comarch B2B
Comarch B2B pytań: 46 | odpowiedzi: 227

Pulpit-Kontrahenta

Marcin SzyszkaMichalina CichGrzegorz SkałubaMarcin ChrzanowskiHubert TrzewikTadeusz PacutJędrzej LudwikowskiAdam Osowski
miesiąc temu

Sytuacja wygląda inaczej.

baza towarów, baza klientów i wszystkie rejestry są cały czas te same. Baza nie była odtwarzana z innej, tylko została przeniesiona na inny (fizycznie) serwer SQL. Cała Optima działa prawidłowo, natomiast utraciłem możliwość synchronizacji z e-Sklepem a źródłem tego problemu jest najprawdopodobniej inny klucz GUID niż wygenerowany na poprzednim serwerze. Dla mnie rozwiązaniem problemu byłoby nawet "wyczyszczenie" sklepu i synchronizacja od nowa całej zawartości, jednak nie widzę takiej opcji w Panelu e-sklepu.

Masz pytanie?

zadaj pytanie

Masz pomysł?

zgłoś pomysł