Społeczność Comarch ERP | Użytkownicy Klienci Partnerzy Comarch
Kamil Lisowski napisał/a o
Comarch ERP Altum
Comarch ERP Altum artykułów: 69

Comarch ERP Altum

Witold PodgórskiKamil LisowskiPiotr KurowskiMarta FedczyszynJarosław OlszaPaweł PilacińskiRobert ŻuberPiotr Budzinowski
Comarch ERP XL
Comarch ERP XL artykułów: 94

Comarch ERP XL

Jan FavreWojciech BorkiewiczKamil LisowskiAgnieszka Żołnierczyk-BakaMagdalena TrybusIda WochMichał MarczakKinga Kot
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima artykułów: 120

Optima

Urszula KozłowskaJan Favrepatrycja.wolakJarosław BogaczKatarzyna BibrzyckaKamil LisowskiMagdalena TrybusMonika Bać

Nowa wersja Comarch DMS 2019.1

Zaktualizowano 2 mie. temu

Szanowni Państwo,

z przyjemnością informujemy, że jest już dostępna nowa wersja Comarch DMS 2019.1.

W najnowszej odsłonie został dodany szereg nowych funkcjonalności oraz rozszerzeń obecnych wiążących się z udoskonalaniem obszarów związanych z codzienną pracą w systemie – zarówno od strony operacyjnej jak i konfiguracyjnej. Jedną z największych nowości jest podział karty obiegu na zwijalne sekcje, który przede wszystkim zwiększa czytelność informacji procesowanych w Comarch DMS, ale również zwiększa ergonomię konfiguracji nowych typów obiegów. Nowa wersja to również możliwość integracji z klientami pocztowymi dzięki czemu już z poziomu Comarch DMS mogą Państwo przeglądać maile wraz z załącznikami oraz generować na ich podstawie dokumenty w obiegu lub przesyłać załączniki do systemów OCR. Na uwagę zasługuje również rozszerzenie integracji z Comarch ERP Optima poprzez udostępnienie na Indywidualnych Stronach nowego przykładu do generowania dokumentów do rejestru VAT z możliwością przenoszenia załączników oraz dodatkowymi usprawnieniami.

Wśród udostępnionych funkcjonalności należy również wyróżnić:

• Mechanizm zbiorczych maili dla nowych oraz przeterminowanych dokumentów,
• Możliwość określenia dla każdego etapu trybu pracy poszczególnych kolumn w kontrolce dane tabelaryczne,
• Wyświetlanie liczby aktywnych dokumentów przy poszczególnych typach obiegów,
• Seryjne oznaczanie widoczności oraz dostępności poszczególnych kontrolek w ustawieniach etapów,
• Pole wyszukiwania na drzewie typów obiegów oraz strukturze firmy.

Szczegółowy opis zmian wprowadzonych w nowej wersji systemu znajduje się w dokumencie:

„Zmiany funkcjonalne i lista obsłużonych zgłoszeń Comarch DMS 2019.1”

Zobacz dokument

Zachęcamy do zapoznania się z nowościami. W celu pobrania nowej wersji prosimy o kontakt z obsługującym Państwa partnerem.

Z poważaniem,
Zespół Comarch DMS

Witold Podgórski napisał/a o
Comarch ERP Altum
Comarch ERP Altum artykułów: 69

Comarch ERP Altum

Witold PodgórskiKamil LisowskiPiotr KurowskiMarta FedczyszynJarosław OlszaPaweł PilacińskiRobert ŻuberPiotr Budzinowski
Handel
Handel artykułów: 6

Handel

Witold PodgórskiPatrycja HeródJarosław GórkaPaweł Pilaciński
Comarch Retail
Comarch Retail artykułów: 59

Witold PodgórskiPiotr KurowskiJarosław GórkaKrzysztof SzeremetaMagdalena SoswaPatrycja ZemlikPaweł BaryłkoRafał Bołoz

Konferencja Comarch Retail 2019

Zaktualizowano 2 mie. temu

Szanowni Państwo!

Mam przyjemność zaprosić Państwa na kolejną edycję konferencji Comarch Retail 2019. Jest to największa konferencja technologiczna dla branży retail w Polsce.

Hasłem przewodnim naszego spotkania będzie digitalizacja.

  • Zaprezentujemy najnowsze rozwiązania wspierające sprzedaż i zarządzanie w sieciach sprzedaży.
  • Porozmawiamy o mobilności, która jako trend coraz mocniej zmienia naszą codzienność.
  • Pokażemy także, jak z wykorzystaniem urządzeń mobilnych można rozwinąć swój biznes.

Nowością w naszej agendzie będzie panel dyskusyjny, który poprowadzi Radosław Rybiński – dyrektor zarządzający Evigo.com.

„Skuteczny Marketing sieci handlowych –
co przyciąga klientów do danej marki?”

Konferencja Comarch Retail 2019 to praktyczne przykłady, jak wykorzystać nowoczesne technologie w biznesie. Dlatego też wśród wystąpień pojawią się klienci Comarch, którzy opowiedzą o tym, jak wdrożenie nowych rozwiązań wpływa na pracę przedsiębiorstwa.


Zapraszam do zapoznania się agendą i do rejestracji. Na bieżąco będę Państwa informował, kto jeszcze dołączy do naszego grona prelegentów.

Nie czekaj, zarejestruj się już dziś.

Z poważaniem


Witold Podgórski
Product Manager Comarch ERP Altum i Comarch Retail

User Avatar
pracownik comarch
Marta Fedczyszyn
0 pkt
0 pytań
2 odpowiedzi
0 pomysłów
0 komentarzy
0 0%
Marta Fedczyszyn odpowiedział/a na
3 mie. temu

Panie Krzysztofie po opublikowanej przez Pana wiadomości kontaktowaliśmy się zarówno z Panem jak i firmą partnerską. Zgodnie z Pana zaleceniami w sprawie dostępów i analizy środowiska kontaktowaliśmy się z firmą partnerską. W związku z tym, iż nie otrzymaliśmy dostępów do środowiska weryfikacja bezpośrednia z naszej strony nie była możliwa.
Otrzymaliśmy informacje, że tymczasowo na obecnym środowisku ustabilizowano sytuację korzystając z narzędzi udostępnionych przez Comarch. Dodatkowo firma partnerska prowadzi prace nad przeniesieniem Państwa na nowe środowisko, na którym system znaczenie lepiej działa oraz nad migracją do nowej wersji. Według posiadanej wiedzy przedłużający się termin migracji wynika z pracy nad dodatkami, optymalizacją B2B, jak również z bieżących prac związanych z zamknięciem roku. Obecnie tak jak Pan pisze firma partnerska czekała na realizację dwóch zgłoszeń po stronie Comarch. Z tym, że te zgłoszenia zostały zarejestrowane w naszym systemie 25.03.2019, dwa dni przed Pana wpisem. Nad pierwszym zgłoszeniem prace (ustalenie przyczyny, przygotowanie poprawy i testy rozwiązania) rozpoczęliśmy niezwłocznie po jego otrzymaniu i 29.03.2019 została przekazana poprawka. Do analizy drugiego tematu potrzebna była kopia bazy. Przed jej udostępnieniem firma partnerska zlokalizowała przyczynę i we własnym zakresie rozwiązała problem modyfikując odpowiednio konfigurację systemu.
Po konsultacjach z firmą partnerską informuję o kolejnych etapach działań zaplanowanych na Państwa środowisku:
1. Migracja na nowe środowisko oraz nową wersję - zaplanowane na 1 tydzień kwietnia
2. Obserwacja działania nowej wersji na nowym serwerze i diagnozowanie ewentualnych problemów – 2 tydzień kwietnia
3. Podział zebranych uwag na funkcjonalności standardowe i rozszerzenia firmy partnerskiej

a. Kontakt z Comarch przez firmę partnerską odnośnie problemów z funkcjonalnościami standardowymi – w razie potrzeby udostępnienie środowiska produkcyjnego

b. Analiza otrzymanych zgłoszeń od firmy partnerskiej przez Comarch

c. Weryfikacja dodatków przez firmę partnerską.

Zachęcam, aby na bieżąco sygnalizować takie sytuacje za pomocą Systemu Obsługi Zgłoszeń https://www.asysta.comarch.pl/ObslugaZgloszen. W tym półrocznym okresie nie otrzymaliśmy od Pana zgłoszenia lub informacji zwrotnej w mailu przesłanym przez Panią Sabinę, że sytuacja nie uległa poprawie. Dzięki informacji zwrotnej możemy szybciej reagować.

User Avatar
klient
Krzysztof Trzaska
2 pkt
3 pytań
10 odpowiedzi
0 pomysłów
0 komentarzy
2 100%
Krzysztof Trzaska odpowiedział/a na
4 mie. temu

Odpowiedź dla Pana Sebastiana Ozdoby

Nie wiem dlaczego nie mogę skomentować Pana odpowiedzi i muszę odpowiedź pisać jako komentarz do własnej (tak działa Wasz blog)

W sprawie numerów zgłoszeń proszę się skontaktować z firmą która nas obsługuje i wdrażała system (wiem że zna Pan tę firmę i kontaktuje się Pan z nimi). B2B wiesza się praktycznie codziennie i tak to działa zasadniczo od 2017 roku.

Odnośnie Pana komentarzy:

Ad. 1 - W planach... Czy planujecie w ogóle rozwijanie B2B? Bo od 2017 roku niewiele się tam zmieniło (a z mojego punktu widzenia i funkcjonalności których oczekuję praktycznie nic).

Ad. 2 Proszę więc o przekazanie tych informacji firmie która nas obsługuje, oni twierdzą że się nie da.

Ad. 3 Jak w punkcie 2

Ad. 4 Jak w punkcie 2

Ad. 5 Tutaj dziękuję za informację.

Ad. 6 Proszę zapytać się  firmy która nas obsługuje, zgłosiłem to w 2017 roku

Ad. 7-8 Te funkcjonalności praktycznie warunkują używanie filtrów, bez tego mogłoby ich nie być ponieważ (jak chyba Panu wykazałem) są zupełnie bezużyteczne, nie działają, często prowadzą do wyniku 0. Wprowadziliście rozwiązanie z którego nie da się korzystać jeśli nie ma funkcjonalności z punktów 7 i 8. Planach kiedy?

Firma która wdrażała nam oprogramowanie ustaliła z nami filtrowanie po atrybutach. Od 2017 roku wprowadzamy dla każdego nowodefiniowanego materiały atrybuty które nigdy nie zostały użyte (ponad 350 kolumn, ogółem ponad 13000 artykułów - mnóstwo niepotrzebnej pracy) i w dalszym ciągu skorzystać z nich nie można a odpowiedź od Pana na dzisiaj - mamy to w planach.

Bardzo proszę o skontaktowanie się z firmą która nas obsługuje i wyjaśnienie tego o czym piszę.

User Avatar
klient
Krzysztof Trzaska
2 pkt
3 pytań
10 odpowiedzi
0 pomysłów
0 komentarzy
2 100%
Krzysztof Trzaska odpowiedział/a na
4 mie. temu

Panie Sebastianie, problem z działaniem B2B zgłaszałem już wielokrotnie – odpowiedź „nie wiemy dlaczego u Was tak to działa”.
Filtrowanie, które jest w tej chwili nie działałoby poprawie nawet sklepie owowcowo-warzywnym (a rozmawiamy o oprogramowaniu klasy ERP). Sprzedając tylko owoce i warzywa filrty te już tutaj nie działałyby. „Niepożądane” byłoby przecież szukanie ziemniaków w dziale owocowym – a takie rozwiązanie proponujecie w tej chwili. Tak przyjęte rozwiązanie często prowadzi do wyniku 0 i frustracji klientów.
Odnośnie B2B, żeby można było z tego rozwiązania korzystać minimum jakie potrzebne jest nam w tej chwili:
1. Możliwość ograniczenia wartości wyświetlanych filtrów w zależności od parametru (lub ich kombinacji – zawiera, lub, też itp. itd. zwykłe warunki logiczne) ilość na magazynie, ilość dostępna, stan minimalny lub jego brak, ilość na ZZ.
2. Na liście towarów dla poszczególnych materiałów wyświetlanie ilości z ZZ wraz z datą realizacji zaciągniętą z ZZ.
3. Możliwość wyboru miejsca wyświetlania filtrów. Np. na górze (w tej chwili jest to lewy dół – przy długiej liście grup towarów filtry są na n-tym ekranie a mają ułatwiać dotarcie do szukanego materiału, teraz jest to utrudnione).
4. Możliwość wybory sposobu prezentacji filtrów - widoczne pola wyboru w sekcjach itp. (rozwijana lista z checkboxami nie jest najlepszym rozwiązaniem dla nas, np. jedna z list naszych atrybutów ma ponad 80 wartości – ciężko je wybierać posługując się wstążką).
5. Składanie zamówień bez konieczności zatwierdzania wprowadzonej wiadomości dla sprzedawcy (raz zatwierdzamy wiadomość a potem składamy zamówienie – niepotrzebna komplikacja).
6. Poprawienie dodawania zdjęć (nadal system sam obraca zdjęcia – zgłaszałem to już poprzednio i nadal nikt tego nie poprawił).
7. Konstrukcja filtrów od ogółu do szczegółu (to chyba wiadomo, wybranie jednego kryterium automatycznie zawęża kolejne)
8. Przypisanie filtrów do konkretnej grupy artykułów.
Mam jeszcze sporo innych uwag i pomysłów ale te które podałem na szybko pozwoliłyby nam jako tako funkcjonować. Mam też prośbę aby Comarch tworzył i rozwijał B2B na drodze konsultacji z klientami tudzież korzystając z istniejących rozwiązań. Fajnie by było jeśli klienci testowaliby takie rozwiązania.
Informuje mnie Pan że w 2019 wprowadzicie coś co od lat funkcjonuje powszechnie w rozwiązaniach konkurencji? Decydując się na Wasze rozwiązanie myślałem że inwestuję w innowacje? Okazuje się że rozwiązanie w Waszym B2B, w 2019 będzie mieć funkcjonalności które inni mieli 10 lat wcześniej. B2B z założenia to coś więcej niż sklep internetowy a nie ma nawet części jego funkcjonalności. Wasi informatycy przecież też robią zakupy w internecie więc nie wiem dlaczego wprowadzają rozwiązania nieprzyjazne klientowi, czy sami chcieliby korzystać z tego typu wyszukiwania?

Użytkownicy

Polecane