partner
Piotr Jesionek
1 461 pkt
3 pytań
34 odpowiedzi
19 pomysłów
77 komentarzy
259 95%
26 pkt
Ten pomysł został zrealizowany

Usunąć błąd przy starcie programu związany z dostępem do pliku wydruki.tps

Piotr Jesionek napisał/a o
Ogólne
Ogólne pomysłów: 126 | odpowiedzi: 2470

Paweł BrzostowskiPiotr SzokaWojciech SałańskiMarcin LiszewskiPiotr ZborowskiAndrzej GrzelińskiAgnieszka ŚwistNorbert Longawa
Comarch ERP XL
Comarch ERP XL pomysłów: 293 | odpowiedzi: 2507

Comarch ERP XL

Maciej SajaJerzy StankiewiczMateusz RubachaKrzysztof MichalikPiotr JesionekKazimierz Michał KaraszewskiPaweł PuchlikZbigniew Głuchowicz

Komunikat błędu dobrze znany i pojawiający się w XLu od czasów Windows Vista, czyli jakieś 7 lat temu.

Rozwiązanie proponowane przez Comarch w postaci wyłączenia kontroli konta użytkownika lub nadania mu uprawnień administracyjnych jest co najmniej niepoprawne, dla niektórych wręcz niedopuszczalne. Instalacja XL-a na roocie jest pewnym półśrodkiem, który często stoi jednak w sprzeczności z zasadami administracyjnymi przyjętymi w firmie.

Zwracam się z prośbą (tym razem publicznie) o ostateczne rozprawienie się z tą kwestią.

Odpowiedzi:

User Avatar
partner
Przemysław Lepiarz
968 pkt
0 pytań
32 odpowiedzi
10 pomysłów
29 komentarzy
151 92%
oceń
 
Przemysław Lepiarz odpowiedział/a
Ogólne
Ogólne pytań: 389 | odpowiedzi: 2470

Katarzyna WierzejskaJANUSZ MROCZEKPiotr ŚladowskiGracjan TabakaTomasz SzkudlarekPaulina DągowskaSylwia WójcikNatalia Kurczewska
Comarch ERP XL
Comarch ERP XL pytań: 698 | odpowiedzi: 2507

Comarch ERP XL

Marek PolarskiBartosz TłuszczDorota KołaczRafał KrużołekMirosław SmendapawelJarosław Wróblewskipiotr_bda
4 lata temu

Popieram, x-tysiecy instalacji klientów razy kilkanaście dodatkowych minut/wersje zakładając że się pamięta o tym na przód albo więcej aby odkręcić - to na pewno istotny czas, który Comarch wolałby abyśmy przeznaczyli na sprzedaż a nie serwis.

User Avatar
partner
Michał Śliwicki
551 pkt
4 pytań
24 odpowiedzi
9 pomysłów
12 komentarzy
61 91%
2 pkt
 
Michał Śliwicki odpowiedział/a
Ogólne
Ogólne pytań: 389 | odpowiedzi: 2470

Katarzyna WierzejskaJANUSZ MROCZEKPiotr ŚladowskiGracjan TabakaTomasz SzkudlarekPaulina DągowskaSylwia WójcikNatalia Kurczewska
Comarch ERP XL
Comarch ERP XL pytań: 698 | odpowiedzi: 2507

Comarch ERP XL

Marek PolarskiBartosz TłuszczDorota KołaczRafał KrużołekMirosław SmendapawelJarosław Wróblewskipiotr_bda
3 lata temu

Z tego co pamiętam u jednego z klientów pomogła instalacja w innym katalogu niż C:\Program Files

Ta odpowiedź została skomentowana
User Avatar
klient
Krzysztof Michalik
3 721 pkt
0 pytań
240 odpowiedzi
20 pomysłów
153 komentarzy
149 94%
1 pkt
 
Krzysztof Michalik odpowiedział/a
Ogólne
Ogólne pytań: 389 | odpowiedzi: 2470

Katarzyna WierzejskaJANUSZ MROCZEKPiotr ŚladowskiGracjan TabakaTomasz SzkudlarekPaulina DągowskaSylwia WójcikNatalia Kurczewska
Comarch ERP XL
Comarch ERP XL pytań: 698 | odpowiedzi: 2507

Comarch ERP XL

Marek PolarskiBartosz TłuszczDorota KołaczRafał KrużołekMirosław SmendapawelJarosław Wróblewskipiotr_bda
3 lata temu

Tak ale tu chodzi o to, żeby po "bożemu" było. W końcu po coś ten ProgramFiles jest i gdybyśmy każdy program montowali w innym katalogu to byłby delikatnie mówiąc bajzel.

Masz pytanie?

zadaj pytanie

Masz pomysł?

zgłoś pomysł