klient
Szymon Pitas
500 pkt
13 pytań
23 odpowiedzi
6 pomysłów
5 komentarzy
54 92%
34 pkt

Zarządzanie reklamacjami i zwrotami

Szymon Pitas zapytał/a o
Comarch e-Sklep
Comarch e-Sklep pytań: 560 | odpowiedzi: 2352

Piotr BławutWojciech PodolskiKarolina Olejnik-PykaStanisław JanotaAgnieszka KończalPaweł ŁysikRafał OlekMarcin Maćkowiak
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pytań: 3234 | odpowiedzi: 13848

Optima

Agnieszka AsmanAgnieszka  LachowskaMonika KalaAleksandra SzymańskaBeata UlickaEwa CastilloSebastian PoddubiukPiotr Bławut

Witam,

Czy przewidziane jest wdrożenie w e-sklepie oraz Optimie modułu do zarządzania reklamacjami i zwrotami towarów?

Odpowiedzi:

User Avatar
użytkownik
Tomasz Bernacki
436 pkt
0 pytań
26 odpowiedzi
0 pomysłów
12 komentarzy
9 100%
2 pkt
 
Tomasz Bernacki odpowiedział/a
Comarch e-Sklep
Comarch e-Sklep pomysłów: 144 | odpowiedzi: 2352

Robert SchickAdrian TobołaGrzegorz GwóźdźKamila KlamannAnna MatuszakPaweł NarasJakub PrażmowskiKrzysztof Starachowski
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima : 0 | odpowiedzi: 13848

Optima

3 lata temu

Witam,

zgłoszenie z funkcjonalnością reklamacji istnieje w naszym systemie - id 162327. Planujemy realizację funkcjonalności najwcześniej w H2 2015r.

Gorąco zachęcam do oddawania głosów. Jeśli pomysł zdobędzie głosy innych użytkowników, zostanie on zrealizowany w kolejnych wersjach Comarch ERP e-Sklep.

Pozdrawiam

Ta odpowiedź została skomentowana
User Avatar
klient
Szymon Pitas
500 pkt
13 pytań
23 odpowiedzi
6 pomysłów
5 komentarzy
54 92%
oceń
 
Szymon Pitas odpowiedział/a
Comarch e-Sklep
Comarch e-Sklep pomysłów: 144 | odpowiedzi: 2352

Robert SchickAdrian TobołaGrzegorz GwóźdźKamila KlamannAnna MatuszakPaweł NarasJakub PrażmowskiKrzysztof Starachowski
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima : 0 | odpowiedzi: 13848

Optima

3 lata temu

Jak się głosuje?

Ta odpowiedź została skomentowana
User Avatar
partner
Maciej Pawełczak
1 063 pkt
16 pytań
81 odpowiedzi
1 pomysłów
27 komentarzy
157 20%
3 pkt
 
Maciej Pawełczak odpowiedział/a
Comarch e-Sklep
Comarch e-Sklep pomysłów: 144 | odpowiedzi: 2352

Robert SchickAdrian TobołaGrzegorz GwóźdźKamila KlamannAnna MatuszakPaweł NarasJakub PrażmowskiKrzysztof Starachowski
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima : 0 | odpowiedzi: 13848

Optima

2 lata temu

Mi też przydałaby się tak funkcjonalność. Dzisiaj rozmawiałem z jednym z klientów i mówił że z Zalando jest świetny moduł do zwrotów od razu zintegrowany z firmą kurierską. Od razu można z poziomu strony zamówić kuriera na adres i godzinę ;-)

User Avatar
pracownik comarch
Sebastian Ozdoba
5 344 pkt
2 pytań
346 odpowiedzi
5 pomysłów
142 komentarzy
256 95%
1 pkt
 
Sebastian Ozdoba odpowiedział/a
Comarch e-Sklep
Comarch e-Sklep pomysłów: 144 | odpowiedzi: 2352

Robert SchickAdrian TobołaGrzegorz GwóźdźKamila KlamannAnna MatuszakPaweł NarasJakub PrażmowskiKrzysztof Starachowski
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima : 0 | odpowiedzi: 13848

Optima

Pracujemy właśnie nad wersją 2016.5, w której pojawi się możliwość zarządzania reklamacjami i zwrotami, na profilu klienta będzie można wykonać operację reklamacji lub zwrotu

User Avatar
pracownik comarch
Sebastian Ozdoba
5 344 pkt
2 pytań
346 odpowiedzi
5 pomysłów
142 komentarzy
256 95%
1 pkt
 
Sebastian Ozdoba odpowiedział/a
Comarch e-Sklep
Comarch e-Sklep pomysłów: 144 | odpowiedzi: 2352

Robert SchickAdrian TobołaGrzegorz GwóźdźKamila KlamannAnna MatuszakPaweł NarasJakub PrażmowskiKrzysztof Starachowski
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima : 0 | odpowiedzi: 13848

Optima

Dziś pojawiała się nowa wersja 2016.5 w której takie zarządzanie reklamacjami i zwrotami jest dostępne.

Ta odpowiedź została skomentowana
User Avatar
użytkownik
kancelaria
26 pkt
0 pytań
1 odpowiedzi
0 pomysłów
1 komentarzy
1 100%
oceń
 
kancelaria odpowiedział/a
Comarch e-Sklep
Comarch e-Sklep pomysłów: 144 | odpowiedzi: 2352

Robert SchickAdrian TobołaGrzegorz GwóźdźKamila KlamannAnna MatuszakPaweł NarasJakub PrażmowskiKrzysztof Starachowski
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima : 0 | odpowiedzi: 13848

Optima

Czy opracowywany jest może w Comarch moduł lub aplikacja, która zastąpiłaby specjalistę ds. reklamacji? Najlepiej połączona z możliwością przesłania elektronicznego paragonu bezpośrednio do sklepu.

User Avatar
klient
Szymon Pitas
500 pkt
13 pytań
23 odpowiedzi
6 pomysłów
5 komentarzy
54 92%
oceń
 
Szymon Pitas odpowiedział/a
Comarch e-Sklep
Comarch e-Sklep pomysłów: 144 | odpowiedzi: 2352

Robert SchickAdrian TobołaGrzegorz GwóźdźKamila KlamannAnna MatuszakPaweł NarasJakub PrażmowskiKrzysztof Starachowski
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima : 0 | odpowiedzi: 13848

Optima

Witam

Proszę o informację w jaki sposób klient który dokonał zakupu może dokonać zwrotu lub reklamacji poprzez stronę www?

Ta odpowiedź została skomentowana
User Avatar
pracownik comarch
Sebastian Ozdoba
5 344 pkt
2 pytań
346 odpowiedzi
5 pomysłów
142 komentarzy
256 95%
oceń
 
Sebastian Ozdoba odpowiedział/a
Comarch e-Sklep
Comarch e-Sklep pomysłów: 144 | odpowiedzi: 2352

Robert SchickAdrian TobołaGrzegorz GwóźdźKamila KlamannAnna MatuszakPaweł NarasJakub PrażmowskiKrzysztof Starachowski
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima : 0 | odpowiedzi: 13848

Optima

Reklamacje i zwroty pojawiają się w Profilu Klienta, mając szablon z wcześniejszych wersji trzeba to dodać lub skorzystać z naszego darmowego w którym zostało to zrobione

User Avatar
partner
Jacek Kamiński
1 316 pkt
4 pytań
274 odpowiedzi
6 pomysłów
64 komentarzy
227 94%
0 pkt
 
Jacek Kamiński odpowiedział/a
Comarch e-Sklep
Comarch e-Sklep pomysłów: 144 | odpowiedzi: 2352

Robert SchickAdrian TobołaGrzegorz GwóźdźKamila KlamannAnna MatuszakPaweł NarasJakub PrażmowskiKrzysztof Starachowski
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima : 0 | odpowiedzi: 13848

Optima

Witam, a co z DETALEM ?!?!?! kiedy będzie obsługa reklamacji ?

Ta odpowiedź została skomentowana

Masz pytanie?

zadaj pytanie

Masz pomysł?

zgłoś pomysł