partner
Piotr Jesionek
1 464 pkt
3 pytań
34 odpowiedzi
19 pomysłów
77 komentarzy
264 95%
4 pkt

żeby klient mógł wybrać partnera przy zakupie Optimy w modelu usługowym

Piotr Jesionek napisał/a o
Chmura
Chmura pomysłów: 24 | odpowiedzi: 582

Jakub PrażmowskiKatarzyna SzetelaŁukasz WalterDawid BłędowskibiuroKrzysztof ŻbikowskiStanisław PachaczLeszek Wierzbicki
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pomysłów: 1408 | odpowiedzi: 18632

Optima

Tomasz JańczukMaria KowalczykowskaMonika KalaPiotr ZarzyckiMarcin LiszewskiZdzisław ChlipałaAgata BielaszkaWojciech Sałański

Dostępny jest serwis umożliwiający klientowi samodzielny zakup Optimy w chmurze.

Proszę o dodanie w tym serwisie funkcjonalności umożliwiającej klientowi wskazanie partnera, pod którego opiekę chciałby być wpięty.

Odnoszę wrażenie, że tracę sporą liczbę klientów, którzy po prezentacji decydują się na samodzielny zakup usługi nie mając bezpośredniej możliwości wskazania partnera, który zainwestował swój czas w prezentację.

Z drugiej strony odbieram sporo telefonów od klientów prawdopodobnie nie powiązanych z żadnym partnerem, co wskazuje na dużą skalę "szarej strefy". Żaden z partnerów nie korzysta na tym, mimo że jego działania mogły przyczynić się do pozyskania klienta przez Comarch.

Jeśli mamy sprzedawać program inwestując swój czas i pieniądze w promowanie Comarch to niech ta współpraca będzie uczciwa.

Odpowiedzi:

User Avatar
partner
Stanisław Pachacz
3 222 pkt
12 pytań
266 odpowiedzi
65 pomysłów
108 komentarzy
694 98%
oceń
 
Stanisław Pachacz odpowiedział/a
Chmura
Chmura : 0 | odpowiedzi: 582

Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima : 0 | odpowiedzi: 18632

Optima

4 lata temu

Z tego co mi wiadomo to przy wypełnianiu zamówienia przez klienta jest na końcu pole do wpisania nazwy partnera.

Ponadto do dyspozycji są jeszcze linki, które jak podeślesz klientowi to automatycznie dopiszą go do Ciebie.

Ta odpowiedź została skomentowana
User Avatar
partner
Piotr Jesionek
1 464 pkt
3 pytań
34 odpowiedzi
19 pomysłów
77 komentarzy
264 95%
1 pkt
 
Piotr Jesionek odpowiedział/a
Chmura
Chmura : 0 | odpowiedzi: 582

Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima : 0 | odpowiedzi: 18632

Optima

4 lata temu

Dzięki, choć wciąż wydaje mi się to nie wystarczające.

Ta odpowiedź została skomentowana
User Avatar
partner
Piotr Jesionek
1 464 pkt
3 pytań
34 odpowiedzi
19 pomysłów
77 komentarzy
264 95%
1 pkt
 
Piotr Jesionek odpowiedział/a
Chmura
Chmura : 0 | odpowiedzi: 582

Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima : 0 | odpowiedzi: 18632

Optima

4 lata temu

W treści czytamy: "proszę wypełnić jeśli Państwa firma dokonała zakupu za pośrednictwem partnera Comarch". Co to ma wspólnego z gościem, który zrobił prezentację, przygotował ofertę i wykonał kilkanaście telefonów? No raczej nic bo w samym zakupie nikt nie pośredniczy.

User Avatar
partner
Piotr Jesionek
1 464 pkt
3 pytań
34 odpowiedzi
19 pomysłów
77 komentarzy
264 95%
1 pkt
 
Piotr Jesionek odpowiedział/a
Chmura
Chmura : 0 | odpowiedzi: 582

Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima : 0 | odpowiedzi: 18632

Optima

4 lata temu

Wypełniałem kilkakrotnie ten formularz ale na pole do wpisania nazwy partnera się nie natknąłem. Co oczywiście nie oznacza, że go nie ma, po prostu jest mało widoczne. Zaś jeśli jest to czy daje możliwość wybrania partnera z listy, czy też narzuca konieczność wpisania kodu partnera, którego klient raczej znać nie będzie?

Jakkolwiek - takie pole powinno widnieć na pierwszej stronie formularza i powinno umożliwić wybór partnera z listy z określonego województwa.

Są linki ale mało kto z nich korzysta. Poza tym skorzystanie z linku nie powoduje wyświetlenia nazwy partnera. Podesłałem ostatnio taki link jednej pani, a ona oddzwoniła do mnie pytając jak ma wybrać partnera.

Ta odpowiedź została skomentowana
User Avatar
partner
Przemysław Lepiarz
984 pkt
0 pytań
32 odpowiedzi
10 pomysłów
30 komentarzy
154 92%
2 pkt
 
Przemysław Lepiarz odpowiedział/a
Chmura
Chmura : 0 | odpowiedzi: 582

Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima : 0 | odpowiedzi: 18632

Optima

4 lata temu

Kiedyś Comarch upierał się przy twierdzeniu, że nie sprzedaje O! bezpośrednio.

Kiedyś w rankingach pojawił się iComarch24 - na krótko. Zrozumiałem, że oni na prawdę nie sprzedają bezpośrednio ... tylko przez iComarch24...

Ja się ostatnio dowiedziałem, że z 84 przekierowań z moich stron na ten formularz, Comarch widzi tylko 29 (mimo, że oboje patrzymy na google analitycs ...) i zero rejestracji. Chyba lepiej u siebie zrobić formularz i ręcznie przepisywać jak klient wypełni - ale zrodzi to inne konsekwencje.

Tak czy inaczej, możemy się użalać, a jest jak jest i każdy to widzi.

Ta odpowiedź została skomentowana
User Avatar
partner
Piotr Jesionek
1 464 pkt
3 pytań
34 odpowiedzi
19 pomysłów
77 komentarzy
264 95%
1 pkt
 
Piotr Jesionek odpowiedział/a
Chmura
Chmura : 0 | odpowiedzi: 582

Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima : 0 | odpowiedzi: 18632

Optima

4 lata temu

Wybór partnera na formularzu powinien być obligatoryjny. Jeśli klient nie chce wybrać żadnego partnera niech wskaże na Comarch ale niech zrobi to świadomie.

Na partnerstwie w październiku usłyszeliśmy jakie wspaniałe korzyści płyną dla partnerów ze sprzedaży iComarch24. Prawda jest taka, że są one mizerne bo korzyść z wysiłku włożona w sprzedaż rozkładana jest na raty. IComarch24 kupują najczęściej mali klienci, duża część z nich zamyka działalność po roku lub dwóch, gdzie tymczasem dopiero po 2 lub 3 latach prowizja z tytułu sprzedaży iComarch24 jest porównywalna ze sprzedażą wersji stacjonarnej. W połączeniu z pominięciem roli partnera w sprzedaży serwisu korzyść jest utopijna.

Trudno jest konkurować dystrybutorowi z producentem, bo nawet jeśli ma takie same ceny to nigdy nie dorówna pozycji i marce. Obsługuję wiele firm dystrybucyjnych i nie spotkałem się nigdzie aby występowała tego rodzaju konkurencja między dystrybutorem, a dostawcą.

Masz pytanie?

zadaj pytanie

Masz pomysł?

zgłoś pomysł