Społeczność Comarch ERP | Użytkownicy Klienci Partnerzy Comarch
User Avatar
partner
Łukasz Walter
27 843 pkt
94 pytań
2166 odpowiedzi
54 pomysłów
630 komentarzy
2247 96%
Łukasz Walter napisał/a o
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pomysłów: 1152 | odpowiedzi: 14759

Optima

Adam DziurdziaMarcin LiszewskiStanisław PachaczŁukasz CiembroniewiczŁukasz WalterPaweł PilacińskiIwona BorowskaEwa Karnasiewicz
BI
BI pomysłów: 37 | odpowiedzi: 332

BI

Łukasz WalterRafał RaczyńskiPiotr SzokaMarcin KucaStanisław PachaczMariusz SobeckiPaweł NagórkaZbigniew Czernecki

Analizy BI symbol dokumentu

Zaktualizowano 9 d. temu

Gdy skonfigurujemy klientowi dwa rodzaje dokumentów, np:

FS/@NR/@ROK dla faktur oraz

@NR/@ROK/PA dla paragonów to w analizach BI będziemy mieli niezły miszmasz.

Wynika to z tego, że programista zaprogramował w raporcie sprzedaży wprost iż Symbol Dokumentu ma być odczytywany z numeru pełnego tylko i wyłącznie na początku.

Dla wszystkich faktur symbol to FS, a dla paragonów będzie: 1,2,3,4,5,6, itd aż do ostatniego numeru paragonu.

Moja sugestia jest taka, że jeżeli producent programu daje możliwość klientowi skonfigurowania Symbolu Dokumentu na dowolnej z 5 pozycji, to aby samo zapytanie do analizy także brało to pod uwagę. Skonstruowano tak odczytywanie serii dokumentu, dlaczego nie skonstruowano tak symbolu dokumentu ?

User Avatar
partner
Piotr Łabuda
0 pkt
1 pytań
1 odpowiedzi
0 pomysłów
0 komentarzy
0 0%

Po instalacji poprawki Windows 10 (1803) przestał działać moduł BI - 2017 -odinstalowanie i zainstalowanie modułu nie pomogło, brak możliwości wycofania poprawki windows . Czy pojawiła się możliwość rozwiązania tego problemu (np. podmiana plik DLL)

User Avatar
klient
Hubert Trzewik
633 pkt
23 pytań
57 odpowiedzi
6 pomysłów
6 komentarzy
51 98%
Hubert Trzewik zapytał/a o
BI
BI pytań: 106 | odpowiedzi: 332

BI

Paweł ChrzanowskiBartosz Bachledaololo trololoPiotr ŁabudaPrzemysław ZalewskiGrzegorz StanekHubert TrzewikMichał Gregorczyk
Techniczne
Techniczne pytań: 1157 | odpowiedzi: 4471

Mateusz ŚlusarzWojciech Cyrklewiczjraszka13Alicja ZipserKamil ŻelaznyEwa HermanowiczAdam DomanieckiKarol Barburski

Comarch BI 2017.0 nie uruchamia się po aktualizacji do Windows 10 (1803)

Zaktualizowano miesiąc temu

Klops po (samoczynnej) aktualizacji do Windows 10 (1803).

Comarch BI 2017.0 wyrzuca CallStack i się zamyka.

Szczegóły w załączniku. Powtarza się na 2 PC. Badam.

Użytkownicy