klient
Szymon Pitas
502 pkt
13 pytań
23 odpowiedzi
6 pomysłów
5 komentarzy
56 92%
36 pkt

Zarządzanie reklamacjami i zwrotami

Szymon Pitas zapytał/a o
Comarch e-Sklep
Comarch e-Sklep pytań: 604 | odpowiedzi: 2456

Dominik KrawczykMaciej MazurekMarcin BurtanMariusz SasiakhandelGrzegorz CzerepaniakJędrzej LudwikowskiTomasz Malarczuk
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pytań: 3474 | odpowiedzi: 14758

Optima

Mateusz ŚlusarzMarcin MaćkowiakDamian JanuśGrzegorz JędrychWojciech CyrklewiczIwona TasiemskaTomasz WilhelmDominika Mucha

Witam,

Czy przewidziane jest wdrożenie w e-sklepie oraz Optimie modułu do zarządzania reklamacjami i zwrotami towarów?

Odpowiedzi:

User Avatar
użytkownik
Tomasz Bernacki
436 pkt
0 pytań
26 odpowiedzi
0 pomysłów
12 komentarzy
9 100%
2 pkt
 
Tomasz Bernacki odpowiedział/a
Comarch e-Sklep
Comarch e-Sklep pytań: 604 | odpowiedzi: 2456

Dominik KrawczykMaciej MazurekMarcin BurtanMariusz SasiakhandelGrzegorz CzerepaniakJędrzej LudwikowskiTomasz Malarczuk
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pytań: 3474 | odpowiedzi: 14758

Optima

Mateusz ŚlusarzMarcin MaćkowiakDamian JanuśGrzegorz JędrychWojciech CyrklewiczIwona TasiemskaTomasz WilhelmDominika Mucha
3 lata temu

Witam,

zgłoszenie z funkcjonalnością reklamacji istnieje w naszym systemie - id 162327. Planujemy realizację funkcjonalności najwcześniej w H2 2015r.

Gorąco zachęcam do oddawania głosów. Jeśli pomysł zdobędzie głosy innych użytkowników, zostanie on zrealizowany w kolejnych wersjach Comarch ERP e-Sklep.

Pozdrawiam

Ta odpowiedź została skomentowana
User Avatar
klient
Szymon Pitas
502 pkt
13 pytań
23 odpowiedzi
6 pomysłów
5 komentarzy
56 92%
oceń
 
Szymon Pitas odpowiedział/a
Comarch e-Sklep
Comarch e-Sklep pytań: 604 | odpowiedzi: 2456

Dominik KrawczykMaciej MazurekMarcin BurtanMariusz SasiakhandelGrzegorz CzerepaniakJędrzej LudwikowskiTomasz Malarczuk
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pytań: 3474 | odpowiedzi: 14758

Optima

Mateusz ŚlusarzMarcin MaćkowiakDamian JanuśGrzegorz JędrychWojciech CyrklewiczIwona TasiemskaTomasz WilhelmDominika Mucha
3 lata temu

Jak się głosuje?

Ta odpowiedź została skomentowana
User Avatar
partner
Maciej Pawełczak
1 064 pkt
16 pytań
81 odpowiedzi
1 pomysłów
27 komentarzy
158 20%
3 pkt
 
Maciej Pawełczak odpowiedział/a
Comarch e-Sklep
Comarch e-Sklep pytań: 604 | odpowiedzi: 2456

Dominik KrawczykMaciej MazurekMarcin BurtanMariusz SasiakhandelGrzegorz CzerepaniakJędrzej LudwikowskiTomasz Malarczuk
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pytań: 3474 | odpowiedzi: 14758

Optima

Mateusz ŚlusarzMarcin MaćkowiakDamian JanuśGrzegorz JędrychWojciech CyrklewiczIwona TasiemskaTomasz WilhelmDominika Mucha
2 lata temu

Mi też przydałaby się tak funkcjonalność. Dzisiaj rozmawiałem z jednym z klientów i mówił że z Zalando jest świetny moduł do zwrotów od razu zintegrowany z firmą kurierską. Od razu można z poziomu strony zamówić kuriera na adres i godzinę ;-)

User Avatar
pracownik comarch
Sebastian Ozdoba
5 360 pkt
2 pytań
351 odpowiedzi
5 pomysłów
143 komentarzy
270 95%
1 pkt
 
Sebastian Ozdoba odpowiedział/a
Comarch e-Sklep
Comarch e-Sklep pytań: 604 | odpowiedzi: 2456

Dominik KrawczykMaciej MazurekMarcin BurtanMariusz SasiakhandelGrzegorz CzerepaniakJędrzej LudwikowskiTomasz Malarczuk
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pytań: 3474 | odpowiedzi: 14758

Optima

Mateusz ŚlusarzMarcin MaćkowiakDamian JanuśGrzegorz JędrychWojciech CyrklewiczIwona TasiemskaTomasz WilhelmDominika Mucha
2 lata temu

Pracujemy właśnie nad wersją 2016.5, w której pojawi się możliwość zarządzania reklamacjami i zwrotami, na profilu klienta będzie można wykonać operację reklamacji lub zwrotu

User Avatar
pracownik comarch
Sebastian Ozdoba
5 360 pkt
2 pytań
351 odpowiedzi
5 pomysłów
143 komentarzy
270 95%
1 pkt
 
Sebastian Ozdoba odpowiedział/a
Comarch e-Sklep
Comarch e-Sklep pytań: 604 | odpowiedzi: 2456

Dominik KrawczykMaciej MazurekMarcin BurtanMariusz SasiakhandelGrzegorz CzerepaniakJędrzej LudwikowskiTomasz Malarczuk
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pytań: 3474 | odpowiedzi: 14758

Optima

Mateusz ŚlusarzMarcin MaćkowiakDamian JanuśGrzegorz JędrychWojciech CyrklewiczIwona TasiemskaTomasz WilhelmDominika Mucha
2 lata temu

Dziś pojawiała się nowa wersja 2016.5 w której takie zarządzanie reklamacjami i zwrotami jest dostępne.

Ta odpowiedź została skomentowana
User Avatar
użytkownik
kancelaria
26 pkt
0 pytań
1 odpowiedzi
0 pomysłów
1 komentarzy
1 100%
oceń
 
kancelaria odpowiedział/a
Comarch e-Sklep
Comarch e-Sklep pytań: 604 | odpowiedzi: 2456

Dominik KrawczykMaciej MazurekMarcin BurtanMariusz SasiakhandelGrzegorz CzerepaniakJędrzej LudwikowskiTomasz Malarczuk
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pytań: 3474 | odpowiedzi: 14758

Optima

Mateusz ŚlusarzMarcin MaćkowiakDamian JanuśGrzegorz JędrychWojciech CyrklewiczIwona TasiemskaTomasz WilhelmDominika Mucha

Czy opracowywany jest może w Comarch moduł lub aplikacja, która zastąpiłaby specjalistę ds. reklamacji? Najlepiej połączona z możliwością przesłania elektronicznego paragonu bezpośrednio do sklepu.

User Avatar
klient
Szymon Pitas
502 pkt
13 pytań
23 odpowiedzi
6 pomysłów
5 komentarzy
56 92%
oceń
 
Szymon Pitas odpowiedział/a
Comarch e-Sklep
Comarch e-Sklep pytań: 604 | odpowiedzi: 2456

Dominik KrawczykMaciej MazurekMarcin BurtanMariusz SasiakhandelGrzegorz CzerepaniakJędrzej LudwikowskiTomasz Malarczuk
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pytań: 3474 | odpowiedzi: 14758

Optima

Mateusz ŚlusarzMarcin MaćkowiakDamian JanuśGrzegorz JędrychWojciech CyrklewiczIwona TasiemskaTomasz WilhelmDominika Mucha
2 lata temu

Witam

Proszę o informację w jaki sposób klient który dokonał zakupu może dokonać zwrotu lub reklamacji poprzez stronę www?

Ta odpowiedź została skomentowana
User Avatar
pracownik comarch
Sebastian Ozdoba
5 360 pkt
2 pytań
351 odpowiedzi
5 pomysłów
143 komentarzy
270 95%
oceń
 
Sebastian Ozdoba odpowiedział/a
Comarch e-Sklep
Comarch e-Sklep pytań: 604 | odpowiedzi: 2456

Dominik KrawczykMaciej MazurekMarcin BurtanMariusz SasiakhandelGrzegorz CzerepaniakJędrzej LudwikowskiTomasz Malarczuk
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pytań: 3474 | odpowiedzi: 14758

Optima

Mateusz ŚlusarzMarcin MaćkowiakDamian JanuśGrzegorz JędrychWojciech CyrklewiczIwona TasiemskaTomasz WilhelmDominika Mucha
2 lata temu

Reklamacje i zwroty pojawiają się w Profilu Klienta, mając szablon z wcześniejszych wersji trzeba to dodać lub skorzystać z naszego darmowego w którym zostało to zrobione

User Avatar
partner
Jacek Kamiński
1 363 pkt
6 pytań
338 odpowiedzi
7 pomysłów
69 komentarzy
278 94%
0 pkt
 
Jacek Kamiński odpowiedział/a
Comarch e-Sklep
Comarch e-Sklep pytań: 604 | odpowiedzi: 2456

Dominik KrawczykMaciej MazurekMarcin BurtanMariusz SasiakhandelGrzegorz CzerepaniakJędrzej LudwikowskiTomasz Malarczuk
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pytań: 3474 | odpowiedzi: 14758

Optima

Mateusz ŚlusarzMarcin MaćkowiakDamian JanuśGrzegorz JędrychWojciech CyrklewiczIwona TasiemskaTomasz WilhelmDominika Mucha
2 lata temu

Witam, a co z DETALEM ?!?!?! kiedy będzie obsługa reklamacji ?

Ta odpowiedź została skomentowana

Masz pytanie?

zadaj pytanie

Masz pomysł?

zgłoś pomysł